Prawdę mówiąc, z tym wolniejszym tempem to może być niezły pomysł... Rozumiem, że szybsze tempo oznacza szybszą rozgrywkę, większą spójność itd. - ale smutna prawda jest taka, że możemy po prostu nie nadążyć. Ja mam Internet w domu, a mimo to tempo dobowe nieco mnie niepokoi. Zawsze są przecież niespodziewane wypadki, może np. TPSA zalać kable i nie będzie się można dodzwonić do sieci... Albo może się okazać, że ktoś z graczy będzie miał nawał roboty i nie zdoła zajrzeć do Internetu... To się zdarza. Dlatego jednak optowałbym za wolniejszym tempem - będzie wygodniej, bez nerw itd.
Co do historii postaci - no właśnie, moim zdaniem napisać należy historię postaci do momentu "uwampirzenia" (razem z opisaniem, jak do przemiany doszło itd.), a dalej można odpuścić. Choć pewnie nie trzeba - jak ktoś zna realia gry, to pewnie może i pociągnąć dalej. Choć czy to ma sens, skoro chyba i tak mamy grać początkującymi postaciami?
Tak a propos - jesli ktos z Was ma klopot z realiami, to polecam wejscie na oficjalną strone White Wolfa (
www.white-wolf.com) Tam można sobie poczytać o "Mrocznych Wiekach". A jesli wejdziecie na podstronkę o "Maskaradzie", to jest tam nawet coś w rodzaju Quick Startu. Co prawda, jako że to "Maskarada", to Quick Start dotyczy czasów współczesnych, a nie średniowiecza - ale można i tak załapać, o co biega z tymi wampirami.
W każdym razie - piszcie, moi drodzy, piszcie, bo nie chcę być jedyny, kto wymyślił sobie postać... A właśnie, A'G'R, jak tam moja wersja 2.0? Błagam, niech nie będzie znowu "postać odrzucona"...