1. "Black Hole"
2. "Umowa z Bogiem"
3. "Persepolis II: Historia powrotu"
4. "Cromwell Stone"
5. "Rork 7: Powrót"
6. "Sandman:Panie łaskawe, cz.2"
7. "Śmierć"
8. "Śmiercionośni"
9. "Pan Blaki"
10."Eden, It's an Endless World! cz. 14"
Blisko pierwszej dziesiątki: "Usagi Yojimbo księga XX: Spotkania ze śmiercią", "Ósma czara", "Sandman: Przebudzenie", "Pierwsza Brygada: Warszawski pacjent", "Blacksad 3: Czerwona dusza".
Miniony rok ( jak wszystkie poprzednie i pewnie następne też ) wydaję mi się świetny, pomimo regularnej działalności wydawniczej ledwie trzech wydawców i przebudzenia większości pozostałych dopiero w grudniu.