Autor Wątek: Pomocy z systemem  (Przeczytany 1987 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ppaatt1

Pomocy z systemem
« dnia: Luty 01, 2008, 02:03:13 pm »
Tworze swoją włąsną forumową gre RPG (już z resztą trzecią). I mam do was prośbe jak stworzyć ciekawy system walki itd. ale dosyć prosty. No i co wogóle myślicie o forumowych grach RPG (nie w jednym temacie ale całe forum to gra).
Pozdrawiam i z góry dziękuje!

Offline ppaatt1

Pomocy z systemem
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2008, 02:43:02 pm »
No i może ktoś się zgłosi do współtworzenia?? szczegóły gry wyjaśnie jak będziecie chcieli.

Offline ziopal

Pomocy z systemem
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2008, 09:59:14 pm »
Pobawię się w moderatora 8)  
Nie pisz postów jeden pod drugim-używaj opcji zmień (albo edytuj)!!!!!!!!1
a co do tematu to rozwiń to trochę. Jaka jest mechanika ogólna tej gry, na czym ją wzorujesz, jaki ma klimat itp.
Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

- Magnus the Pious

Offline Kaworu Nagisa

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 545
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mistrz Rozpierduchy
Pomocy z systemem
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2008, 01:51:34 am »
Powiem tak nie wiem o czym to RPG ale najlepiej k100 i k10 jak w warhammer, albo jak w Neuroshima k20, nie radze systemu dead-lands bo to od k4 do k20 sie używa kości a to jest męczące. I wzorować się systemem kostek, testów otwartych, walki dystansowej i wręcz na jednym lub na drugim systemie. Ja bym tak bynajmniej zrobił.
Zło do triumfu potrzebuje tylko tego by dobrzy ludzie nic nie robili.

Offline Adam Waśkiewicz

Pomocy z systemem
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 08, 2008, 09:28:22 am »
Zanim zabierzesz się za tworzenie mechaniki, postaraj się przybliżyć ogólne założenia systemu. Jak wygląda świat, kim mają być postacie, w jakiej konwencji i w jakim gatunku ma być utrzymany system - wszystkie te elementy poważnie wpływają na kształt docelowej kostkologii.

 Jeżeli zamierzasz stworzyć własnego erpega, osobiście radziłbym raczej oprzeć się na którejś z darmowo dostępnych mechanik, niż tworzyć własną od zera. Ale to tylko moje zdanie.

 Pozdrawiam,
 Adam