trawa

Autor Wątek: BSB a luk  (Przeczytany 1749 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SirRose

BSB a luk
« dnia: Październik 29, 2007, 09:20:57 pm »
Czytalem w uscisleniach ze BSB moze nosic nawet dwuraka ale czy moze miec zwykly luk ?? jesli nie to czy moze miec magiczny ?? I jeszcze jedno pyatnie, czy gdy sie odpala HoDA'e z Asyendi's Bow (re-roll na hit, jak nie trafisz przerzutem to dostajesz hita z S3) to dostaje sie obrazenia za kazdego nietrafionego re-rolla ??
Z gory dziekuje za pomoc :)

Jankiel

  • Gość
BSB a luk
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 30, 2007, 06:31:37 am »
Jeśli armybook zezwalal mu na łuk, to może.
Magiczy łuk moze mieć każdy.
Hail of doom arrow wyłacza specjalne zasady magicznego łuku.

Offline SirRose

BSB a luk
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 30, 2007, 05:58:50 pm »
Wielkie dzieki za rozwianie moich watpliwosci :) Pozdrawiam

 

anything