Autor Wątek: HE nowy codex  (Przeczytany 2864 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Shas'O Luka

HE nowy codex
« dnia: Grudzień 04, 2007, 07:09:37 pm »
No właśnie. Mam jeden problem mianowicie w Smoczych Magach jest zasada: "Smoczy Magowie Mają prawo zamienić dowolny czar na Płonący miecz Rh**in zamiast na ognistą kulę". Czy to oznacza że już nie może zamieniać na ognistą kulę? :roll: uroki spolszczonej wersji ;)

Shino

  • Gość
HE nowy codex
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 04, 2007, 10:30:23 pm »
tak. dokladnie tak jest napisane i dokladnie to oznacza

Offline Shas'O Luka

HE nowy codex
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 07, 2007, 05:14:11 pm »
Jeszcze jedno pytanie. Czy broń Korhila Chayal jest hand weapon czy great weapon? Bo nigdzie w zasadach nie ma napisane że jest to topór ;)
To samo tyczy się "Ostrza Feniksa" caradryana: nie wiadomo czy jest halabardą czy hand weaponem :?

Offline M.T.

HE nowy codex
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 11, 2007, 11:03:50 am »
U Caradryana nie pisze, że ma halabardę, więc jej nie ma. :)
Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga"
"Apeluję: nie schodźmy poniżej pewnego poziomu"
"Za górami, za lasami, za dolinami
Pobiły sie dwa skaveny sztyletami.
Hej skaveny, nie bijta sie,
Szary Prorok gdy to widzi zaraz wkurza sie!"

Offline Ten Gobo

HE nowy codex
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 12, 2007, 05:39:59 pm »
Cytat: "M.T."
U Caradryana nie pisze, że ma halabardę, więc jej nie ma. :)


bardzo dziwne bo model ma halabarde w rece... ;] moze GW wyda faq na ten temat? ...trzeba czekac
trzeżcie się gniewu zielonego motłochu! // kupie limitowane modele!! w szczególności:

bsb bretki
bsb lizaków
bsb szczurków ;]

Offline Asassello

HE nowy codex
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 13, 2007, 10:28:17 am »
Korhil nie ma GW.
za to ma druga broń (hand weapon) - czyli ma 3 A z S6 i jeden z S4 :)

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Offline Shas'O Luka

HE nowy codex
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 13, 2007, 10:59:12 am »
Cytat: "Asassello"
Korhil nie ma GW.
za to ma druga broń (hand weapon) - czyli ma 3 A z S6 i jeden z S4 :)


no chyba jednak nie. to oznacza ze ma jedna magiczna bron oraz jedna zwykla, a nie ze ma 2 bronie. nie mozna stosowac ich razem :?

Offline Shas'O Luka

HE nowy codex
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 13, 2007, 11:00:48 am »
no wlasnie troche mnie to dziwi bo nawet w opisie chayala jest ze jest lekki topr :? a w opisie ostrza feniksa ze to halabarda...

Offline Asassello

HE nowy codex
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 13, 2007, 08:28:29 pm »
po co by dawali Korhilowi dodatkowa broń gdyby nie mogł jej uzywac.. w koncu ma magiczny toporek i musi go zawsze uzywac.


poza tym Korhil jest uzbrojony w "chayale and hand weapon" :) jak to stoi w opisie  :)

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Offline Shas'O Luka

HE nowy codex
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 14, 2007, 01:47:09 pm »
Cytat: "Asassello"
po co by dawali Korhilowi dodatkowa broń gdyby nie mogł jej uzywac.. w koncu ma magiczny toporek i musi go zawsze uzywac.


poza tym Korhil jest uzbrojony w "chayale and hand weapon" :) jak to stoi w opisie  :)


 :roll: domyślnie jest, że KAŻDY model ma hand weapon... ale ponieważ kilku genialnych graczy myślało, że skoro glade guardzi nie mają hand weapona to nie mogą walczyć wręcz, to zaczęli pisać przy każdym modelu, że ma hand weapona... a to wcale nie znaczy że może go brać do drugiej łapy ;)  .