Autor Wątek: Czar nr 5 lore of death  (Przeczytany 5445 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BisonPL

Czar nr 5 lore of death
« dnia: Czerwiec 02, 2007, 10:45:27 pm »
Jeszcze nie spotkałem się z takim problemem w grze, ale układając armie pod sianie terroru spotykam się z tym problemem.

Mianowicie: Czy jednostka będąca pod wpływem tego czaru zdaje test na terror przed czy, po przetestowaniem czy czar nadal działa. Chodzi mi o kolejność testowania czy:
a) najpierw terror a poźniej dalszy efekt czaru
b) najpierw dalszy efekt czaru a później terror
b]Fight like the beast, die like the mass[/b]

Offline Bojo

Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 03, 2007, 07:33:28 am »
powinno być tak jak jest napisane w RullezBooku ;)
ATURALNIE przede wszystkim

Offline BisonPL

Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 03, 2007, 08:33:14 am »
Bojo no własnie tu jest problem, bo i w tym, i w drugim przypadku piszą "na początku tury" :/.

Nie mam niestety ksiażki w wersji angielskij, żeby sprawdzić czy tam to zostało doprecyzowane.
b]Fight like the beast, die like the mass[/b]

Offline Bojo

Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 03, 2007, 02:58:54 pm »
na początku tury zdaje terror
pytanie kiedy zdaje się czy czar pozostaje nadal w  grze

wydaję mi się że najpierw terror a potem czy pozostaje
ATURALNIE przede wszystkim

Offline Tocz

Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 03, 2007, 06:29:17 pm »
Terror zdaje sie po szarżach. Czyli taka kolejność:
1. Szarże wroga
2. Zdawanie terroru jednostakmi które nie szarżowały a są w zasięgu siania   terroru

A dispelować ten czar może w swojej turze magii kostkami mocy.

Jeżeli źle zrozumiałem temat to mnie poprawcie ;)
Cytat: Niepełnosprytny
To ja chciałbym zaproponować wam osiemnastoczęściowy zestaw kosmetyków marki "BOND". Rumuńska precyzja i niemiecki temperament. Za jedyne 3,50zł możecie posiąść te wspaniałe produkty

JJ

  • Gość
Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 03, 2007, 06:46:50 pm »
Cytat: "Tocz"
Terror zdaje sie po szarżach. Czyli taka kolejność:
1. Szarże wroga
2. Zdawanie terroru jednostakmi które nie szarżowały a są w zasięgu siania   terroru

A dispelować ten czar może w swojej turze magii kostkami mocy.

Jeżeli źle zrozumiałem temat to mnie poprawcie ;)



Źle zrozumiałeś.

Chodzi o to, że oddział pod wpływem tego czaru zdaje LD na minus trzy.
Powiedzmy, że twoi rycerze na początku tury znajdą się obok Smoka, który tam wylądował.
Musisz zdawać terror na minus trzy.
Ale w opisie czaru jest; na początku tury zdajesz test LD (na minus 3) czy ten czar działa na ciebie w tej turze. Jak zdasz – czar przestaje działać.
Pytania;
Które „na początku tury” jest bardziej „na początku”?
Na ile zdajesz terror od Smoka?
Nie wiem. Zasądziłbym, że najpierw testujesz czy czar działą w tej turze.
Spytajcie kogoś z Listy Sędziowskiej o oficjalną wykładnię.

Shino

  • Gość
Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 03, 2007, 06:56:49 pm »
zle zrozumiales. terror zdaje sie na poczatku tury.


Moim zdaniem jesli sa 2 lub wiefcej testow w tym samym momencie to gracz ktory zdaje te testy mowi ktory bedzie pierwszy...

tak samo jak z panikami. Jesli jakis goblin odpali dudy na bretke to gracz bretki moze sobie wybrac kolejnosc zdawania panik zostawiajac generala na koniec jako tego, kotry daje ld wszystkim dookola

Offline Dr.Crane

Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 03, 2007, 06:57:45 pm »
Zawsze mozna rzucic kostką -podobnie jak Banner of Barrows + Annoyance of Netlings
ever see the sky, never touch the sun, nothing more left but run run run...

Offline Tocz

Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 03, 2007, 09:00:37 pm »
Cytat: "JJ"

Pytania;
Które „na początku tury” jest bardziej „na początku”?
Na ile zdajesz terror od Smoka?
Nie wiem. Zasądziłbym, że najpierw testujesz czy czar działą w tej turze.
Spytajcie kogoś z Listy Sędziowskiej o oficjalną wykładnię.


Oto polskie tłumaczenie tego czaru
"Na czas trwania tury jednostka podlega karze -3 do współczynnika Zdolności Przywódczych(LD), we wszystkich testach opartych na tym współczynniku, które przyjdzie jej przeprowadzić. Na początku kolejnej tury jednostka musi zdać test Zdolności Przywódczych (przy modyfikatorze -3), jeśli jej się nie uda, czar będzie działać również w tej turze. Następnie działanie czaru dobiega końca. Czar nie działa na jednostki Odporne na Psychologie."

Jeżeli rzuciłeś czar na wrogą jednostke a smokiem wylądowałeś przy jednostce to zdaje ona test z modyfikatorem LD -3.

Sądze że ten cytat tekstu odpowiada na twoje pytania.
Cytat: Niepełnosprytny
To ja chciałbym zaproponować wam osiemnastoczęściowy zestaw kosmetyków marki "BOND". Rumuńska precyzja i niemiecki temperament. Za jedyne 3,50zł możecie posiąść te wspaniałe produkty

JJ

  • Gość
Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 03, 2007, 09:30:43 pm »
Cytat: "Tocz"
Cytat: "JJ"

Pytania;
Które „na początku tury” jest bardziej „na początku”?
Na ile zdajesz terror od Smoka?
Nie wiem. Zasądziłbym, że najpierw testujesz czy czar działą w tej turze.
Spytajcie kogoś z Listy Sędziowskiej o oficjalną wykładnię.


Oto polskie tłumaczenie tego czaru
"Na czas trwania tury jednostka podlega karze -3 do współczynnika Zdolności Przywódczych(LD), we wszystkich testach opartych na tym współczynniku, które przyjdzie jej przeprowadzić. Na początku kolejnej tury jednostka musi zdać test Zdolności Przywódczych (przy modyfikatorze -3), jeśli jej się nie uda, czar będzie działać również w tej turze. Następnie działanie czaru dobiega końca. Czar nie działa na jednostki Odporne na Psychologie."

Jeżeli rzuciłeś czar na wrogą jednostke a smokiem wylądowałeś przy jednostce to zdaje ona test z modyfikatorem LD -3.

Sądze że ten cytat tekstu odpowiada na twoje pytania.


Nie.
NIe odpowiada.
Ale miło, że cytujesz.
To dobry zwyczaj.  :)

Offline BisonPL

Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 03, 2007, 10:14:22 pm »
Cytat: "Dr.Crane"
Zawsze mozna rzucic kostką


Wiem i zapewne tak to się skończy :)

Ale może rozumowanie zdrowo rozsadkowe:
1) Zatrzymujemy się jednostką budzącą terror 6" od wroga
2) Rzucamy czar -3LD

W tym wypadku zdajemy najpierw terror (kolejność zdarzeń). Nie mogę jakoś sobie wyobrazić sytuacji odwrotnej w której rzucenie czaru jest przed znalezieniem się pod "wpływem" terroru. Wszak faza ruchu jest przed magią :)

Ale z drugiej strony popychaczki ...
b]Fight like the beast, die like the mass[/b]

Shino

  • Gość
Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 03, 2007, 10:20:22 pm »
Cytat: "Dr.Crane"
Zawsze mozna rzucic kostką -podobnie jak Banner of Barrows + Annoyance of Netlings
tu sytuacja jest zgola oddmienna. Na prawde radze zrobic tak jak powiedzialem... bedzie to najlepsze wyjscie z sytuacji obawiam sie...

Cytuj

W tym wypadku zdajemy najpierw terror (kolejność zdarzeń). Nie mogę jakoś sobie wyobrazić sytuacji odwrotnej w której rzucenie czaru jest przed znalezieniem się pod "wpływem" terroru. Wszak faza ruchu jest przed magią
pod wplywem terroru znajdujesz sie na poczatku wlasnej fazy, a wiec po fazie magii przeciwnika :P poza tym overruny itp. :P

JJ

  • Gość
Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 03, 2007, 10:42:29 pm »
Cytat: "Shino"
Cytat: "Dr.Crane"
Zawsze mozna rzucic kostką -podobnie jak Banner of Barrows + Annoyance of Netlings
tu sytuacja jest zgola oddmienna. Na prawde radze zrobic tak jak powiedzialem... bedzie to najlepsze wyjscie z sytuacji obawiam sie...



Tu nie ma sie co obawiać.
Ja uważam, że najpierw test, czy czar działa.
Shino uważa, że najpierw test, czy czar działa. (Choć pewnie z błędnych przesłanek)

Zapomnijcie o rzucaniu na 4+ - ono nie ma tu nic do rzeczy.
Zaczekajcie na uściślenie LS.

Offline Dr.Crane

Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 03, 2007, 10:55:48 pm »
Cytuj
Zapomnijcie o rzucaniu na 4+ - ono nie ma tu nic do rzeczy



No chyba ma, bo jaki inaczej to ustalic (skoro uscislen sedziowskich jeszcze nie ma)? Rzut monetą?
ever see the sky, never touch the sun, nothing more left but run run run...

JJ

  • Gość
Czar nr 5 lore of death
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 03, 2007, 11:20:58 pm »
Cytat: "Dr.Crane"
Cytuj
Zapomnijcie o rzucaniu na 4+ - ono nie ma tu nic do rzeczy



No chyba ma, bo jaki inaczej to ustalic (skoro uscislen sedziowskich jeszcze nie ma)? Rzut monetą?


Spytaj sie sędziego.

 

anything