Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > LOTR

zasady Lord Battle

(1/2) > >>

ToudiMG:
mam parę pytań odnośnie zasad do lorda:
- co w końcu daje to że z tyłu walczy gość z włucznią (+1 do kości czy plujs jeden do ataku czyli dodatkową kość?)
- łucznicy w zwarciu mają -1 do wyniku na kościach ataków i obrażeń bo nie mają widocznego oręża? tak? (a ja się dopatrzyłem przy gondorskich łucznikach że oni mają miecze przy pasie!!!)
- czy może taki dajmy na to goblin z włucznią walczyć zza balroga i tym samym dawać korzyści balrogowi???
- ile w końcu można rzucic czarów na rundę i kiedy?
- jak to jest z tym strachem (chodzi o sytuację gdy np figurka biegnie prawie cały swój możliwy dystans zeby zaatakować przerażającego wroga, poczym się przeraża i co teraz? może ona uciec znowu cały swój dystans czyli w sumie ruszył się 2x więcej niż normalnie???)

i jeszcze jedno... w polskiej wersji jest napisane że przegrana strona cofa się 2cm, (podstawka ma średnicę 1cala=2,5 cm) jesli dobrze zgaduję w angielskich zasadach jest że przegrani cofają sie o 1 cal=2,5 cm... dlaczego w polskich zasadach jest 2 cm zamiast 2,5 cm???

(chciałbym aby w tym temacie były porady na temat zasad i ich klaryfikacje, każdy kto ma porblem powinien tu o tym pisać)

Jankiel:
Odpowiedzi na wszystkie twoje pytania są przecież w zasadach.

ToudiMG:
wolę sie upewnić... nie ufam zbytnio polskiemu tłumaczeniu.... :(

Jankiel:
Zapewniam cię, że jest dobre (mam i polski FotR i angielski TT, różnic w zasadach nie zauważyłem). Nawet jeśli by się pojawiły, w co wątpię, to przecież w LotR gra się raczej regionalnie, więc zasady można sobie interpretować dowolnie.

ToudiMG:
mam pytanie: moc arveny: figurki które są w zasięgu uciekają. A kiedy maja się przewrócić i otrzymać cios z siłą 3? gdy wyjdą poza zasięg czy jak nie mogą go opuścić???

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej