Cóż, chyba są jeszcze jacyś gracze DoW-a, nie ? Więc zakłądam temat o najnowszym dodatku ( jeśli moderatorzy uzają skejenie z tematem o podstawce za stosowne, to nie ma poroblemu
![Wink ;)](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/wink.gif)
).
Demko jest już w sieci of jakiegoś czasu, ja sobie ściagnąłem w sobotę ( 6,5 godziny - hardcore, ale w końcu to 1,12 GB ), i cóż, czas podzielić sie wrażeniami.
Odpalamy i wita nas logo ironlore i....nowe INTRO :twisted: . Też jak to z DC, jest zrobione na silniku gry, ale tym razem występują nie Spejsi, ale gwrardia, atakowana przez tau, a gdy już prawie wszyscu gwardziści gryzą glebę - zjawiaja sie sistry :twisted: .
Demko oferuje tutoriala,potyczkę i misję z kampani ( vs. SM jakiego zakonu to się zapewne domyślacie
![Wink ;-)](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/wink.gif)
). TYLKO DE ( pojawiają się polty o demie sisterk, ale zobaczymy ).
Wrażenia ? Jak dla mnie mroczni edarzy moga spokojnie konkurować z chaosem w kategorii "najbardziej porąbana nacja wszechświata" :mrgreen: .
Jednostki :
- tortured slave - robotnik, co ciekawe jak już zacznie budynek, to on dalej sie już sam kończy ( coś a'la protosi ze starcrafta ), moze też zbierać duszyczki z poległych, służące do odpalania specialnych umiejetności - ogólnie jak dla mnie lepiej w klimat niewolnika wpisywał się heretyk chaosiarzy
- Mandrakes - jako jedyni mają infiltracje ( tak, działą ona jak w DC ), biją (wręcz tylko) jako-tako, max.6 luda, 2 limitu - chyba nadaja sie głównie do zajmowania punktów.
- warriors - max. 7 luda, sierżant z granatem terrorfex, dość krusi, ale przyłożyć potrafia solidnie ( obrazenia bazowe to coś koło 40-50 )
- Scourge - 3 limitu, ale odział świetny - prują jeszcze lepiej niż warriorzy, mają jumpa, i do 4 dark lanc - z pojazdami radzą sobie całkiem całkiem ( a z piechotą jeszcze lepiej )
- Archon - dowódca, nie wykrywa
![Evil or Very Mad :evil:](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/evil.gif)
, nie można go podłączyć, ale ma dokupywana obstawę inkubów ( 2, potem max 5 ). NIezły wymiatacz.
- Haemonculus- drugi dowódca, wykrywa, może być podłączony, jego ataki zabieraja sporo morale + ma sporo dziwnych umiejętnośći ( jeszcze sie nim dużo nie bawiłem )
- wyczki - dość niewielkie obrażenia, ale szybkie dziadostwo, każde trafienia obniża szybkość i morale wrog + sporo dziwnych umiejętnośći ( też jeszcze sie nimi dużo nie bawiłem
![Wink ;-)](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/wink.gif)
), 3 limitu
- Warp beast pack - ogólnie przypominają kroot houndy tau, tylko ciut słabsze i liczniejsze ( też jeszcze sie nimi dużo nie bawiłem ), 3 limitu
- helioni - szybcy, mają jumpa i ca łkiem nieżle klepią, bodaj 2 limitu
Pojazdy :
Warto wspomnieć, że doszły flayery - ignorują teren ( całkowicie, tak jak np. falcon w trakcie skoku - latacze taki "skok" mają cały czas ), są szybkie ( naprawdę szybkie ) i dość odporne na ostrzał z ziemi ( tempest wytrzymał 2 salwy z 8 scrogowych dark lanc + ostrzał 2x warriorzy, wyczki, archon i werp beasty ) no i nie moga być klepane z bliska :mrgreen: .
Raider - 3 limitu
![Evil or Very Mad :evil:](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/evil.gif)
!!!, dość kruchy ( niby ma te 2500 hp, ale spadają dość szybko ) ale można załadować na pokład wojsko i ono wtedy sobie beszczelnie stoi na pokładzie i strzela z tego co posiada ( nie żadne kadłubowe lasguny, czy coś, z broni ręczej
![Laughing :lol:](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/lol.gif)
). Eh, szkoda że nie można załadować scrogy :mrgreen: .
Rever jetbike - kruchucieńki (400 hp ), bardzo szybki i moze odbijać ( choc nie zajmować ) punkty. 1 limitu
Raven - latacz, ma umiejętność tymczasowego dezaktywowania wierzyczek, niby nie ma wielkich obrażeń, ale na treningu ( sam! ) rozłożył 2x taktycznych i 2x scoutów nie tracąc nawet 1/4 hp.
- Ravager - 5000 hp, 4 limitu !!! i można mieć tylko 2
![Evil or Very Mad :evil:](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/evil.gif)
. Za to dostajemy 3 lance z opcją wymiany na do 3 desintegratorów bardzo skutecznych przeciwko piechocie .
- Talos - taki pryszcatkowy dred, moze zbierać duszyczki, fajna umiejętność wildfire - wali w losowych kierynkach serie z ogonowego działka, jak w okół kłębi sie piechota wroga, to sie robi ciekawie po odpaleniu tego. 3 limitu.
I jednostka relictowa ( tak, jest w demie :mrgreen:
![Very Happy :D](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/biggrin.gif)
)
DAIS OD DESTRUCTION - Muszę przyznać, ze chyba najorgilalniejsza jednostka w DoW - jest to swoisty Raider/Ravager, na którm jest zamontowany tron, na tronie zaś siedzi sobie wielki archon. Do tego na pokładie stoi też 2 inkubi-ochroniarzy, 3 warriorów obsłubująchy uzbrojenie pokładowe ( super dark lanca i 2 super desintegratory ) i 2 przykłute łańcuchami laseczki :twisted: . Pojazd ma 7000 hp. + roztacza pole ochronne na wszystkie sojusznicze odziały dookoła. No i ma umiejętność pecialną "dark scyte" - jak jej urzyjemy to archon wstaje z tronu i pusza przez całe przedpole statku z ręki wielki czarny promień zadajacy kilkaset obrażeń . Niestety zajmuje aż 6 limitu
![Rolling Eyes :roll:](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/rolleyes.gif)
.
Do tego po wyjści z gry pokazuja sie zapowiedzi pełnej wersjii - jeśli im wierzyć, dojdze 7 nowych jednostek dla staruchów ( land speeder tempest dla SM, spotykany [i zestrzeliwany] zresztą w demowej misji, Maruder dla IG, Barracuda dla Tau, Frighta-booma dla Orków, Helltalon dla CSM, Night wing dla Eldarów, nie wiadomo zaś co dostaną blaszaki [bo i co by mogli
![Rolling Eyes :roll:](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/rolleyes.gif)
] ), a patrząc na screeny to kampania i zdobywanie ekwipunku zapowiadają sie pysznie ( taaa, canonesca sisterk na obrazku z pełnym sprzętem ma obrażenia wręcz/strzelanie - 725/225 ).
Tak czy i naczej - czekam na pełniaka
![Smile :)](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/smile.gif)
.