trawa

Autor Wątek: WE 2250 NA DMP  (Przeczytany 1558 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jedengrosz

WE 2250 NA DMP
« dnia: Sierpień 17, 2007, 03:13:31 am »
Mialem miec rozpiske wytrzymujaca magie. Duza magie. Slan do 4 tury nie zabil treemana. Dopiero w 5 jeden i w 6 2. Skavy tylko z ifek mnie wkurzaly (a reszte dispelowalem). Z HE na magii nie gralem  

Oto i one:

Wersja pierwsza z zamiennymi wildami i wardancerami (nie wiem co lepiej?)

1 Spellweaver
Wand of Wych Elm
Stone of the Crystal Mere (skasowac to i dac muzyka do WD + powiekszyc cos??? )

1 Spellsinger
2* Dispel Scroll

1 Spellsinger
2* Dispel Scroll

1 Noble @ BSB
Asyendi's Bane
HoD

3*8 Dryads

2*10 Glade Guard

2 Treeman @ 285 Pts

A)
9 Wardancers
Musician Bladesinger

7 Wardancers
Musician Bladesinger

B)
8 Wardancers Bladesinger (nie ma pkt na championie)

5 Wild Riders Warbanner


Rozpiska 2( gorsza ochrona magiczna, 5 dd, brak przerzutow, slabsza magia, 10 archerow, ale za to mamy wardancerow wiecej i herosa. A i nie ma pkt na warda dla lorda. Co skasowac by byl jezeli jest potrzebny??

Spellweaver
Ranu's Heartstone
2* Dispel Scroll

Spellsinger
2* Dispel Scroll

Wardancer Noble @ 140 Pts - pan sie moze przydawac. Tele itp dobry bo armia wolna (nie ma lataczy ani cavy)
Moonstone of the Hidden Ways

Noble BSB
Asyendi's Bane
HoD

3*8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guards

9 Wardancers @ 183 Pts
Musician Bladesinger

7 Wardancers
Musician Bladesinger


5 Wild Riders @ 173 Pts
Standard; Musician
War Banner [25]

2 Treeman @ 285 Pts


Co lepsze?
W 2 mam slabsza ochrone. Niby tylko o 1 kostke, ale za to nie mam przutow (pozwalaly mi BS z powerlewelem 3 na 1 kostce jak byla potrz3eba dispelowac). Za to mam teleport i dodatkowych wardancerow, kosztem archerow.
ULT Member! Old Powergamers Member!

Which FF Character Are You?

Offline Dr.Crane

WE 2250 NA DMP
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 17, 2007, 10:10:47 am »
Jak dla mnie pierwsza lepsza- jesli juz idziesz w jakims kierunku to dobrze sie go IMO trzymac. Sporo magow pozwala Ci albo skutecznie poczarowac, albo odeprzec wrogą magie. W drugiej tak naprawde ciezko zaufac tu magii, chociaz napewno w walce jest lepsza (chocby dzieki BSB). Wszystko zalezy jak sobie wyobrazasz granie tą armią.
ever see the sky, never touch the sun, nothing more left but run run run...