Autor Wątek: Witch hunters 1250  (Przeczytany 9170 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bej Man

Witch hunters 1250
« dnia: Czerwiec 20, 2008, 06:11:38 pm »
Witam !

To moja pierwsza rozpiska do 4o, ktora wziela sie z zajarania nie sistersofbatlowymi opcjami w witch hunters

jako ze to pierwsza rozpiska licze ze ktos mi da jakas rade co mozna zmienic ale zaznaczam ze pisalem ja z mysla o fluffie i modelach ktore mi sie podobaja a nie straszliwej mocy i obmyslonej taktyce na kazda armie... Nie mowcie nic o arbites - wymyslilem system jak ich zrobic z multipartow a jest to najbardziej jarajaca jednostka - szkoda ze nie ma porzadnych dostepnych figurek w normalnej cenie i z uzbrojeniem zeby oddzial stworzyc a nie tylko konwersje, konwersje i konwersje

(W nawiasach wartosci wpisane sa w te wyzej - tak dla ulatwienia)

1 Ordo Hereticus Inquisitor Lord (HQ) - 363 Pts
     Plasma Pistol; CCW
     #Hammerhand [10]
     #Purgatus [15]
     Digital Weapons [10]

     2 Acolyte - [64] Pts
          Laspistol (free); Brazier of Holy Fire; Carapace Armour [5]

     1 Acolyte - [18] Pts
          Laspistol (free); ManCatcher; Carapace Armour [5]

     2 Chirurgeon - [24] Pts
          Laspistol (free); CCW (free)

     1 Familiar - [6] Pts
          CCW (free)

     2 Sage - [20] Pts
          Laspistol (free); CCW (free)

     3 Crusader - [60] Pts
          Suppression Shield; Power Weapon; Frag Grenades; Krak Grenades

     1 Chimera - [91] Pts
          Turret Heavy Flamer; Hull Heavy Flamer
          'Dozer Blade [5]
          Searchlight [1]
          Pintle Mounted Storm Bolter [10]

9 Adeptus Arbites Squad (Troops) - 146 Pts
     Shotgun (x7); Grenade Launcher (x2); Frag Grenades

     1 Arbites Sergeant
          Plasma Pistol; CCW; Frag Grenades

     1 Priest (HQ) - 55 Pts
     Commander: Adeptus Arbites Squad; Plasma Pistol; CCW

9 Adeptus Arbites Squad (Troops) - 146 Pts
     Shotgun (x7); Grenade Launcher (x2); Frag Grenades

     1 Arbites Sergeant
          Plasma Pistol; CCW; Frag Grenades

     1 Priest (HQ) - 55 Pts
     Commander: Adeptus Arbites Squad; Plasma Pistol; CCW

10 Repentias (Elites) - 210 Pts
     Eviscerator; Mistress

     1 Priest (HQ) - 65 Pts
     Commander: Repentias; Eviscerator; Laspistol

6 Arco-flagellants (Elites) - 210 Pts

Total Army Cost: 1248

Licze na jakies ciekawe opinie i rade :)

pozdrawiam
Defender of Warsaw

Offline Skolik

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 21, 2008, 10:08:59 am »
Na chimerę wsadź smoke launcher i extra armour bo daleko nie dojedzie

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 22, 2008, 05:24:41 pm »
w sumie dobra opcja - dzieki - tylko musze z czegos zdjac 13 punktow... no 11
Defender of Warsaw

Offline wichrun

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 30, 2008, 12:53:56 pm »
Moim zdaniem małe szanse  na wygraną.
Inki z obstawą stanowczo za drogi (co najmniej o połowę).
Za dużo punktów w troopsach, które idą z buta (!), jeden priest wystarczy zupełnie (ten w repentiach).
Poza Repentiami nie masz nic na pojazdy.
Za dużo plasma pistoli.

Wiem, że armia ma klimacik, ale może przegrać z armią na 800 pkt.

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 09, 2008, 11:59:57 am »
Dzieki, w sumie priestow sie moge pozbyc ale z pojkazdami bede mial klopot bo tu chodzi o cene...

co myslisz mozna zrzucic z inkwizytora bez bolu ? i co dac sierznatom zamiast plaspistoli ?

w sumie spodziewalem sie ze klimatyczna armia zawsze daje d... z powergamerska
Defender of Warsaw

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 11, 2008, 01:01:23 am »
Minely wakacje i wrocilem do myslenia nad armia i teraz wyglada tak:

1 Ordo Hereticus Inquisitor Lord (HQ) @ 297 Pts
     Plasma Pistol (x1)
     Digital Weapons [10]
     #Hammerhand [10]
     2 Acolyte @ [64] Pts
          Laspistol (free); Brazier of Holy Fire [10]
          Carapace Armour [5]
     1 Acolyte @ [18] Pts
          Laspistol (free); ManCatcher [5]
          Carapace Armour [5]
     2 Chirurgeon @ [24] Pts
          Laspistol (free); CCW (free)
     1 Familiar @ [6] Pts
          CC Weapon (x1)
     3 Crusader @ [60] Pts
          Suppression Shield; Power Weapon; Frag Grenades; Krak Grenades
     1 Rhino APC @ [63] Pts
          Storm Bolter
          'Dozer Blade [5]
          Extra Armour [5]
          Smoke Launchers [3]

9 Adeptus Arbites Squad (Troops) @ 209 Pts
     Arbites Shotgun (x7); Grenade Launcher (x2); Frag Grenades
     1 Arbites Sergeant @ [36] Pts
          CC Weapon (x1); Plasma Pistol (x1); Frag Grenades
     1 Rhino APC @ [63] Pts
          Storm Bolter
          'Dozer Blade [5]
          Smoke Launchers [3]
          Extra Armour [5]

9 Adeptus Arbites Squad (Troops) @ 209 Pts
     Arbites Shotgun (x7); Grenade Launcher (x2); Frag Grenades
     1 Arbites Sergeant @ [36] Pts
          CC Weapon (x1); Plasma Pistol (x1); Frag Grenades
     1 Rhino APC @ [63] Pts
          Storm Bolter
          Extra Armour [5]
          'Dozer Blade [5]
          Smoke Launchers [3]

9 Repentias (Elites) @ 210 Pts
     Eviscerator
     1 Repentia Mistress @ [30] Pts
          Twin Neural Whips
     1 Priest (HQ) @ 41 Pts
          CC Weapon (x1); Las Pistol (free)

6 Arco-flagellants (Elites) @ 210 Pts

  Orbital Strike (Heavy Support) @ 70 Pts
     Lance strike

Models in Army: 50
Total Army Cost: 1246

teraz do czegokolwiek to sie nadaje ? zrezygnowalem z priestow i to co sie dalo upchalem do rhino, troche obnizylem ekwipunek i dodalem za to orbital strike jakby okazalo sie ze armia jest nadal cienka i jedyny ratunek to rozwalic przeciwnika i siebie naraz :)
Defender of Warsaw

Offline terenes

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 13, 2008, 08:49:28 pm »
Proste pytanie: podaj jaki oddzial wg. ciebie za 250 i wiecej punktow pokona twoj inki i sie splaci?

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 20, 2008, 01:07:46 pm »
z tym inkiem to juz widze ze jest dluzsza sprawa... w gruncie rzeczy nie wiem co mu obciac zeby dzialal ? dajcie jakies przyklady dobrego skladu retinue
Defender of Warsaw

Offline the best of IG

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 21, 2008, 06:35:13 pm »
Cytuj
dajcie jakies przyklady dobrego skladu retinue
Do kombatu czy do strzelania ? Do combatu lepiej (ogólnie) sprawdza się inki z DH, demonhammer to jednak coś. Jak do WH to mozna próbować coś konfiguracją :

Inkwizytor Lord - pistolet (najlepiej plazma lub inferno, dzięki niemu jesteśmy w stanie zranić np. Carnifexa przed szarżą), eviscererator, rosarius
3x Acolyte - mancatcher, storm shield
3x Crusader
2x Hirurgeon

Cały odział jest w kombacie dosc wytrzymały - masz 6 modeli z inv-em +4, do tego chirurdzy inowe zasady obsatawy, przez co twój inki bedzie lany dopiero wtedy jak nie bedzie innego celu. Tylko jest problem z dopakowaniem tego do starcia tak byśmy to my szarzowali na wroga a nie on na nas - rhino/chimera nie dają szarzy po ruchu, a landek jest IMO ciut za drogi.

Jak do strzalania to mozna tak

Inkwizytor Lord - bolter-stake crossbow, psi-tracker
3 x Acolyta - bolter, carapace armour
2 x Hirurgeon
3 x Heavy weapon servitor - 2x heavy bolter 1x plazma cannon lub 3 x heavy bolter
2 x Sage

Masz w ten sposób całkiem ładną liczbę pestek i to dosc duzego kalibru, do tego jak strzalasz do psionika lub odziału z pionikiem ( a troche takowych na stołach lata ) to masz to wszystko przerzucane. Chociaż IMO jak chcesz naprawde stralającego inkwizytora to weź małego z kuszą i psi-trackerem i po prostu podłącz do retributorek  :lol: ;-) .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 21, 2008, 09:36:15 pm »
Tylko jest problem z dopakowaniem tego do starcia tak byśmy to my szarzowali na wroga a nie on na nas - rhino/chimera nie dają szarzy po ruchu, a landek jest IMO ciut za drogi.

w gruncie rzeczy to podobny pomysl na combat masz co ja (a to jest wlasnie to co moj inki ma robic :P) ale to zacytowane zdanie jest ciekawe jak cholera - w sensie ze nie wsadzac go do rhino ??? wyszedlem z zalozenia ze musi miec jakas oslone zanim dojdzie zeby zaszarzowac

co do acolytow to z tego co kojarze nie da rady dac im storm shield a poza tym jezeli zmienily sie zasady ze inka mozna dopiero na koncu atakowac to mancatcher im sie srednio przydaje... a poza tym zawsze sie zastanawialem jakim cudem mozna doprowadzic do tego zeby 3 typow z mancatcherami bylo w zetknieciu z tym samym gosciem co inki :)

dzieki za rade ! a powiedz jeszcze czy uwazasz ze eviscerator bardziej sie oplaca niz hammerhand ???
Defender of Warsaw

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 21, 2008, 09:47:17 pm »
mamk jeszcze taka sprawe przyszlosciowa - a mianowicie ie pytanie dla SM  - jak mozna doprowadzic do tego zebym mogl umiescic w mojej armii terminatorow i bike'i naraz ???
Defender of Warsaw

Offline the best of IG

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 22, 2008, 01:10:41 pm »
Cytuj
jakim cudem mozna doprowadzic do tego zeby 3 typow z mancatcherami bylo w zetknieciu z tym samym gosciem co inki
Pamietaj o nowych zasadach dostawiania sie do walki, pozatym najwiekszym zagrozeniem jest zwykle jakiś indep, który jest traktowany w starciu jako odzialny cel - jak będziesz trzymać alkoitów obok inkiego, to nie powinno byc problemem złapanie go (indepa przeciwnika) w zasieg mancatcherów. Wprawdzie na lorda khorna z DW niewiele to ci pomoze, ale na wszelkiego rodzaju fisciarzy czy tym podobnych powino 8) .

Cytuj
a powiedz jeszcze czy uwazasz ze eviscerator bardziej sie oplaca niz hammerhand ???
Jak wolisz  ;-) .

Cytuj
w sensie ze nie wsadzac go do rhino ??? wyszedlem z zalozenia ze musi miec jakas oslone zanim dojdzie zeby zaszarzowac
Z buta puścić go nitk ci nie zabrania  ;-) . Rhino/chimera dają szybszy transport, ale uzywajac ich to na ciebie częściej bedą szarże niż przeciwnie ( no, pomijając granie z IG, czy Tau, ale to wiadomo ). Land daje znacznie wiekszą szansę na to, że to ty będziesz atakujacym, ale koszty tego wozu są dosć znaczące ( szczególnie, ze musi być to zwykły, a nie np. crusader ).
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 22, 2008, 07:21:55 pm »
troszkę herezji nam sie tutaj zakradło.

- Strom shield nie znaja siostry (WH)
- Żeby wystawić flaggelantów MUSISZ mieć ksiedza.

A teraz jeśli chodzi o ocenę armi i ewentualne uwagi.
Karskini albo w wersji z plasmami/meltami/flamerami (5 osobowe squady) w rino.. albo (co sie dużo mniej opłaca) w wersji 5 z granatnikami.. ale bez rino. Biegną i strzelają.

Jeśli masz zajawkę na kombatową armię w wersji wściekłych fanatyków to polecam:

HQ.
Czysty inki ew.. wersja kombatowa w l.rider

TROOPS:
2 x rino z minimalną wkładką ( do zasłąniania)
2 x zellotów z granatnikami i piłami. Odział 10 osobowy z jedną piła i 2 grantanikami to az 80 pkt.

Elite:
babki z piłami
acro flagellants
eversor

Fast:
tego nie znamy. Chyba ze wesprzesz sie gwardią i konikami

Heavy:
penitient.. W obecnch zasadach cover ma szanse dojść :)

Fast
Kamil. (miszczu)

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 22, 2008, 10:34:39 pm »
HQ.
Czysty inki ew.. wersja kombatowa w l.rider

Jezlei sie dobrze orientuje to inki nie moze byc czysty jezeli jest jako hq (?) ... kurcze zastanawiam sie czy ja mam jakis uposledzony podrecznik bo nie ma w nim zealotow... w gruncie rzeczy widzialem ich w army builderze ale myslalem ze to cos podejrzanego a teraz ty wyskakujesz z taka klimatyczna jednostka  :-?

co do land raidera i penitent engine odpuszcze sobie z powodu kosztu (punktow i pieniedzy ;-))...

Karskini albo w wersji z plasmami/meltami/flamerami (5 osobowe squady) w rino.. albo (co sie dużo mniej opłaca) w wersji 5 z granatnikami.. ale bez rino. Biegną i strzelają.

a co zrobic jezlei koniecznie chcialem miec arbites i nawet sobie grubym kosztem ich zrobilem  :shock: ??? zrobic z nich oddzialy po 5 bez zadnych wesolych dodatkow czy moze jakas inna idea ?
Defender of Warsaw

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 23, 2008, 12:58:48 am »
Zelloci sa z WD
inki czysty to wersja z elit.. lub wersja HQ z acolitą.

WH nigdy nie nalezeli do tanich armi :)

A jesli chodzi o 10 chłopaków to pograj narazie 10.. jak sie trochę przegarbują po tobie PG to zrozumiesz na czym polega smaczek. A na razie ciesz się tym czego każdy dobry gracz zawsze Ci bedzie zazdrościł. Podejsciem do gry czysto for fun:)
Kamil. (miszczu)

 

anything