Autor Wątek: Vampire count / flayed hauberk  (Przeczytany 3028 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline GrzesiU

Vampire count / flayed hauberk
« dnia: Marzec 16, 2006, 09:30:34 pm »
Czy vampir (von carstein) count, będąc 1 bądź 2 lv magiem moze nosic zbroje bądz wlasnie flayed hauberka ?? nie jest w sumie nigdzie napisane ze nie moze :/
img]http://kgb.ganimedes.info/images/signatures/31893842444e5f12eec551.jpg[/img]

Offline mlepkows

Vampire count / flayed hauberk
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 16, 2006, 09:43:33 pm »
Najprawdopodobniej w podręczniku głównym, w części o magach i pancerzach...
Poza tym, VonC nie może chyba nosić zbroi zwykłej co wg FAQ dyskwalifikuje też magiczną. Jeżeli nie to patrz wyżej...  :)

Maciek
igmar, Kaiser und Averland!

JJ

  • Gość
Re: Vampire count / flayed hauberk
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 16, 2006, 09:44:22 pm »
Cytat: "GrzesiU"
Czy vampir (von carstein) count, będąc 1 bądź 2 lv magiem moze nosic zbroje bądz wlasnie flayed hauberka ?? nie jest w sumie nigdzie napisane ze nie moze :/


Jest magiem.
NIE może z natury nosic zbroi.
Wszelkie wyjątki (Blood Dragon, Bone Armour,  Chaos Armour etc ) są opisane.

JJ

  • Gość
Vampire count / flayed hauberk
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 16, 2006, 09:46:30 pm »
Cytat: "mlepkows"

Poza tym, VonC nie może chyba nosić zbroi zwykłej co wg FAQ dyskwalifikuje też magiczną. Jeżeli nie to patrz wyżej...  :)

Maciek


A psik!  :evil:

Są zbroje dla magów. :!:

Offline Izworek

Vampire count / flayed hauberk
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 01, 2007, 08:44:59 pm »
Mam pytanie co do zasad magicznej zbroi "Flayed Hauberk". Czy jeśli damy ją wampirowi i wsadzimy na konia, to będzie miał on sv na 0+ czy też pozostanie on 1+ ??

Shino

  • Gość
Vampire count / flayed hauberk
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 01, 2007, 09:19:47 pm »
pozostanie 1+