Autor Wątek: skate.  (Przeczytany 4974 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Harun

skate.
« dnia: Luty 25, 2008, 12:42:36 pm »
Własnie po niedawnym zakupie konsoli wreszcie dostałem może wymarzone pudełeczko z Bludiskiem a na nim skate. Gra wessała mnie dosłownie do telewizora. Miasto oddane nam do dyspozyji jest ogromne i a życie w nim bardzo realistycznie odwzorowane. również sama jazda na desce jest niesamowicie realistyczna co jest ogromnym plusem. Jako że śmigam na desce w realu więc mam pojęcie co jest realistyczne a co nie a seria z Hawkiem na pewno realistyczna nie jest. Pozatym zadania naprawde fajne i nie wymagające jakiś nadludzkich wysiłków, oczywiście najmniej podobaja mi się te z nabijaniem punktów bo wtedy gra traci trochę realistyczności np. virial kflip na fs graba na boarda. Takiego tricku nie da się w ralu zrobić no ale co tam gameplay jest i tak prawie idealny więc można to wybaczyć. W moim prywatnym rankingu grze daje 8/10 ponieważ na ps3 zalicza małe zacięcia animacji które nie przeszkadzają w grze ale nie powinny mieć miejsca na ps3. A jakie są wasze spostrzeżenia na temat tej produkcji bo ja zaczołem znowu wierzyć w EA i ich pomysłowość.

Offline Krova

skate.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2008, 12:55:31 pm »
SKATE zjadł Hołka na śniadanie.
/人◕ ‿‿ ◕人\

Offline Harun

skate.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2008, 04:31:33 pm »
Wydaje mi się że skate. może nie zjadło Hawka bo obie gry maja różne podejścia do tematyki jazdy na desce. Hawk jest poprostu zręcznościówką w której kierujemy gostkiem na desce a skate. to symulator jazdy na desce i bycia skaterem (nie skejtem czyli ziomem w spodniach po kolana i słuchającym HH). W grze ze stajni EA zabrakło trochę tricków takich jak inverty czyli że gostek staje na ręce na krawędzi rampy, zaawansowanych slajdów takich jak darkslide i flatlandu czyli coś takiego co prezentuje Rodney  Mullen w realu czyli tańce z deskom w miejcu mówićą prościej :P. Zabrakło też opcji chodzenia po mieście z deską pod pachą co czasem jest denerwujące  bo żeby dojechać do schodków z których się zeskoczyło trzeba nadrabiać drogi. Pozatym zabraklo zużywania się sprzętu i efektownych upadków z tym związanych np. masz już zjechane trucki jedziesz na jakieś big schody, robisz tricka i przy lądowaniu trucki ci pekają i musisz nowe kupić podobnie z deską bo nawet dobrze nie uchwycono ścierania się grafiki z deski. Wiem wiem marudze ale to są smaczki które nadały by jeszcze większego realizmu tej grze. Pozatym Ea musiało by zaprosić więcej skaterów z różnych firm bo niektótych firm nie można wybrać na sponsorów np. Black Label. To samo się tyczy asortymentu desek który jest strasznie mizerny zaledwie około 6 modeli do każdej z firm a nawet mniej. Kolejną sprawą jest konstrukcja miasta. Nie można oprzeć się wrażeniu że San Van jest zbudowane na jakiejś ogromnej górze fakt faktem jest to fajne bo nie trzeba się tyle odpychać ale spada tu realizm bo zaledwie jest kilka miejscówek na płaskim terenie.  Kolejna sprawa to sterowanie które jest fajne super cacy ale brak mu precyzyjności. Grałem na x360 i ps3 na obu zrobienie komba nose manual fliptrick nose manual jest naprawde tródne nie mówić jauż o wyczuciu różnicy pomiedzy 360 flip a V kikiem analogicznie sytuacja ma sie z heelami. Brakuje też jakiegoś edytora wiem że właściwie całego nie da się zaprojektować samemu bo jest to strasznie czasochłonne ale dajmy na to taki edytor ukazywał by garaż gdzie robimy właśne przeszkody rzecz była by fajna a jej nie ma. trochę też kuleją zadania dla trashera bo dajmy na to taki death race jest naprawde mało realny i trzeba by było mieć niezdrowo z głową żeby zjechać z takiej góry takim trasami jakimi nas raczy gra. Podobnie jak juz pisałem sprawa ma się z nabijaniem punktów podobnie jak w TH ale w mniejszych wartościach. Właściwie jedynie kilka filmowych zadań jest naprawde fajnych i realistycznych. Co do reszty zadań to w S.K.A.T.E. gra się na flacie ale gra odwzorowywuje klimat tej zabawy więc ok, robienie tricków pod fotosy  jest fajne dla obu magazynów,  Jamy nie są złe ale mogły by być lepsze, o DR pisałem, best tricki są takie sobie. Właściwie było by fajnie jakby trochę jeszcze poprawić mechanike tzn nie da się zrobić grinda skacząc z około 7 metrów na poręcz bo się nie utrzymasz podobnie slajda bo ci deska się połamie, trzeba by skasowac mozliwość robienia flipów podczas grindowania lub je ograniczyć bo nie jest możliwe zrobienie dajmy na to 6 flipów podczas grindowania 7mio metrowej poreczy no glebe zaliczysz i koniec. Pozatym trzeba by wtrowadzić to co jest w hawku a daje trochę realizmu czyli miernik utrzymania się na manualu czy na grindowaniu. Oczywiście nie musiało by tak u Tonego ale watro by coś podobnego wymyślić. Tak jak więc widać Elektronicy skupili się w tej cześci gry na realistyczności sterowania i wyszło im to naprawde fajnie ale teraz musza zdecydować czy to ma być symulator (nie ukrywam że bym się cieszył jak by tak zdecydowali) czy taka koncepcja jak obecnie czyli coś pomięczy zrecznościowym Hawkiem a symulatorem (teraz też się da grać realistycznie ale brakuje kilku elementów to 100% szczęścia).  Nic więc innego nie pozostaje jak czekać na skate 2 bo mam nadzieje że EA niedługo zapowie ten tytuł.

Offline Krova

skate.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2008, 05:26:52 pm »
Nie dałem rady przeczytać całego posta, używaj przecinków :P

Cytuj
Pozatym zabraklo zużywania się sprzętu i efektownych upadków z tym związanych np. masz już zjechane trucki jedziesz na jakieś big schody, robisz tricka i przy lądowaniu trucki ci pekają i musisz nowe kupić podobnie z deską bo nawet dobrze nie uchwycono ścierania się grafiki z deski.

Taaaa już to widzę, pomyśl, że 30 razy próbujesz zrobić nie wiem fakie kickflip to 5-0 shovit out, ciągle gleba, ciągle gleba, nagle taaaak udaje się ładnie wskakujesz na poręcz przy zejściu robisz pięknego czystego shovita I CI SIĘ TRUCKI ŁAMIĄ. Dziękuję, znam taką sytuację z życia (no nie z kick 5-0 shov out heheh) i nie byłbym zbyt ucieszony widząc ją w grze.


 A w SKATE grałem tylko w Empiku i tak =P
/人◕ ‿‿ ◕人\

Offline Harun

Odp: skate.
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 04, 2008, 01:04:21 pm »
Mam pytanko co do wersji PS3 ponieważ grając online gra się wysypuje i nie wiem czy ten problem dotyczy tylko mnie czy jest to jakiś bug. Mianowicie chodzi o to że podczas rozgrywski dochodzi do zerwania połaczenia z EA nation. Jesli ktoś wie jak ten problem zniwelować to proszę o odpowiedź.

Offline DARKMAN

Odp: skate.
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 04, 2008, 04:57:58 pm »
Mam pytanko co do wersji PS3 ponieważ grając online gra się wysypuje i nie wiem czy ten problem dotyczy tylko mnie czy jest to jakiś bug. Mianowicie chodzi o to że podczas rozgrywski dochodzi do zerwania połaczenia z EA nation. Jesli ktoś wie jak ten problem zniwelować to proszę o odpowiedź.
Przerzucic sie na Xbox Live? :P IMHO problemem jest pewnie PSN (prawdopodobnie przeciazane przez GTAIV). Jezeli bylby to bug to raczej do tej pory by juz dali jakiegos patcha... Ewentualnie cos masz nie tak z Twoim polaczeniem (ale jak sie domyslam pewnie to sprawdziles)....

Offline Follow Me

  • Starszy Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 400
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hope dies as the last one
Odp: skate.
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 08, 2008, 11:38:19 am »
Czy ja wiem,ja tam wole starego Hołka.W Skate nie grałem,ale widziałem jak kumpel śmigał,jakoś mnie nie zachwyciło,a w Hołka sie gra o wiele przyjemniej (tekst kumpla "Oooooo,obsmarkałem combo za 3 miliony.Dobra,jeszcze raz.")
Lead Me,
Follow Me,
Or get the F$%^k out of my way !

Offline kamionek

Odp: skate.
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 09, 2008, 12:06:00 am »
wersja na ps3 jest praktycznie niegrywalna przez net, trzeba poczekać do drugiej części, tam na pewno będzie to jakoś bardziej przemyślane
i na obu konsolach ma działać płynnie
i będzie można laseczkami jeździć
i złazić z deski, żeby przesuwać jakieś ławki etc.

a pierwszą część można już zupełnie w sklepie dostać za 80zł, warto zdecydowanie :]

Offline Harun

Odp: skate.
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 15, 2008, 11:42:23 am »
No właśnie. Szkoda tylko że panowie z EA Blackbox nie pokuszą się o łatkę niwelującą problemy z online na PS3. Poza tym szkoda, że właściwie gra nie otrzymała żadnego wsparcia dodatkami jak Burnout Paradise. Mogli chociaż dodać te kilka desek i jakieś 2 nowe miejscówki w mieście bo granie ponad rok w to samo bez możliwości pogrania w sieci robi się nudne. Mam tylko nadzieję że część druga będzie bardziej dogłaskiwana przez twórców różnymi ciekawymi dodatkami.