Skoro zaczynasz, to zarejestruj się na
www.soulcalibur.xt.pl Na forum jest topic z legendą, która jeszcze nie jest pełna, ale można tam znaleźć wiele informacji.
Może do grania jeszcze bardziej zachęci Cię najlepszy (moim i nie tylko moim zdaniem) film z SC3:
(w opisie jest link do drugiej części, bo całość trwa kilkanaście minut).
Nawet u mojej Taki znalazłem jeden, ale horizontal słaby, starczy lekki uskok i można kontrować, bo postać podchodzi blisko.
U Taki 66B nieźle zbiera z 8WR, ale chyba można to obejść stepem. 66K dobrze łapie we wszystkich kierunkach, ale nawet jeśli tym trafimy to przeciwnik przejmuje inicjatywę (minusowe klatki na trafieniu).
A Kilik czy Mitsurugi po prostu machają tą bronią i to do nich trzeba podchodzić, a uniku nie zrobisz bo i tak zahaczy.
Mitsurugi nie ma dobrych zasięgowych ciosów zbierających z SS/8WR o ile dobrze pamiętam. Niby 66B (przód, przód + trójkąt) na początku wygląda na bardzo dobre zagranie, ale po zablokowaniu pierwszego ciosu drugi można obejść w lewą stronę Mitsurugiego, czyli w nasze prawo.
Kilik z kolei nie ma wielu dobrych horizontali. Paradoksalnie jednym z jego najlepszych zagrań do łapania stepujących jest cios z B (czyli niby vertical), mianowicie 66B (lol, kolejne 66B o którym piszę ;] dziwne fatum). Innym jest WS A (naciśnięcie kwadrata w trakcie wstawania z pozycji kucającej).