trawa

Autor Wątek: Challenger w Opolu 4 listopada 2007r.  (Przeczytany 3922 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ..:Solmyr:..

Challenger w Opolu 4 listopada 2007r.
« dnia: Październik 11, 2007, 02:43:06 pm »
Witam! Serdecznie zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w pierwszym większym turnieju w Opolu

Regulamin:

Kiedy: 4 listopada 2007r.

Miejsce: Filharmonia opolska

Koszt uczestnictwa: 10zł

I.Informacje ogólne:
1. Turniej jest turniejem klasy Challenger Ligi Ogólnopolskiej LOTR

2. Pary pierwszej rundy zostaną rozlosowane. W następnych rundach stosujemy system
szwajcarski, tzn. najlepsza i druga osoba po danej turze walczą ze sobą , osoba trzecia
walczy z czwartą itd.

3. Nie ma możliwości rzucenia wyzwania w pierwszej rundzie turnieju.

4. Zgłoszenia na turniej należy przysyłać na adres mariuszfut@wp.pl do dnia 25 października 2007r.

5. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko każdego gracza , jego pseudonim, miejscowość, z której pochodzi oraz rozpiskę.

6. Wszyscy nadsyłający zgłoszenie otrzymają potwierdzenie w przeciągu trzech dni. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z tym, że zgłoszenie nie dotarło i należy je wysłać jeszcze raz.

7.Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę calową oraz zasady swojej armii.

8. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

II.. Kompozycja armii

1. Gracze wystawiają w pełni pomalowane armie na 600p.
2. Dla każdej armii istnieją osobne limity jednostek:
Dla każdej armii dobra 50 modeli
Dla każdej armii zła 60 modeli
Dla Morii i Angmaru 75 modeli
Dla Shire 90 modeli
3. W każdej armii musi się znaleźć minimum jeden bohater.
4. Maksymalnie 33% modeli w armii może posiadać broń strzelecką.
5. Modele zakazane to: Tom Bombadil i Goldberry, Gollum,
6. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania - można je normalnie wystawiać,
ale zasada "The Ring" nie działa.
7. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.
8. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „A Shadow in the East” , „The Fall of the Necromancer”, “The Two Towers”, “Ruin of Arnor”, "Khazad-Dum", “Gondor in Flames”, “Return of the King”.
9. Obowiązują listy armii klimatycznych Ligi Ogólnopolskiej LOTR. Nie ma możliwości wystawienia armii innej, niż ta z list ogólnopolskich.
10. Armie muszą byc w peni klimatyczne
III.Rozgrywka

1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 4 bitwy. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 90 minut.
3. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi
Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
4. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.
5. Strefa wystawienia wynosi 12 cali, o ile zasady scenariusza nie wprowadzają innej.

IV. Harmonogram turnieju:


Niedziela 4 listopada

Zapisy 9.00 -9.45

I runda 10:00 – 11:30

II runda 12:00 – 13:30

Przerwa obiadowa 13:30 – 14:30

III runda 14:30 -16:00

IV runda 16:30 - 18:00

Rozdanie nagród: 18:30 – 19:00

V. Punktacja:

1. O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności Punkty Zwycięstwa, w przypadku takiej samej ilości VP dwóch graczy pod uwagę bierzemy Małe punkty.


   2.Małe punkty:

   - Liczymy punkty za modele zabite, jak i te, które uciekły z pola bitwy
   -W przypadku wybicia całej armii traktujemy to jako zdobycie 600p, niezależnie od tego, ile    w rzeczywistości punktów znajduje się w rozpisce.
   - za zrealizowanie celów scenariusza do 600 małych punktów

   3. Punkty zwycięstwa (VP):

   Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:

   Różnica:

   0 - 100 małych punktów: obaj gracze otrzymują po 10 VP
   101-200 zwycięzca otrzymuje 11 VP przegrany 9
   201-300 zwycięzca otrzymuje 12 VP przegrany 8
   301-400 zwycięzca otrzymuje 13 VP przegrany 7
   401-500 zwycięzca otrzymuje 14 VP przegrany 6
   501-600 zwycięzca otrzymuje 15 VP przegrany 5
   601-700 zwycięzca otrzymuje 16 VP przegrany 4
   701-800 zwycięzca otrzymuje 17 VP przegrany 3
   801-900 zwycięzca otrzymuje 18 VP przegrany 2
   901-1000zwycięzca otrzymuje 19 VP przegrany 1
   ponad 1000 zwycięzca otrzymuje 20 VP przegrany 0


   VI. Przepisy porządkowe.

   W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry    przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju.    Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników    na 0:20.

   Decyzje sędziów są nieodwołalne. Nie przysługuje na nie zażalenie


   Załącznik 1

   Scenariusze:
 Tradycyjnie, będą trochę później  :p

Osoby zgłoszone:
1. Wojciech "Neo" Pisarek, Opole
2. Łukasz "Maethor" Kmiecik, Opole/Nerwy
3. Bartłomiej "Mefisto" Tomala, Opole
4. Michał "Misiok" Szczelina, Nysa
5. Mateusz "Merlin" Kaziów, Wrocław
6. Wojciech "Pluto" Pluciński, Wrocław
7. Marcin "Herudaio" Mycek, Kraków
8. Maciej "Ekthelion" Pisarek, Opole
9. Grzegorz "WalicH" Walisko, Katowice/Siemianowice Śląskie
10.Piotr "Enialis" Kowalczyk, Opole
11. Michał "Ugluk" Ławniczak, Wrocław
12. Wojciech "Szklany" Mazur, Wrocław
13. Sebastian "Falkon" Daleki, Opole
14. Maciej "Woźny" Woźniak, Wrocław
15. Mikołaj "Easterling" Turowski, Opole
16. Mateusz "Matias" Malik, Katowice
17. Robert Szyma, Katowice
18. Arkadiusz "Lif" Ferdyn , Katowice/Siemianowice Śląskie
19.Michał "Sonic"Marcjan, Rybnik
20. Adam "EldariX" Rodek, Siemianowice Śl.
21. Arnold "NevergonE" Brytan, Kraków
22. Adam "Hnat" Hnatuśko, Rybnik
23. Michał "Tiaw" Dyrkacz, Gliwice
o nie mit! To Mitril!

Offline ..:Solmyr:..

Challenger w Opolu 4 listopada 2007r.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 15, 2007, 05:49:28 pm »
Wrzucam scenariusze

1. Misiok chce do Nysy!
Znany i lubiany mieszkaniec Nysy pragnie wrócić do domu po nocnych zabawach u kumpla. Zadaniem jednego z graczy jest pomoc Misiokowi w dotarciu do domu, drugi pragnie pozbyć się wielkoluda. Przed bitwą gracze wykonuja rzut kostką. Gracz, który uzyskał wyższy wynik decyduje czy chce przeprowadzić Misioka czy go unicestwić.
Statystyki Misioka: F  S  D A W C
4/-  3  6  1   3  6
Zasady specjalne:
Misiok jest wielki, widać go zza każdego szeregu, lecz zasłania go górka.
Misiok dał w trąbkę: na początku każdej tury gracz przeprowadzający Misioka do Nysy rzuca kością. Z racji, że Misiok ma długie nogi wynik mnożymy razy dwa – tyle cali porusza się Misiok w danej turze.

        Za przeprowadzenie Misioka do Nysy + 600pkt.
   Za niedopuszczenie Misioka do Nysy + 600pkt.


   2. Totem Czukczów!
Zadaniem graczy jest zajęcie środka stołu, na którym stawiamy Totem. Totem uważamy za opanowany, gdy dany gracz ma dwa razy więcej modeli w promieniu 5 cali od środka stołu. W tym scenariuszu dzielimy armie na pół, gracze wykonują rzut kością. Gracz, który uzyskał wyższy wynik wybiera róg stołu, w którym wystawia połowę swojej armii. Drugą połowę wystawia w przeciwległym rogu stołu. Po rozstawieniu wszystkich modeli drugi gracz wystawia swoje armie w wolnych rogach stołu.

Zasady specjalne:
Wielki Czukcza lubi widok krwi. Postanowił wzmocnić każdego wojownika stojącego 5 cali od Totemu darmowym punktem Potęgi, do wykożystania tylko w danej turze.

   Za posiadanie dwukrotnej przewagi modeli w środku stołu gracz otrzymuje 600pkt.
   Za posiadanie mniejszej przewagi bądź takiej samej ilości modeli w 5 calach od Totemu, gracze uzyskują po 300pkt.


3. Bij – zabij!
Dwaj generałowie pokłócili się podczas gry w Jungle Speeda. Postanowili, że „skoro nie mogą wyłonić zwycięscy w grze, najlepszym sposobem będzie obić sobie ryje”. W tym scenariuszu punkty za zabite jednostki liczymy podwójnie. Dodatkowo bohater, który grał w Jungle Speeda ma możliwość wykonania heroicznej walki co turę bez zużywania własnych punktów Potęgi.

   
4. Wezwać Maga!
Podczas wojny do każdej z armii przyłączył się zwariowany czarodziej z pociesznego miasta Dzikilasek. Zadaniem każdej z armii jest unicestwienie maga przeciwnika.
Czarodziej F    S    D    A    W    C
4/-   3    5    1      3     7
Czarodziej ma możliwość użycia jednego punktu Woli na turę.
Czary (zasięg 12 cali):
1. Napad dzikiego śmichu:
Trudność 4+
Model trafiony czarem przewraca się i traci możliwość poruszania się w tej turze.

2. Dzikie kurczaki:
Trudność 4+
Czarodziej wybiera punkt na stole. W promieniu 3 cali od punktu pojawiają się kurczaki, które traktuje się jako trudny teren. Dodatkowo każdy model, który zakończy swój ruch w polu, na którym znajdują się kurczaki otrzymuje obrażenie z siłą 1.

3. Dzika moc z lasu:
Trudność 5+
Czarodziej może użyć tego zaklęcia tylko gdy znajduje się w lesie. Jeśli czar się uda na stole pojawiają się trzej dzicy ludzie (stykają się w czarodziejem podstawką).  Statystyki dzikusów: F     S  D  A  W  C
                   3/+4 3  4   1   1   3
Dzikusy są uzbrojone w dmuchawkę (broń strzelecka na 12 cali z siłą 1) i włócznię. Mają zasadę Woodland Creature.
Dzikusy nie liczą się przy ustalaniu Braeka i nie otrzymuje się dodatkowych punktów za ich zabicie.

4. Dzikie chomiki
Trudnosć 4+
Czarodziej wypuszcza z klatki stado chomików, które biegną przed siebie (zasięg  
            6 cali „po stożku”, na każdy stół zostanie położony kartonik z dokładnym  zasięgiem czaru). Chomiki udeżają w każdy model z siłą 2.


         Czarodziej po rzuceniu każdego czaru (tylko jeśli czar się uda) musi wykonac  rzut kością.  W wypadku wyniku 1 lub 2 czarodziej otrzymuje ranę.

         Za zabicie czarodzieja przeciwnika + 300 pkt.
         Za utrzymanie własnego czarodzieja przy życiu + 300pkt.
o nie mit! To Mitril!

Offline sonic

Challenger w Opolu 4 listopada 2007r.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 21, 2007, 03:43:20 pm »
ma ktos pozyczyc ile wlezie wwt? :D
iedy będzie was atakował gumowy potwór...będe tam....gdy okradną starszą babcie...będe tam....gdy dziecko płacze ponieważ nie wymusiło na rodzicach kasy na nową gre...o tak...będe tam....

Offline ..:Solmyr:..

Challenger w Opolu 4 listopada 2007r.
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 21, 2007, 04:41:19 pm »
Z Opola nikt :D
o nie mit! To Mitril!

Offline ..:Solmyr:..

Challenger w Opolu 4 listopada 2007r.
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 29, 2007, 03:35:38 pm »
Przykra informacja...
Turniej nie odbędzie się z powodu braku dofinansowania...
Zażyczono sobie 2500zł za salę :p

Przepraszam wszystkich i zapraszam na Strategicon.
o nie mit! To Mitril!