1. Black Hole
2. Cromwell Stone
3. Umowa z Bogiem
4. Na szybko spisane 1980-1990
5. Yoel: Święty Smok i Jerzy
6. Międzyczas
7. Karuzela Głupców
8. Śmiercionośni
9. Blacksad #3: Czerwona Dusza
10. Morfołaki
edit: tak podsumowując, to był naprawdę dobry rok... sporo naprawdę dobrych pozycji zabrakło w moim zestawieniu... - Dom żałoby, Pan Blaki, Syberyjskie Sny, Baśnie, Persepolis, Rork, Koziorożec, Samotny wilk, Pierwsza brygada......