Nie będę się wypowiadał co do oczywistych błędów, dam jedynie kilka rad.
1.Lord:
armour - ok
broń - możesz wrzucic dwa rune of cleaving, s6 jest gut
2.Thane:
lepiej zainwestuj w zbroję zamiast sztandaru:
M. rune of gromril, rune of resistance
Zaoszczędzisz punkty ohater nie będzie taki wrażliwy
3.Daj runesmitha
gromril armour + shield
3 rune of spellbreaking
lub
1 rune of spellbreaking + m. rune of balance
DObrze jest wziąść oba te warianty. Będziesz miał: 7 dispell dice + 4 rune of spellbreaking
4.Warors, jak już ktoś napisał w klockach, po 20, ewentualnie 18 + dwóch herosów, można wtedy pozbyć się veterana
Żeby zapełnić core najlepiej wziąśc jeszcze dwa oddziały crossbowmanów/thundererów
5.Armaty są rzeczywiście dużo lepsze od bolców.
rune of forging do każdej i do dwóch po jakimś najtańszym dodatkowym runie
Próbowałem przez kilka bitew coś z bolcami zdziałać, ale nic z tego.
Jednym wariantem kiedy je można zastosować jest guild expedition, jak kprzeciwnik się na taki warunek zgodzi to może nieżle dostać
Wystawiasz wtedy oddziały piechoty za 70, 10 wariorów bez niczego + 4 bolt throwery i cztery takie zestawy to koszt rzędu 1000 pkt
16 bolców
wrzucasz jescze 2 runesmithów na magię, jednego thana, żeby niec generała i inzyniera zarazem
, do tego sporo runów zwiększających skuteczność lub jescze z jeden dwa zestawy 4 bolce + wariorzy
Szkoda, że jeszcze4 nie udało mi się z nikim czegoś takiego rozegrać, mogłaby to byc bardzo zabawna bitwa
6.Ironsów wez najlepiej 18 z lordem i sztandarem, ostatecznie także weteranem
7.Gyrek jest gut!
ewentualnie zastąp organki jescze jednym gyrkiem i weż dwa, wtedy umiejętnie sterując nimi napewno spowolnisz marsz wroga, a do tego one przecierz głównie służą
Im dłużej wróg marszuje tym lepiej dla twoich maszyn