Następny turniej ma byc 07.07.07. na 777pkt
Więc mi przyszło do głowy kilka pomysłów
1.Take and Holde
Na planszy znajduje się 7 punktów kontrolnych każdy po 111pkt
Zasada Specjalna
Szermierz na siódemkę-bohaterowie mogą podnieść wyniki rzutów do 7 (to akurat pomysł Glora
)
2.Siedmiu wspaniałych
Każdy gracz ma siedem dodatkowych modeli "Wspaniałych" które trzeba przeprowadzić przez krawędź wroga.
Za przeprowadzenie Wspaniałego 111pkt
Wspaniały
W-5/- S-4 O-6 A-2 Ż-2 M-5 Ruch 6"/14cm P-1 W-1 L-1
Wspaniali nie liczą się do liczebności armi, nie zdają męstwa przy breaku i nie mają stand fasta
3.Skarby
Na planszy ustawionych jest 7 skarbów za kontrolowanie skarbu 111pkt. Skarby mają numery od 1 do 7 i leżą numerami do dołu. Po odkryciu skarbu postać dostaje premię.
1.Płacz Elfów
2.Palantir
3.Wielki Pierścień(Save na 4+)
4.Zbroja z Mithrilu
5.Buty ze skrzydłomi-ruch12"
6.Runiczny Miecz+1 do W i do obrażeń
7.Tarcza z herbem-Obrana+2 postać działa jak sztandar
4.Rzeź
Za wybicie 77% armi wroga +777pkt
Zasada Specjalna-Siedem Życzeń- Wybrany heros ma +1 do W,S,O,A,Ż,M, i +2"ruchu
LUB
Wybrana statystyka rośnie do 7
Czekam na komentarze i propozycje ewentualnych zmian
.