trawa

Autor Wątek: Witch hunters 1250  (Przeczytany 9168 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 28, 2008, 08:17:05 pm »
rozumiem Inkq ze grasz daemonhunters ? w takim wypadku powiedz czy warto inwestować w grandmastera z daemonhammerem i 4 terminatorami obstawy (wszystko cc czyli terminatorzy z thunderhammerami i storm shield) czy moze lepiej brac zwykłego brother captain ? chodzi o to, że grandmaster wydaje mi sie potężny jak .... mać, ale taki oddzialik przyjemny kosztuje prawie 400...

Tak jak piszą koledzy.

A brother captain to plewa. Ten pan potrafi spaść z powodu lasguna w edycji rozdzielania ran. GM ma przynjamniej 3 woundy.

Nemesi nemesi jeszcze raz nemesis u wszystkich termosów. Możesz u dać najwyżej psychikę Hammerhand do niszczenia walkerów i pojazdów.

Co do poteżności. Grand Master w obstawie za 400 punktów dzisiaj rozwalił w jednej bitwie całego troopsa, libre na motorze, squad terminatorów. W drugiej parę squadów troopsow i riniacze. Panowie w jednej sie się prawie 1,5 raza spłacili a w drugiej po prostu się spłacili.To tyle na potwierdzenie słów Mistrza Wałków.

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 28, 2008, 09:28:38 pm »
dobra, my fault, nie doczytalem ze nie bedzie mial bonusu z jednej i drugiej (czego w sumie moglem sie domyslic...), zreszta glowna sprawa jest, ze z thunderhammer i storm shield beda jak prawdziwi boscy rycerze biegali, ale jak mowicie ze gorzej wychodzi to rycerzy z bolterami bede ewentualnie bral :roll:

dobra a w retinue od GM bede mogl miec np. incinerator i jeszcze GMowi psycannon dac ?

a holocaust sie przydaje ?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2008, 09:37:21 pm wysłana przez Bej Man »
Defender of Warsaw

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 28, 2008, 09:42:03 pm »
dobra a w retinue od GM bede mogl miec np. incinerator i jeszcze GMowi psycannon dac ?

Jak najbardziej.
Cytuj
a holocaust sie przydaje ?

Jak masz wolne punkty to możesz dorzucić. To zawsze coś. Szczególnie na dużo liczne słabiutkie odziały.

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 28, 2008, 11:01:54 pm »
a np. dla GMa Nemesis + additional CCW i scourging ? fajny uklad ?
Defender of Warsaw

Offline freeks

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 28, 2008, 11:25:42 pm »
a np. dla GMa Nemesis + additional CCW i scourging ? fajny uklad ?

Bardzo fajny, aczkolwiek nielegalny ;-) W terminatorce nie możesz brać CCW i innych rzeczy bez gwiazdki przy nazwie.

Co do młotków i tarcz - jak piszą przedmówcy. Nemesiski przede wszystkim. Choć jeśli GW wypuściłoby to oczekiwane FAQ'u z nowymi storm shieldami i pojemniejszymi landami, to taki jeden termosek z thunderhammerem byłby bardzo dobrą opcją. Lepiej rozkręci pojazd, dobije jakieś oporne bydle, lub zwyczajnie mógłby robić za "brata-ofermę" i wychapywać co najgorsze trzepnięcia.
Cytat: MarcinB
więc herlawi jest oddziałem zbalansowanym.
Herlawi nie wiedzieliby co to zbalansowanie, nawet gdyby trafilo ich prosto w czolo i przewrocilo na srodku pola bit

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 29, 2008, 12:14:22 am »
Co do młotków i tarcz - jak piszą przedmówcy. Nemesiski przede wszystkim. Choć jeśli GW wypuściłoby to oczekiwane FAQ'u z nowymi storm shieldami i pojemniejszymi landami, to taki jeden termosek z thunderhammerem byłby bardzo dobrą opcją. Lepiej rozkręci pojazd, dobije jakieś oporne bydle, lub zwyczajnie mógłby robić za "brata-ofermę" i wychapywać co najgorsze trzepnięcia.

Moim zdaniem nie. Ten thunder hammer ma znaczenie tylko w wypadku Instanta oraz pojazdów. Hammerhand może zastąpić thunderhammera w wypadku pojazdów. Co do instanta no cóż jest force weapon na Grand Masterze. Thunder hammer ma ten problem ze bije ostatni a nemesisy to główna przewaga szarakow nad panami z młotkami i fistaszkami. ;-)

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 29, 2008, 12:57:00 am »
Inki.. Z invem na 3+ może ładnie łapać woundy.. szczególnie z jakiś plasm i innych cudactw :)
Może trzepanąc większego aby w nastepnej łoił po Twoich nemesiskach. Dlatego jeden w squadzie może mieć sens:)

a hendem nie wiele zdziałasz.. S8 ( nie łaczysz z zasadami broni!!) moze być za mało.. warto dorzucić kolejny zestaw ataków z taką siłą :). A walcząc na przykład z dredem jak cię raz klepnie to bierzesz na niego i duza jest szansa ze nic Ci np.  nie zrobi
Kamil. (miszczu)

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 29, 2008, 08:00:44 am »
Inki.. Z invem na 3+ może ładnie łapać woundy.. szczególnie z jakiś plasm i innych cudactw :)
Może trzepanąc większego aby w nastepnej łoił po Twoich nemesiskach. Dlatego jeden w squadzie może mieć sens:)

Jeżi ta errata obejmie G.K. to się skuszę ale nie wierzę w to.

Cytuj
a hendem nie wiele zdziałasz.. S8 ( nie łaczysz z zasadami broni!!) moze być za mało.. warto dorzucić kolejny zestaw ataków z taką siłą :). A walcząc na przykład z dredem jak cię raz klepnie to bierzesz na niego i duza jest szansa ze nic Ci np.  nie zrobi


No ale po co ci power weapon z siłom osiem na dreda i pojazdy. Hammer hand bije z twoją inicjatywą! To kapitalna rzecz na dredy.

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 29, 2008, 08:41:12 am »
czyli nic nie da rady zrobic, zeby dac mu dwie bronie cc i scorging i zeby mial dodatkowy atak  :-?
Defender of Warsaw

Offline freeks

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 29, 2008, 08:51:27 am »
czyli nic nie da rady zrobic, zeby dac mu dwie bronie cc i scorging i zeby mial dodatkowy atak  :-?

Dwie bronie do cc na nim upchasz, ale nie będziesz miał dodatkowego ataku. Ale i bez tego jednego ataku daje rade ;-)

No ale po co ci power weapon z siłom osiem na dreda i pojazdy. Hammer hand bije z twoją inicjatywą! To kapitalna rzecz na dredy.

Ależ jedno drugiemu nie przeczy ;-) A młotek z niską inicjatywą też ma swój sens. Uderzenia z force weaponki mogą poprzyjmować na siebie jakieś badziewia itp. A hammer uderza wtedy, gdy już tych badziewi nie ma, bo były zeszły od nemesisek i jest większe prawdopodobieństwo zinstantowania.

IMHO jak wejdzie do GK ten inv 3+, wtedy jeden młotkowy na 5-6 termosków w landku (jesli jego ładownosć poszerzą) będzie miał spory sens. Jeśli GW oleje inkwizycje, wtedy zwyczajnie będzie szkoda kroić piękny model dla czegoś, co moze zastąpić hammerhand jak wspominasz Inq'u ;-)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2008, 09:11:41 am wysłana przez freeks »
Cytat: MarcinB
więc herlawi jest oddziałem zbalansowanym.
Herlawi nie wiedzieliby co to zbalansowanie, nawet gdyby trafilo ich prosto w czolo i przewrocilo na srodku pola bit

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 29, 2008, 09:12:16 am »
wiem ze upcham, ale koniecznie chcialem miec twardziela z 5 atakami z force weapon i sila 6 a do tego scourging, zeby sobie postrzelal  :evil:

a troche z innej beczki - priestowi wymyslilem ciekawie, zeby dac power weapon i ccw bo z repentiami i tak sobie nie postrzela... a pytanie jest czy warto takiemu panu dawac rosarius ? chodiz o to ze z rosariusem i pw kosztuje juz 75, czy moze sciemniac i zalozyc mu power armor chociaz figurka jest ubrana w szmatki wiec glupio tak...

podobnie z inkwizytorem ktory co prawda ma save ale i tak przydaloby mu sie troche go wiecej...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2008, 09:44:26 am wysłana przez Bej Man »
Defender of Warsaw

Offline the best of IG

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 29, 2008, 12:25:44 pm »
Ksiądz jako nie posiadający zasady IC nie jest dodatkowym celem z CC wiec rosarius nie jest konieczny. Co do broni to można mu dać koksownik i albo pw, albo piłę - i tak główną rolę kapłana jest dawanie przeżutów  8).
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 29, 2008, 12:29:33 pm »
IMHO jak wejdzie do GK ten inv 3+, wtedy jeden młotkowy na 5-6 termosków w landku (jesli jego ładownosć poszerzą) będzie miał spory sens. Jeśli GW oleje inkwizycje, wtedy zwyczajnie będzie szkoda kroić piękny model dla czegoś, co moze zastąpić hammerhand jak wspominasz Inq'u ;-)

Dokładnie o to mi chodziło.  8)

Bej Man leszy jest psycannon. Strzelasz zawsze nawet po ruchu na 36 cali i masz pewne 3 strzały oraz ap 4.

Edit: co człowiek potrafi napisać, ehh

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2008, 12:38:22 pm wysłana przez Inkq »

Offline Bej Man

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 29, 2008, 11:30:28 pm »
no, juz sie przygotowalem na tego psycannona i brak dodatkowego ataku  :sad:

jakis czas temu ktos na allegro wystawial sporo psycannonow takich jakie sprzedaje gw... widzieliscie moze te aukcje ? moze ktos znajomy kupil i by mi 2 odpalil
Defender of Warsaw

Offline freeks

Odp: Witch hunters 1250
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 01, 2008, 12:00:08 am »
Washo sprzedaje takowe na allegro. Ale można też wziąć z MO więcej i taniej samemu, lub przez wspomnianą osobę. Osobiście skorzystałem z drugiej opcji i mogę polecić - szybka i profesjonalna obsługa  8)
Cytat: MarcinB
więc herlawi jest oddziałem zbalansowanym.
Herlawi nie wiedzieliby co to zbalansowanie, nawet gdyby trafilo ich prosto w czolo i przewrocilo na srodku pola bit

 

anything