Autor Wątek: bretonnia - 2200  (Przeczytany 1626 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szalony_brytan

bretonnia - 2200
« dnia: Sierpień 20, 2007, 12:30:51 am »
to będzie moja druga bitwa w życiu, więc jestem TOTALNIE zielona w tym temacie = otwarta na wszelkie uwagi. a, gram vs Ogre Kingdom


Bretonnian Lord @ 230 pts
General; Shield; Lance; Knight's Vow; Heavy armour; Hand weapon;
Birth-sword of Carcassonne; Gromril Great Helm; Antlers of the Great Hunt; Barded warhorse
---> do jednego klocka Realmów z FCG

Paladin Battle Standard Bearer @ 128 Pts
Battle Standard; Knight's Vow; Heavy armour; Hand weapon;
Lance of Artois; Armour of Agilulf; Barded warhorse
---> do klocka Realmów bez sztandaru

Damsel of the Lady @ 155 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts; 2xDispel Scroll;
---> do bowmenów

Damsel of the Lady @ 169 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts; 2xDispel Scroll; Barded warhorse
---> do drugiego klocka Realmów z FCG

CORE

3 * 6 Knights Errant @ 127 Pts
Heavy armour; Shield; Hand weapon; Lance; Musician; Cavalier; Knight's Vow; Barded warhorse

2 * 8 Knights of the Realm @ 216 Pts
Heavy armour; Shield; Hand weapon; Lance; FCG; Knight's Vow; Barded warhorse

8 Knights of the Realm @ 200 Pts
Heavy armour; Shield; Hand weapon; Lance; Musician; Gallant; Knight's Vow; Barded warhorse

2 * 10 Peasant Bowmen @ 70 Pts
Hand weapon; Longbow; Skirmish


SPECIAL

4 Pegasus Knights @ 250 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; FCG


RARE

1 Field Trebuchet @ 100 Pts
Yeoman Craftsman


Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 75

z góry dzięki za uwagi
nauka chemii)
- metal + niemetal?
- eee... nu-metal? heavy metal?
----


najgłupsza strona jaką w życiu widziałam...

Offline Ten Gobo

bretonnia - 2200
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 20, 2007, 09:42:30 am »