Autor Wątek: wszelkie pytania  (Przeczytany 3232 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pio_eustachy

wszelkie pytania
« dnia: Październik 07, 2007, 05:49:44 pm »
jako że tak ważnego tematu nie ma to pora go założyć
...
1. Z jakiej magii korzysta szaman goblinów: z magii Łaaa!! czy z domeny ognia (taka inf znajduje sie w podręczniku z BfSP) :?:  :?:

Offline Katylina

wszelkie pytania
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 07, 2007, 05:54:21 pm »
Wszyscy magowie z armii orków i golbinów korzystają z dużej lub małej waagh, w zależności od poziomu - to jest wyszczególnione w army booku. Polecam zakupić.

Offline Lord Semi

wszelkie pytania
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 07, 2007, 06:31:23 pm »
a 'kwestia zasad' to co nie pytania??
-------------------------------"Klub Kult"-------------------------------
Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

Offline Katylina

wszelkie pytania
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 07, 2007, 07:46:40 pm »
Czepiasz się.

Offline Ten Gobo

wszelkie pytania
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 07, 2007, 09:22:23 pm »
od 7ed magowie golinscy korzystaja z malej waaagh, a orkowi z duzej....poziomy nie maja tu nic do rzeczy....
trzeżcie się gniewu zielonego motłochu! // kupie limitowane modele!! w szczególności:

bsb bretki
bsb lizaków
bsb szczurków ;]

JJ

  • Gość
wszelkie pytania
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 08, 2007, 12:35:06 am »
Przenoszę... :roll:

Offline Slimak78

wszelkie pytania
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 12, 2007, 11:25:41 pm »
Skoro już taki temat powstał to mam kilka pytań:

1. Czy jeśli krasnolud dostał dwuraka, a następnie runę, która daje ASF to bije zawsze pierwszy? czy bije normalnie? Czy na dwuraki nie działa?

2. Mam w standardzie 4 ataki. Dokupuje do zwykłego hand weapona Sword of Battle (+1 Attack) Czy w ten sposób mam 6 ataków?

4 ataki w standardzie + 1 z dwie bronie + 1 za sword of battle = 6

3. Tutaj pytanie do fanatyków ogrów: Jakie barwy ma plemię: "Feastmasters Tribe" ?

Jak mi się coś przypomni to napisze. Dziękuje za ewentualną odpowiedź.
rank, Franek, Franko ew. inne odmiany [WZMF]

Offline Rakso_The_Slayer

wszelkie pytania
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 12, 2007, 11:49:41 pm »
Ad1. Broń dwuręczna gdy da sie jej runy traci swoje specjalne zasady (+2s i atakowanie ostatniemu) a co za tym idzie dając Master rune of swiftness atakujesz pierwszy ale nie masz bonusu do Siły. Mozna dać na dwuraka Master rune of Kragg the Grimm co pozwala mu zachować +2S i uderzanie ostatniemu ale wtedy nie możesz dać na niego innej Master rune czyli ASF odpada w tym wypadku...

Ad2. masz 5 ataków...4 normalne i +1 za sword of battle... używając magicznej broni nie możesz jednocześnie używac żadnej innej, tak samo pistolet nie daje +1 A a używanie magicznej broni i tarczy sprawia że nie masz +1As za hand weapon+shield...
hat's the way I like it babe... I don't want to live forever.

http://www.coolminiornot.com/artist/Rakso

www.zankaraz.republika.pl

Offline RomualdZielony

wszelkie pytania
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 13, 2007, 12:25:47 am »
Cytat: "Rakso_The_Slayer"
a używanie magicznej broni i tarczy sprawia że nie masz +1As za hand weapon+shield...


A jeśli używam magicznej tarczy i zwykłej broni to dostaje ten bonus?
est spoko. Joł.

Offline Rakso_The_Slayer

wszelkie pytania
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 13, 2007, 01:02:32 am »
z tego co wiem to tak :)
hat's the way I like it babe... I don't want to live forever.

http://www.coolminiornot.com/artist/Rakso

www.zankaraz.republika.pl

Offline Górken

wszelkie pytania
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 13, 2007, 07:58:41 am »
błąd;) Jeżeli tarcza lub broń jest magiczna to nie dostajesz bonusu do armor save'a ;) więc enchanted shield+ hand weapon daje c itaki sam save w walce wręcz jak zwykła tarcza + hand weapon;)

Offline Slimak78

wszelkie pytania
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 13, 2007, 09:57:08 am »
Czyli nie można używać zestawu dwóch broni, jeśli jedna z nich jest magiczna. A jeśli obie są magiczne?

Hand weapon +enchanted shield daje takie sam save co Hand weapon i shield? Jaki tu sens?


A Cathayan Long Sword? Nie jest magiczną bronią chyba. (Jest w standardowym ekwipunku niektórych ogrów...) Czy używając hand weapona i tego miecza będziemy mieli bonusy od niego?

Nadal czekam na jakiegoś fanatyka grubasków. :)

Pozdrawiam Frank
rank, Franek, Franko ew. inne odmiany [WZMF]

Offline Izworek

wszelkie pytania
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 13, 2007, 12:45:35 pm »
Cytat: "Slimak78"

Hand weapon +enchanted shield daje takie sam save co Hand weapon i shield? Jaki tu sens?


Nie wszyscy chadzają piechotą :)  
A tylko piechota dostaje bonus shield + hand weapon (+2 arm sv).
Jak dasz enchant shielda kawalerzyście to dostanie +2 do armor save'a. Ze zwykłym shieldem i hand weaponem dostałby tylko +1.

Offline Ten Gobo

wszelkie pytania
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 13, 2007, 01:58:51 pm »
no i bonus +1As za h.weap+shield nie liczy sie jak ejst sie szarzowanym od boku, a za euchanted shield sie zawsze liczy +2As :)
trzeżcie się gniewu zielonego motłochu! // kupie limitowane modele!! w szczególności:

bsb bretki
bsb lizaków
bsb szczurków ;]

JJ

  • Gość
wszelkie pytania
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 14, 2007, 10:48:28 am »
Cytat: "Górken"
błąd;) Jeżeli tarcza lub broń jest magiczna to nie dostajesz bonusu do armor save'a ;) więc enchanted shield+ hand weapon daje c itaki sam save w walce wręcz jak zwykła tarcza + hand weapon;)


Bzdura.
ES + HW = +3 do AS.

Kropka.

 

anything