Autor Wątek: Powrót do Tradycji  (Przeczytany 4360 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline xioze

Powrót do Tradycji
« dnia: Październik 01, 2007, 11:32:55 pm »
Zgodnie z tradycją z czasów przed piłowaniem kości ( choć bywały zaklęcia przed rzutami  :lol: )
Moja rozpiska na Bazylka  ;) - nic nie zmienie
Jest to klasyk - Miał być Gamling outriders wosi - ale akurat mail order zrobił mnie w bambuko :?  Zaś sędziowie dołożyli swoje obowiąkowym Ghanem.
 ;)  :lol:
Pozatym Isenem mi ostatnio nie poszło  8)

Vrasku
15 Bearsekerów
15 kusz
 4 Feral
13 orki z badylem
 4 orki z tarczą
Zapraszam do krytyki :D

Offline Darulus

Powrót do Tradycji
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 02, 2007, 10:30:15 am »
Jadziesz Xioze :lol:

Offline Lurtz15

Powrót do Tradycji
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 02, 2007, 02:45:02 pm »
Ja Cię nie skrytykuję, bo jesteśmy z jednej drużyny :D Chociaż kilka rzeczy mi się nie podoba. Ale i tak nic nie znienisz, jak napisałeś.
Więc życzę Ci abyś tą rozpą zdobył 120 pkt z bitew :D  8)
ydlęta, zamierzacie żyć wiecznie!?

Fryderyk Wielki podczas bitwy pod Lutynią
5 grudnia 1757 roku

Offline Herudaio

Powrót do Tradycji
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 02, 2007, 03:19:48 pm »
Nie jest złe, na te scenariusze nawet lekko mówiąc fajne :)
Na normalny turniej powiedziałbym że ma małe szanse tutaj jest kwestia tego, że dobór przeciwników/stołów jest mniej losowy.
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Pablo_von_kozlow

Powrót do Tradycji
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 02, 2007, 04:28:03 pm »
i tak nie przyjdziesz  :lol:  :badgrin:
-22 WWA nocnych Marków aglomeracja

Offline Ugluk

Powrót do Tradycji
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 02, 2007, 06:22:43 pm »
cóż może parowanie ci pomoże bo rozpa nie jest przegięta jak dla mnie ;)

Offline xioze

Powrót do Tradycji
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 03, 2007, 07:37:17 am »
Cytat: "Lurtz15"
Ja Cię nie skrytykuję, bo jesteśmy z jednej drużyny :D Chociaż kilka rzeczy mi się nie podoba. Ale i tak nic nie znienisz, jak napisałeś.
Więc życzę Ci abyś tą rozpą zdobył 120 pkt z bitew :D  8)

Krytykuj - ja się nie obrażam  :D
Cytuj
Jadziesz Xioze

Jade
 ;)
Cytuj
i tak nie przyjdziesz

Pawełku przeciesz musze ci coś przynieść - prawda  :D

Bazyliszek jest Turniejem Drużynowym oznacza to że liczy się wynik drużyny
Dobrze skomponowana druzyna to taka która ma czym przywalić; czym zaskoczyć i czym wytrzymać  ;)
Na moją armie spojżał bym z perspektywy tego co napisałem wyżej
lektura Sun tzu tez nie zaszkodzi  ;) .
Nie jest ona do spektakularnych sukcesów - będe zadowolony jezeli osiągne 70-80pkt z bitew
Ważne jest z kim ;)

Offline xioze

Powrót do Tradycji
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 16, 2007, 10:42:21 am »
I Dupa  ;)
67 pkt z bitew
Chyba się starzeje myślałem że bedzie 70 -80
pomylić się o całe 3pkt  :D
Najtrudniejsza bitwa to Ugluk
strasznie fajnie prowadził smoka  ;)
Ach smoki - wsumie miałem do czynienia z dwoma :)
Jeden mnie zjadł drugiego ja zjadłem - jednak latanie u smoka jest nieodzowne a jak by mu można było wykupić 3 upraidy to by było to  :D
Ze wszystkimi przeciwnikami grało się bardzo fajnie
choć niska  odwaga Vrasku czyniła grę bardzo losową
Następnym razem wyeliminuje tą wadę
Bo następny raz też isen ;)
Kuza stopa boje się używać armi które sam pomaluje na turniejach straty są zbyt duże zwłaszcza na stołach z posypką ( odpryski farby) i transport włocznie rohańczyków są nad wyraz łamliwe  ;)  :roll:
Do zobaczenia w ciągu najbliższego półroku  :D

Offline Neo

Powrót do Tradycji
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 16, 2007, 07:30:01 pm »
Xioze i tak mnie zaskoczyłeś - myslłem, że ta rozpa nie ma sensu bycia. A prowadziłeś ją bardzo łądnie - szacun dla Ciebie
img][/img]

Offline xioze

Powrót do Tradycji
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 16, 2007, 07:44:21 pm »
Mogłem  lepiej ale 1,5 roku nie grania robi swoje  ;)
No i układając ją zapomniałem ze to druga edycja  ;)  :lol:  :lol:
Starość nie radość   :lol:  :lol:  :lol:
A pozatym ci którzy ze mną grali pewnie zauważyli że się uczyłem  ;)

 

anything