1. Persepolis 2: Historia Powrotu
2. Karuzela Głupców
3. Insekt
4. Pragnienie
5. Elektra żyje!
6. Saga o Potworze z Bagien
7. Sandman 16: Panie łaskawe, cz. 2
8. Ołtsajders 1
9. Na szybko spisane 1980 - 1990
10.Samotny wilk i szczenię 6, Święto zmarłych
ech, zdaje się, że boję się czytać komiksy, które "muszą być" dobre. w ten sposób nieruszone czekają m.in. Umowa z Bogiem, Black Hole, Cromwell Stone, Etiopiki, Koziorożec 1 i 2, Rork: Powrót,...
mimo tych braków jednak biorę w tym udział, bo bardzo chcę wyróżnić te najlepsze z przeczytanych.