trawa

Autor Wątek: Wrocław, LOTR, 2*350, 31 stycznia, LO, Pracownia Fantastyczna (SFan.pl)  (Przeczytany 6818 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline www.SFan.pl

Zapraszamy wszystkich miłośników Władcy Pierścieni na turniej, który odbędzie się 31 stycznia, w Pracowni Fantastycznej we Wrocławiu. Turniej zaliczany do Ligi Ogólnopolskiej i Ligi Pracowni. Gramy wg LO, turniej parowy, 2*350pkt, 31 stycznia 2009, regulamin turnieju w rozszerzeniu artykułu.





Miejsce:
Wrocław, Pracownia Fantastyczna (SFan.pl), ul. Sokolnicza 7/17pawilon 32
http://pracownia.sfan.pl

Obsada sędziowska:
Sędzia: Wojciech ‘Neo’ Pisarek
Sędziowie pomocniczy do rozwiązywania małych problemów: Wojciech ‘Pluto’ Pluciński i Wojciech ‘Szklany’ Mazur
1. Turniej jest turniejem klasy lokal Ligi Ogólnopolskiej LotR
2.Cena: ? zł od osoby .
3. Pary pierwszej rundy zostaną rozlosowane, w następnych przeciwnicy będą dobierani systemem szwajcarskim.
4. Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 29.01.2009. Może być na forum
5. Gracz jest zobowiązany posiadać ze sobą – rozpiskę, kostki, miarkę, W przypadku gry armią opisaną w którymś z suplementów również adekwatny suplement lub jego ksero, kartkę papieru oraz długopis.
Jeżeli któryś ze scenariuszów wymaga dodatkowych modeli (np. posłańców) gracz jest zobowiązany takowe modele posiadać.
Konieczne są również zastępcze modele kawalerii, która spadła z wierzchowców.
7. Obowiązują zasady z podręcznika LotR SBG i suplementów: Shadow in the East, The Two Towers, Fall of the Necromancer, Ruin of Arnor, Khazad Dum, Gondor in Flames, The Return of the King , Harad i Mordor .

II Kompozycja

1. Każda para wystawia 2 armie po 350pkt.
2. max 33% modeli może mieć bronie strzeleckie i 33% bronie miotane
3. Nie ma limitów na jednostki
4. Klimat musi być zgodny z armylistem LO.
5. modele zakazane - te co zwykle
6. nie używamy zasady pierścienia.

III Rozgrywka

> 1. start o 10.00
2. gramy 3 bitwy po 90 minut
3. wszelka niesubordynacja wobec sędziego głownego oraz sędziów pomocniczy do rozwiązywania małych problemów będzie karana ;]
4. Odległości mierzymy w calach, za zgodą obu graczu również w centymetrach. Niedopuszczalne jest używanie przez graczy różnych systemów metrycznych.
5. Strefa rozstawienia 12”/28 cm.

IV scenariusze

1. Zdobądź, osadź, zakop i nie puszczaj!
Zadaniem przeciwnika jest zajęcie środka stołu i zakopania tam zdrajcy (3 cale od środka stołu). Zdrajcą jest dodatkowy model (1 na pare), który nie może sam chodzić ani walczyć (bo jest związany). Ciągnąć go może każda jednostka z normalną prędkością poprzez zetknięcie się z nim podstawką. Zakopanie trwa całą turę (jednostka nie może się ruszyć). Jeśli w jednostkę zakopującą trafi strzała, albo zostanie zaszarżowana, przestaje kopać. Zakopanego nie można odkopać. Tylko jedna ze stron może zakopać swego zdrajce.
punktacja.
300pkt otrzymasz gdy – w polu na środku stołu pod koniec gry jest więcej twoich jednostek niż jednostek wroga
100pkt otrzymasz gdy – zakopiesz tam zdrajce.
50 pkt otrzymasz gdy – jednostka która zakopała zdrajce będzie żyła pod koniec bitwy / za zabicie jednostki, która zakopała zdrajce

zasada specjalna:
ciężka praca - Jednostka, która zakopała zdrajcę jest zmęczona i porusza się tylko z połową ruchu, za to ma łopatę, dzięki czemu otrzymuje dodatkowy atak

2. Lochy i smoki
Zadaniem gracza jest zabicie generała przeciwnika (dowolny bohater) oraz rozbicie jego armii.

punktacja
350 pkt otrzymasz gdy - zabijesz generała przeciwnika
100 pkt otrzymasz gdy – rozbijesz armie wroga do 50%

zasada specjalna
magiczne artefakty – każda z armii otrzymuje jeden magiczny artefakt (2 artyfakty na parę) na początku bitwy, którego może używać jedna jednostka. Artefakty: czapka umysłu – daje odporność na czar wysysanie woli, wysysanie męstwa stalowy amulet – obniża obrone o 1, ale jednostka nosząca go po otrzymaniu rany ma darmowy los na 5+

Uwaga. Każda para musi wziąć obydwa artefakty. Nie można wziąć dwóch stalowych amuletów.

3. zima znowu zaskoczyła drogowców.
zadaniem gracza jest wygranie bitwy xD
150 pkt otrzymasz gdy – rozbijesz armie wroga do 50%
150 pkt otrzymasz gdy – rozbijesz armie wroga do 75%
150 pkt otrzymasz gdy – rozbijesz armie wroga do 100%

Zasada specjalna
Zima. Na początku każdej tury rzucamy kostką. Gdy wypadnie 1, to za każdy model z osobna rzucamy jeszcze raz. Gdy wypadnie znowu 1 oznacz to że jednostka się poślizgnęła i nie może wykonywać w tej turze żadnych czynności i jest przewrócona. ( można obronić się wolą od poślizgnięcia. Na 4+).

V punktacja:

róznica
0-100 10;10
101-200 11;9
201-300 12;8
301- 400 13;7
401-500 14;
501-600 15;5
601-700 16;4
701-800 17;3
801-900 18;2
901-1000 19-1
1001 + 20;0

VI hobbystyka

Malowanie 0-5
Konwersje 0-3
Podstawki 0-2
Wysywig 0-2

Lista zgłoszeń:
1. Konrad "Konradussss" Krystecki
Paweł "Cerdivall" Pacula
2. Patryk Jaworski "Aoski"
Tomasz Obremski "Obręba"
3. Igor "Skrzat" Chrobot
Krzysiek "Sytmen" Banaś
4. Michał ,,Kurufin" Raczek
Michał ,,Michal1994" Siekierski
5. Dariusz Staniec
Dominik Jodłowski
6. Michał "Ugluk" Ławniczak
Wojciech "Neo" Pisarek
7. Paweł "Alwiryn" Stec
8. Arkadiusz "Najemnik" Stec
Krzysztof Stec
9. Wojciech "Pluto" Pluciński
Wojciech "Szklany" Mazur
10.Przemek "Demarius" Bielat
Damian "Cheater" Krawczyk
11. Przemek "Hawk" Jastrząb
Wojtkiem "Randallem" Radosz


Regulamin by Neo
rozmowa na temat turnieju:
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=2422

Zapraszamy!
________________________
Sklep Fantastyczny
www.SFan.pl