Strzeżcie się, zwykli śmiertelnicy… Ósmego miesiąca, dwudziestego piątego dnia świat zmieni swe oblicze. Przybyli do naszego świata wędrowcy zrzucą maskującą powłokę, która do tej pory skrywała ich prawdziwe oblicza. Elfy, kapłani, wampiry, golemy, rycerze bez skazy (przynajmniej z pozoru…) opanują tak dobrze znaną nam rzeczywistość.
Jeśli i ty posiadasz wyjątkową zdolność podróżowania między światami, dołącz do nich.
Łaskawy los w tym dniu pozwoli Ci na nowo odkryć twoją naturę, wyzwolić głęboko skrywany potencjał.
Czy nie brzmi to kusząco dla takiego poszukiwacza przygód jak Ty?
Zjazd larpowy Krainy Kipralu 10 i Endore 1 to bez wątpienia niezwykłe wydarzenie. Prócz pełnych czterech dni gry przewidziane są liczne zabawy i konkursy.
Impreza trwać będzie od 25 do 30 sierpnia. W ciągu tych 5 dni odbędą się dwa larpy: Krainy Kipralu, (larp kontynuacyjny, dziesiąta przygoda, 3 dni) oraz Endore (1 dzień).
Miejsce: Zamek Liw
Data: 25-30 sierpień
Koszt: 60 zł
Wymagania: Namiot, śpiwór, szczoteczka do zębów i wszystko, czego potrzeba, aby przetrwać 5 dni z daleka od cywilizacji.
Ograniczenie ilości osób: 90
Każdy gracz, który chce zagrać na larpie stworzoną przez siebie postacią, jest zobowiązany wysłać do dnia 30 maja historię postaci (lub podsumowanie międzylarpowe - dla graczy którzy kontynuują postacie) oraz kartę postaci stworzoną na podstawie podręcznika
http://konta.ava.waw.pl/Krainy_Kipralu/KK_-_Podrecznik.pdf na adres kipral@ava.waw.pl
Gracze, którzy spóźnią się z przysłaniem historii postaci i karty postaci, mogą otrzymać od mistrzów postacie gotowe. Może to być postać dopasowana pod kątem fabuły lub bohater niezależny (tzn. osoba, która będąc pod kontrolą MG pomagająca rozwijać fabułę). Obie będą tworzyć tło larpa.
Na wszelkie pytania chętnie odpowiemy. Zapraszamy na nasze forum:
http://larpfantasy.ava.waw.pl/