trawa

Autor Wątek: Lanca brettonska  (Przeczytany 2852 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rakso_The_Slayer

Lanca brettonska
« dnia: Sierpień 12, 2007, 01:02:48 pm »
Mam takie pytanko... czy zasada lancy bretońskiej działa tylko przy szarży czy przez całą walkę? Chodzi mi o ilość walczących... w szarży walczy pierwszy szereg+rycerze po bokach... a w następnych turach walki?
hat's the way I like it babe... I don't want to live forever.

http://www.coolminiornot.com/artist/Rakso

www.zankaraz.republika.pl

Offline Mad Hamster

Lanca brettonska
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 12, 2007, 04:58:04 pm »
w nastepnych juz nie. tak samo jesli ty szarzujesz lance - tylko front walczy.
ęęęędzia ! On mnie zwalowal ! Łord sejwa mu !!!

Offline Ten Gobo

Lanca brettonska
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 20, 2007, 11:41:40 am »
tak jak mowi Mad Hamster, ale po wygranym kombacie bretka sobie moze front rozszerzyc...darmowa reorganizacja ;)
trzeżcie się gniewu zielonego motłochu! // kupie limitowane modele!! w szczególności:

bsb bretki
bsb lizaków
bsb szczurków ;]

Shino

  • Gość
Lanca brettonska
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 20, 2007, 08:41:37 pm »
Cytat: "Ten Gobo"
tak jak mowi Mad Hamster, ale po wygranym kombacie bretka sobie moze front rozszerzyc...darmowa reorganizacja ;)
eee wszystko moze sobie rozszezyc front... nie tylko lanca

Offline Mad Hamster

Lanca brettonska
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 20, 2007, 10:14:20 pm »
nawet taki zwykly Shino moze sobie rozszerzyc front  :p
ęęęędzia ! On mnie zwalowal ! Łord sejwa mu !!!

Offline Ten Gobo

Lanca brettonska
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 20, 2007, 11:05:37 pm »
hehe, wiem ze wszystko i ze "taki zwykly Shino" tez, tylko dalem przyklad, ze i tak lanca raczeh odda te swoje siedemsek atakow w kolejnej turze...ale nie bedize to jzu siła 5 czy 6 ;D
trzeżcie się gniewu zielonego motłochu! // kupie limitowane modele!! w szczególności:

bsb bretki
bsb lizaków
bsb szczurków ;]

Shino

  • Gość
Lanca brettonska
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 21, 2007, 12:07:48 am »
Cytat: "Mad Hamster"
nawet taki zwykly Shino moze sobie rozszerzyc front  :p
alez owszem czemu nie. jemu tez nalezy sie :>

JJ

  • Gość
Lanca brettonska
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 21, 2007, 03:41:25 am »
Cytat: "Shino"
Cytat: "Mad Hamster"
nawet taki zwykly Shino moze sobie rozszerzyc front  :p
alez owszem czemu nie. jemu tez nalezy sie :>


Nie.

Najpierw niech zapracuje.

Offline PERSHING

Lanca brettonska
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 16, 2007, 04:16:14 pm »
ja mam takie pytanko..
Lanca liczy 9 figurek. Liczmy ze wpadła po combacie dalej zostaje 9 figurek wiec jak wygląda poszerzanie 1 szeregu ?
2 figurki z szeregu ostatniego przechodzą do przodu ?
... and with one final blow, his blade driven by his faith in the Lady, Marcus of Bordeleaux slew the fell lord of the Norse, ending the battle that had raged for night and day atop the towering lighthouse of L'Anguille..."

 

anything