trawa

Autor Wątek: Tyranids (2)  (Przeczytany 56306 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vinek

Tyranids (2)
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 04, 2007, 06:32:54 pm »
Hmm ty grałeś kiedykolwiek Apuś warriorami?
A myślałem, że tylko ja jestem taki dziwny by używać warriorów strzelających :P
Rzeczy nie są takie, jakimi zdają się być, nie są też inne" - XII Dalaj Lama

Offline saji666

Tyranids (2)
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 08, 2007, 07:02:12 pm »
Mam pytanie dosyć ważne czy ktoś wie jakie zasady/statystyki ma Gigant Spore mine? na jakiej jest podstawce?

Offline Skark

Tyranids (2)
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 08, 2007, 08:00:51 pm »
Zasady do miny masz w IA 4. Stawiasz ją an podstawce 40 mm.

Offline Ryzio

Tyranids (2)
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 01, 2008, 12:25:38 pm »
Czy oddział ravenerów po deep strike'u może użyć fleeta w tej samej turze?
Per aspera ad astra!!

Offline Ketchup

Tyranids (2)
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 01, 2008, 02:27:11 pm »
Chyba tak, bo możę strzelać, a zamiast strzelania fleetować. I moje pytanie - czy to prawda, że minki biovorek zawsze trafiają w tylni pancerz?? Czy walą w ten, z której strony uderza??
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline sHEPT

Tyranids (2)
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 01, 2008, 06:28:11 pm »
Miny używają zasad barrage, jak trafiasz w pojazd i rzucasz hit to masz ten pancerz z którego strzelasz, ale minę może znieść i wtedy oceniasz jak sprawa się ma. Jedynym co wyróżnia miny to to że nie mam znaczenia czy środek wzornika jest na pojeździe czy nie bo mina i tak nie używa siły tylko swojej zasady (penetracja=3+2d6)
7" cali to ja się ruszam z kolegami
8" jak szanuje przeciwka
9" jak dopuszczam się świadomego wała
6" jak przeciwnik za bardzo spina poślady

Bo geny dzielą się na szybkie i martwe.

Offline apok

Tyranids (2)
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 02, 2008, 01:22:15 pm »
Siemano,

Tak mi do glowy przyszlo zapytac bardziej doswiadczonych graczy czy oplaca sie wystawiac combatowe sklady winged warriorow w ktorej byloby wiecej niz 3 modele? ja np planowalem 4/5 z czego minimalnie jedne z tych "dodtakowych" mialby Lashwhipa...

Co wy na to?
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

Sancho

  • Gość
Tyranids (2)
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 02, 2008, 02:49:03 pm »
jak grasz na mass to jak najbardziej...
btw czolowy minus to 5+ save i to jest to co mnie zawsze zniecheca...

Offline sHEPT

Tyranids (2)
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 02, 2008, 03:31:31 pm »
Ja używam trzech, gram na sporej ilości małych stworzonek i w związku z tym się przydają jako szybka synapsa i dodatkowe ataki ale sami siły przebicia nie maja a na większe składy szkoda punktów (jeden wychodzi 48 pkt) bo to tylko 4T 2W 5+Sv innymi słowy papierowa impreza, większy skład poza tym ciężko ukryć tu bolter wystarczy by być 46 pkt w plecy.
7" cali to ja się ruszam z kolegami
8" jak szanuje przeciwka
9" jak dopuszczam się świadomego wała
6" jak przeciwnik za bardzo spina poślady

Bo geny dzielą się na szybkie i martwe.

Offline apok

Tyranids (2)
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 02, 2008, 04:02:57 pm »
gram glownie combatowa armia, a zadaniam tych warriorow byloby wspomaganie innych jednostek np ravkow tyranta czy carasia w combacie, glownie obnizajac ataki bo w sumie to jedyny model na kotry sie to oplaca brac moim zdaniem:D a modele ravkow/warriorow sa kapitalne a az mnie sciska jak uzywam warriorow z DS+Vc z covera;p
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

Offline Vinek

Tyranids (2)
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 09, 2008, 07:34:39 pm »
Warków używam 3 strzelających i 3 latających.

Apok Warek z Lashem był fajny w 3 ed. Gdy przy Leapingu dostawałeś jeszcze FoC ;) Teraz lepiej się nadaje na skrzydłach do pilnowania maluchów i ravków by instanta nie dostały...
Ewentualnie do strzelania, ale otym już wiemy ;P
Rzeczy nie są takie, jakimi zdają się być, nie są też inne" - XII Dalaj Lama

Offline krawat

Tyranids (2)
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 09, 2008, 09:46:13 pm »
kiedys do szczecina na HoloStars pojechalem z horda tyranidow i bylem mega zadowolony, mimo ze Sancho sposcil sie na mnie 9cioma minami  :?
wariorzy w liczbie 3ch w zupelnosci wystarczaja zarowno jako mobilna synapsa i wsparcie do CC. no i ja na przyklad nie mialem kompletnie problemow z takimi harlekinami czy genosami, a sam genkow nie uzywalem kompletnie- sa dla mieczakow i tylko prawdziwi faceci-anty-pornograficy ich nie uzywaja. tak podsumowujac oprocz 3ch warriorow nikt wiecej w armi nie mial rendinga. kto widzial ta armie, czy tez ze mna gral sie dowiedzial ze bez standardow rozpiska tez dziala  8)
ZAPINAMY

Offline apok

Tyranids (2)
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 09, 2008, 10:21:44 pm »
Aha czyli w troopsach miales najmniej cost-effective jednotke w grze czyli hormasie ?(w przeciwienstwie do zerglingow w sc...) bo wg mnie oprocz gwardii to tym nic nie zabijesz i genki sa potrzebne jednak.. to miny sa dla mieczakow:D
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

Offline krawat

Tyranids (2)
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 10, 2008, 02:24:07 am »
hormasie z podbita sila + catalist. chlopcze mozemy sie umowic na challange  8) probowales kiedykolwiek?
ZAPINAMY

Offline Vinek

Tyranids (2)
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 10, 2008, 04:06:59 am »
Ja hormy lubie... ale wole im inicjatywe bodbijać... Ale nie używam więcej niż 24 ;) Genki jednak są bardzo klimatyczne i bardzo tyranidzkie i beznich rozpy nie widze... Za nie klimatyczne uważam granie na 8 spaślakach... Ja używam max 4 ale to powyżej 1750 pts do tej granicy Max 3 :)
Rzeczy nie są takie, jakimi zdają się być, nie są też inne" - XII Dalaj Lama

 

anything