trawa

Autor Wątek: Tyranids (2)  (Przeczytany 56115 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MarcinB

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #210 dnia: Luty 04, 2010, 12:54:35 pm »
Soulles_Being:
Marudzisz. Ty za to w gwardii masz mnóstwo za tanich jednostek. My mamy normalne z ciekawymi zasadami specjalnymi.

Offline Krzysiek Rzeżnik

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #211 dnia: Luty 04, 2010, 03:25:57 pm »
szkoda że są niezbalansowane jednostki. i tu przde wszystkim chodzi o to, że wiele oddziałów jest mało grywalnych. a z tych niewyważonych w drugą stronę uważam że są tylko hive guardzi <słowo autocannon z perspektywy nowego kodeksu tyranidów zyskuje na znaczeniu :) > ale ogólne wrażenie całkiem przyjemne <ładne obrazki w kodeksie ^ ^>
Przypadek rządzi ponad połową naszych działań, a my kierujemy resztą.

— Niccolò Machiavelli

Offline Krzysiek Rzeżnik

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #212 dnia: Luty 04, 2010, 03:30:19 pm »
i grałem kilka bitew ze Sławkiem, gra się dużo ciekawiej i przyjemniej niz z 'cyrkiem carnifexow'
Przypadek rządzi ponad połową naszych działań, a my kierujemy resztą.

— Niccolò Machiavelli

Offline Soulles_Being

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #213 dnia: Luty 04, 2010, 10:03:46 pm »
Dobra pierwszy szok mi już przeszedł i jednak widać że dex jest dobrze zrobiony.
Nie marudze, nie marudze, ale łatwo z robaczkami nie będzie. Dobrze instanty już wchodzą.

No ja myśle że cyrk grubasów nie zniknie. Co więcej może się nawet rozszerzyć.

Stary dex:
HQ: 2x tyrant
Elites: 3x shock karnas
Heavy Support: 3x karnas czyli 8 grubaskow

Nowy dex:

HQ: 2x tyrant/swarm lord
TROOPS: 3x maluchy + 3x tervigona
FAST ATTACK: 3x harpia
HEAVY SUPPORT: 3x 1-3 karnasi => 9
W sumie: 17 grubaskow

I niech mi ktos powie, że grubaski już się nie pojawią ;)
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Offline Angron

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #214 dnia: Luty 04, 2010, 10:08:34 pm »
To, że można je wystawić nie oznacza, że ludzie będą to robić. Zobacz, ludzie marudzili, że w Gwardii będą występowały jakieś ogromne ilości Lemanów. A jak jest w rzeczywistości - jak ktoś ma 1 to jest dobrze. ;)

pozdro.
Was told that brother Lurg from my squad died last night from wounds sustained at the killing-grounds yesterday. Unfortuately no one noticed how he was wounded. Although Lurg probably did, it was hard for him to explain without his jaw."

Offline Eman

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #215 dnia: Luty 04, 2010, 10:08:39 pm »
Heyka !!!
HQ: 2x tyrant/swarm lord
TROOPS: 3x maluchy + 3x tervigona
FAST ATTACK: 3x harpia
HEAVY SUPPORT: 3x 1-3 karnasi => 9
W sumie: 17 grubaskow

I niech mi ktos powie, że grubaski już się nie pojawią ;)
Ale to tak na jakies 5000 punktow tak?
Bez zartow, Karas kosztuje teraz tyle punktow, z reszta Tyrant tez, ze nie ma na to najmniejszych szans, no moze poza Apokalipsa.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline karlvant

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #216 dnia: Luty 04, 2010, 11:12:04 pm »
Heyka !!!Ale to tak na jakies 5000 punktow tak?
Bez zartow, Karas kosztuje teraz tyle punktow, z reszta Tyrant tez, ze nie ma na to najmniejszych szans, no moze poza Apokalipsa.
Cze !!!

Jakieś 3,5tys. zdaje się. W każdym razie Tervigonów pewnie będzie można zobaczyć na stołach całkiem dużo.

Offline apok

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #217 dnia: Luty 05, 2010, 07:05:41 am »
Same Carnifexy Gołe kosztują prawie 1500 z tej listy co podałeś...
Ja używam Carnifexów ale 2 jako "Screamer Killery" Osobiście uważam że 3cio edycyjne modele w tym jeden OOE z 2 talonami są idealne.
Do trevigona nie jestem przekonany jak narazie, a jeśli chodzi o Harpie to bynajmiej u mnie nie ma na nią miejsca, latający Warriorzy, czy ravki skutecznie rozpychają się w FA:)
Pozatym Teraz Wasze LRki będą niszczyć oddziały Warriorów jednym plackiem:)
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

Offline Soulles_Being

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #218 dnia: Luty 05, 2010, 08:38:20 pm »
Same Carnifexy Gołe kosztują prawie 1500 z tej listy co podałeś...
Ja używam Carnifexów ale 2 jako "Screamer Killery" Osobiście uważam że 3cio edycyjne modele w tym jeden OOE z 2 talonami są idealne.
Do trevigona nie jestem przekonany jak narazie, a jeśli chodzi o Harpie to bynajmiej u mnie nie ma na nią miejsca, latający Warriorzy, czy ravki skutecznie rozpychają się w FA:)
Pozatym Teraz Wasze LRki będą niszczyć oddziały Warriorów jednym plackiem:)
No z instanowaniem wariorów tak ma być. W końcu to konkretne działo jest.
Fakt, fakt nie pomyślałem że to przecież swoje kosztować będzie. Słuszna analogia, że tak samo jak lemanów nie ma dużo to i karnasi nie będzie, ale tylko połowicznie.
Leman w szwadronie to kiepski pomysł z racji rozwalania pojedyńczego czołgu na immobilu (moim zdaniem głupie, powinna byc opcja albo cały szwadron stoi, albo jedzie dalej i dopiero wtedy rozwala tego lemana) po drugie w tych karnasiach ja widze ładne plusy:
Goły leman z stubberem = goły karnaś.
Tyle samo pkt.
 (Nie bede zamieszczał dokładnych kosztów punktowych)

Szwadron 3 lemanów =  3 hity w cc lub dobre penetracje i rozwalone.
Immobil rozwala lemana czyli na glancu można je rozwalać.

Oddział 3 karnasi = minimum 4 hity żeby zabić jednego. No i mogą miec regeneracje.
Na karnasia będzie kosztować te 25pkt, sam techpriest w IG kosztuje z bazy 45 ;)
Gdyby nie fakt, że każdy karnaś musi być tak samo uzbrojony to byłby to potworas na wzór nobzów tylko wolniejszy.

Myśle że ma to potencjał.

Wciąż są łażącą platformą strzelniczą.
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Offline Ketchup

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #219 dnia: Luty 06, 2010, 07:55:14 am »
Kolega chyba nigdy nie grał tyrkami.
Oddział carnifexów gołych kosztuje 480pkt, a ulepszenia są strasznie drogie. To tylko biegnie do przodu i łapie woundy. Przy sv 3+ może zostać zapestkowany lub ubity przez lance, lascannony i missilki (których w tej edycji jest bardzo sporo). Problem z nimi jest taki, że taki oddział trudno schować, jest powolny, ma in1 (zbyt często nie będą szarżować więc living battering ram się rzadko będzie sprawdzał), a z wilkami można zaczynać gre twierdząc, że ma się prawie 500pkt w plecy.
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline MarcinB

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #220 dnia: Luty 06, 2010, 09:18:20 am »
Soulles_Being:
Sprawdzałeś kiedyś odporność modeli z woundami na strzelanie?
caraś ma T6 i Sv3+ i W4 czyli równie trudno go zastrzelić z heavy bolterów co 8 marinów. A nie nawet łatwiej jest  zastrzelić Carnifeksa, ponieważ nie ma różnorodnych modeli...
Leman za to jest całkowicie odporny na strzelanie do S7 włącznie.

Cytuj
Oddział 3 karnasi (...). No i mogą miec regeneracje.
Na karnasia będzie kosztować te 25pkt, sam techpriest w IG kosztuje z bazy 45
Oczywiście 3*25 to w końcu mniej niż 45? :D

Offline Krzysiek Rzeżnik

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #221 dnia: Luty 06, 2010, 11:45:36 am »
mimo wszystko, uważam że jest coś uroczego w rozpisce 3x3 gołe carnifexy + venomtrophy  :p
Przypadek rządzi ponad połową naszych działań, a my kierujemy resztą.

— Niccolò Machiavelli

Offline Angron

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #222 dnia: Luty 06, 2010, 01:00:06 pm »
Urocze 20:0 ? :D
Was told that brother Lurg from my squad died last night from wounds sustained at the killing-grounds yesterday. Unfortuately no one noticed how he was wounded. Although Lurg probably did, it was hard for him to explain without his jaw."

Offline kecaj

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #223 dnia: Luty 06, 2010, 08:16:17 pm »
Moim skromnym zdaniem to już lepiej zamiast Karasi wystawić Hive Guard.
Tańszy (za cenę 1 karasia wystawiam 3 hive) łatwiej je schować a i strzelić dobrze potrafi z partyzanta.

Offline Soulles_Being

Odp: Tyranids (2)
« Odpowiedź #224 dnia: Luty 06, 2010, 09:54:16 pm »
Dobra dobra, zgadzam się z opiniamie na temat karnasia.
Kiedys byl jeszcze mocna platforma strzelnicza, teraz raczej go sie nie zobaczy.

Gralem dzisiaj z tyrkami na Mawlocu, pomijajac fakt ze przeciwnik utopil zbyt wiele pkt w deepujacych ravkach to sam Mawloc zrobil na mnie pozytywne wrażenie.
Z 6 woundami i regeneracja naprawde trudno to czasem zabić.
W jednej rundzie zjechałem go do 2 woundów zas po dwóch kolejnych chowiąc się w CC (gwardziści wytrzymywali dzisiaj niebotyczne starcia... zawsze wytrzymując jego ture assaultu) wyszedł do 5 woundów.

Hive Guardzi faktycznie na obecna edycje wydają się solidniejszą propozycją, zwłaszcza, że otrzymują covera od maluchów.

Pozdrówko
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'