Autor Wątek: o co biega w playsheet LOTR'a z np. 2/5+ w FIGHT ?  (Przeczytany 3181 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline LordThom

o co biega w playsheet LOTR'a z np. 2/5+ w FIGHT ?
« dnia: Lipiec 04, 2003, 10:34:23 am »
przegladam statystyki, no i jest:
- moria goblin with bow: fight-2/5+
- cave troll:                   fight-6/-

itd... moze ktos wytlumaczyc mi jak sie walczy wrecz (tak mniej wiecej) z tymi cyFerkami? :D

PS. nie mam podrecznika, wiec mnie nie bluzgac...;]
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline Malekith

o co biega w playsheet LOTR'a z np. 2/5+ w FIGHT ?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 04, 2003, 10:49:36 am »
pierwsza cyferka to wartość walki wręcz, druga to po prostu szansa trafienia z łuku, gobliny trafiają na 5+, ludzie/orki na 4+, elfy na 3+

Offline LordThom

o co biega w playsheet LOTR'a z np. 2/5+ w FIGHT ?
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 04, 2003, 01:41:47 pm »
aaa, dziekowka!
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline LordThom

o co biega w playsheet LOTR'a z np. 2/5+ w FIGHT ?
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 04, 2003, 01:45:23 pm »
czyli jak elfy trafiaja 3+ , to oznacza ze aby trafily wroga, to musza na kosci wyrzucic 3 albo wiecej...

mozecie mi odpowiedziec jak wyglada walka na ponizszym przykladzie...?
- uruk-hai wchodzi w strefe rohanczyka, wiec zaczyna sie walka. uruk atakuje...
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline Młodszy Nieduży Brat

o co biega w playsheet LOTR'a z np. 2/5+ w FIGHT ?
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 05, 2003, 08:40:34 pm »
No i bach! Miotają tyloma kościami ile wynosi attacks modeli (uruk i xczłowiek jedna lae troll trzema)!
Ten kto wyrzucił więcej wygrywa walkę, jeżeli wyrzucą tyle samo decyduje wysokość cechy fight - kto ma więcej wygrywa (jezeli rrówno to decyduje rzut kością).
Ten kto przegrał cofany jest o cal od zwycięzcy - jeżeli nie ma na cofnięcie miejsca to traktowany jest jako model uwięziony (trapped), modele z włóczniami mimo, że nie otrzymują trafień również są cofane o cal.
Teraz rzucają na zranienie (masz tę tabelkę, prawda?) taką ilością kości ile wynosi cecha attacks (jeżeli oponent jest trapped to moży się to przez dwa). Porównuje się siłę ataku do defensa celu.

Więc ów podany przykład wygląda tak:
Stoi sobie wesoły usmiechnięty rohańczyk na piechotkę i włazi mu w strefe uruk.
Rzucają kostkami - Uruk:5, Roh:6, rohańczyk wygrywa, odrzuca orka i udeza weń z siłą 3. Aby zranić musi wyrzucić 6 (bo uruk ma tarczę i Def6)
Wyrzuca 4 i nic nie robi.
Następna tura - rzut na inicjatywę.
Ruch - dajmy na to, zę tym razem człowek wygrał inicjatywę i dostawia sie do orka
Walka - rzucają kostkami Uruk:5, Roh:5, poniważ uruk ma więcej figta to wygrywa i zadaje cios z siłą 4 rohańczykowi (Def5), musi więc wyrzcuić 5+ aby zabić.
Itepe.
lu potrzeba Dumnych Falangistów Orla Bielika aby wkręcić żarówkę?
Trzech.
Jeden trzyma a dwaj pozostali piją aż świat znacznie się kręcić...

Offline LordThom

o co biega w playsheet LOTR'a z np. 2/5+ w FIGHT ?
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 05, 2003, 08:45:38 pm »
dziekowka!   :)
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

 

anything