Klub MORIA zaprasza na turniej "Rycerze którzy mówią Kurde Mać!", który odbędzie się w dniu 16 marca 2008 w sali przy ulicy Krochmalnej. dokładny adres wraz z lokalizacja podam w niedlugim czasie
Zasady Turnieju
1) Rozpiski są jawne.Które prosimy wysyłać na ten adres: lubelski_koziolek@o2.pl
2) Wejściówka 12 zł za osobe, 10zl dla osob pomagajacych przy masterze
3) Wielkość armii: 2222 punktów.(min 2200)
4) Nie można używać armii alternatywnych (tych z tyłu podręczników) ani żadnych bohaterów specjalnych.
5) Obowiązują zasady 7 edycji WFB, wszystkie WD i Annuale, które ukazały do 7 dni przed turniejem.
6) Wszystkie Army Books a ponadto:
a)Armie z podręcznika "Storm of Chaos", które nie mają swojego odpowiednika w 7 edycji.
b)Jednostki Dogs of War oraz Regiments of Renown, za wyjątkiem pojedynczych modeli zajmujących sloty "hero". Oddziały Dogs of War można brać tylko w armiach, które mają wyraźnie zaznaczoną opcję brania jednostek DoW (są one wymienione jako opcja rare). Działa DoW są dostępne tylko w armii DoW.
c) Treasures of the old ones
d) Armie z kampani "Lustria" (generałem będzie lord limited, specjale są niedopuszczone)
eDogs of War Chronicles 2004 (jako samodzielna armia)
f) Chaos Dwarfs Ravening Hordes
g) Kislev Chronicles 2004 (jako samodzielna armia i jako sojusznicy)
h) Chaos Mounted Demonettes, Chronicles 2004
i) Dark Elves (Angielski Army Book podlega modyfikacjom wprowadzonym przez Erratę (Chronicles 2004) Polska księga armii uwzględnia już te zmiany) + City Garrison DE + Hydry wg. Annuala + Można korzystać z przedmiotów dodanych do podstawowej armii w podręczniku "Storm of Chaos"
j) Lizardmen: Southlands są oczywiście dopuszczone jako armia równorzędna z podstawową + Sacred Spawnings z White Dwarfa
k) Ogre Rhinox Riders
l) Alternatywne bronie na Gigancie TK.
Ograniczenia:
1) -max 8 lev. magii na armie
(Runesmith, Warriorpriest, Arch Lektor 2 lvl, Runelord na Kowadle 2 lvl, Skaven Enginieer 1 lvl, a z jakimkolwiek upgradem 2 lvl. w Khemri: High Liche Priest 4, Liche Priest 2, Prince 1, King 2)
Bitwy:
1) Gramy 3 bitwy
2) Turniej rozpoczyna się w sobotę o godzinie 9.00. Planowane zakończenie bitew o 19.00
3) Każda bitwa trwa 6 tur lub 3 godzin (przekroczenie czasu będzie surowo karane).
4) Dopuszcza się możliwość wystawienia proxów
5) Gramy na stołach 72”x 48”.
6) Tereny na wszystkich stołach będą ustawione przez sędziów (będą karteczki) i są nie przestawiane. Proszę przed każdą bitwą sprawdzić ustawienia terenów i ewentualnie skorygować ustawienia terenów, bo np.: lasy mogą przesunięte przez WE.
Teren
Stasujemy zasady terenów z najnowszych Uściśleń Sędziowskich.
Bitwy punktowane są według następującej tabelki:
Różnica VP wygrany VP pokonany
0 do 149 10 10
150 do 349 11 9
350 do 549 12 8
550 do 724 13 7
750 do 924 14 6
925 do 1099 15 5
1100 do 1299 16 4
1300 do 1974 17 3
1975 do 1649 18 2
1650 do 3349 19 1
3350 do 2024 20 0
2025 do 2224 21 0
2225 do 2399 22 0
2400 i więcej 23 0
Dodatkowo, jeśli na stole nie zostanie ŻADNA żywa figurka przeciwnika (uciekające figurki liczą się nieżywe) to wygrany dostaje dodatkowo + 1VP
Ocena hobbystyczna armii.
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona ocena hobbystyczna armii. Zdobyte pod czas niej punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będę miały wpływ na wyniki końcowe. Będą liczone takie kategorię jak:
-detale (jakość malowania) 3 pkt
-podstawki (w tym traye) 2 pkt
-konwersje 3pkt.
-WYSIWYG 2pkt.
-WOW 3 pkt.
-rozpiska jest obligatoryjna
Punkty z oceny hobbystycznej to 0-13
Zostanie przeprowadzony test wiedzy skladajacy sie z 10 pytan dotyczacych glownie Bretonni
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy o Warhammerze. Do zdobycia będzie dodatkowe 10 punktów zaliczanych do rankingu generalnego turnieju. Pytanie będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera, głównie dotyczące armii Bretonni.
ZAPRASZAMY!!!