trawa

Autor Wątek: treeman  (Przeczytany 4938 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Galahan

treeman
« dnia: Lipiec 14, 2007, 12:36:56 pm »
kolejne pytanko :)

Trimen może robić stand & shoot'a?
W AB nie jest napisane że nie.

Shino

  • Gość
treeman
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 14, 2007, 12:47:23 pm »
na pewno cie chcieli oszukac i moze... nie wierz w to co pisza... :roll:

Offline Asassello

treeman
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 14, 2007, 12:49:44 pm »
nie moze

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Offline bombadil

treeman
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 09, 2007, 07:24:41 pm »
Kolejne pytania z cyklu co może Treeman zwany Entem:
1)czy może "strzelać" w jednoske ktora walczy?
2)czy jak Ent walczy to moze uzwac bound spella?
3)tak przy okazji jak naprawde sie uzywa tego bound spella bo chyba zle gram - w fazie magi rzycam czary magami i pozniej jak chce to rzucam bound spella - power level 3 - to jak przeciwnik rzuci na jednej kosci >3 to jest rozproszony???

I jeszcze dwa pytania, juz nie o treemanie.
4) Jak dziala fall back wind przy hit & run? Wycofuje sie do miejsca skad przylecialem czy normanie rzucam 3D6?
5) czy można noblowi dac arcane bodkins i pageant of shrikes? Czyli laczyc dzialanie spite z enchanted item???

Thanks from the mountain!
ill them...

Shino

  • Gość
treeman
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 09, 2007, 08:24:55 pm »
1 nie
2 tak
3 nie musi rzucic >3 tylko >=3
4 3d6

Offline bombadil

treeman
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 09, 2007, 08:27:33 pm »
dzieki... jak znasz jeszcze odp na 5 pytanie to bylbym wdzieczny :D
chyba modyfikowalem posta w tym samym czasie co mi odpowiadales...
pozdrawiam i dzieki
ill them...

Offline bombadil

treeman
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 13, 2007, 01:00:21 pm »
ponawiam pytanie 5) z pierwszego posta.
Zna ktos odpowiedz?
ill them...

Shino

  • Gość
treeman
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 13, 2007, 07:13:28 pm »
mozna. nie mozna laczyc.

Offline RomualdZielony

treeman
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 26, 2007, 04:26:29 pm »
Czyli treeman może robić S&S ale tylko jeśli szarżujący na niego przeciwnik jest odległości 6"? Czy ogólnie jak ktoś na niego szarżuje to mu wypala z korzonków?
Interesuje mnie też duszek "Muster of Malevolents" - nie wiem jak interpretować opis "so long as the model has a chance to be contacted by the enemy unit, the character may still S&S". Wynika z tego że bohater praktycznie zawsze może robić S&S...
Nasuwa się też pytanko czy Treeman może wypalić z korzeni po spalonej szarży.

Z góry dzięki za odpowiedzi ;)
est spoko. Joł.

Offline Kondi

treeman
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 26, 2007, 04:53:13 pm »
po spalonej szarży nie może strzelać...

jeszcze by tego brakowało :P

Offline Górken

treeman
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 14, 2007, 11:37:50 am »
http://www.forum.gildia.pl/viewtopic.php?t=27043

mmm czy to obowiązuje u nas:P?? bo wg tego treeman może robić s&s:
Q. Can a tree man use his shooting attack to stand and shoot?
A. Yes

JJ

  • Gość
treeman
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 14, 2007, 11:40:04 am »
Nie, house rules z turnieju angielskiego nie obowiązują u nas.

Offline Dastor

treeman
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 14, 2007, 04:39:39 pm »
U nas nie obowiązuje. A czemu? Bo tak.

Może mi ktoś wytłumaczyć czemu treeman nie ma ss?
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline malal

treeman
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 14, 2007, 06:26:02 pm »
A chcesz smoki WE z wordem na  3+ i regeneracja? albo DE z killing blowem?
unelord ma tylko 9 ld poniewaz jest........
.....plochliwy :D

JJ

  • Gość
treeman
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 14, 2007, 06:54:54 pm »
Cytat: "Dastor"
U nas nie obowiązuje. A czemu? Bo tak.

Może mi ktoś wytłumaczyć czemu treeman nie ma ss?


Możliwe, że ktoś to zrobi.
Nie będę to jednak ja.
Temat ma ze 2 lata i morze krwi za sobą.

 

anything