Autor Wątek: Mecha Tau na 2000pkt.  (Przeczytany 1601 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline fukushim

Mecha Tau na 2000pkt.
« dnia: Listopad 17, 2008, 03:44:11 pm »

HQ
Komandor Shas'O "Darkstar"
Pneumatyczna wyrzutnia bomb odłamkowych,
Przekaźnik Pozycjonujący, Generator Tarczy
130pkt.
---------------------------------------------------------------------
Elites
Drużyna Crisis 3xShas'ui
3xKarabin Plazmowy, Matryca Celownicza, Generator Tarczy,
225pkt.
---------------------------------------------------------------------
2x
Elites
Drużyna Crisis 1 Shas'ui
Sprężony Blaster Termiczny, Generator Tarczy
63pkt.
---------------------------------------------------------------------
3x
Troops
Drużyna Wojowników Ognia
6Shas'la
6xKarabin Impulsowy

+Transporter "Devilfish"
Działko impulsowe, system inteligentnych pocisków
Czujniki zbliżeniowe, Matryca celownicza, system śledzący,
system przeciwnamierzeniowy
190pkt.
---------------------------------------------------------------------
Troops
Drużyna Wojowników Ognia
6Shas'la
6xKarabin Impulsowy
60pkt.
---------------------------------------------------------------------
Drużyna Wojowników Krootów
9 Krootów
9xKarabin Krootów
+Kreator
Karabin Krootów
91pkt.
---------------------------------------------------------------------
Drużyna rozpoznania
6 Obserwatorów (Shas'la)
6xImpulsowy karabinek impulsowy
6xEmiter promienia namierzającego

+Transporter "Devilfish"
Działko impulsowe, system inteligentnych pocisków
Czujniki zbliżeniowe, Matryca celownicza, system śledzący,
system przeciwnamierzeniowy
202pkt.
---------------------------------------------------------------------
Pancerna drużyna wsparcia XV88
3xShas'ui
3x(Sprężone działo magnetyczne, system inteligentnych pocisków)
3x(Zaawansowany System Stabilizacyjny)
240pkt.
---------------------------------------------------------------------
Pancerna drużyna wsparcia XV88
2xShas'ui
2x(Sprężone działo magnetyczne, system inteligentnych pocisków)
2x(Zaawansowany System Stabilizacyjny)
160pkt.
---------------------------------------------------------------------
Czołg antygrawitacyjny "Hammerhead"
Działo magnetyczne, System inteligentnych pocisków
Czujniki zbliżeniowe, Separator celów, system przeciwnamierzeniowy,
system śledzący,
190pkt.

---------------------------------------------------------------------
Inna koncepcja, większa ilość krootów:

HQ
Komandor Shas'O "Darkstar"
Pneumatyczna wyrzutnia bomb odłamkowych,
Przekaźnik Pozycjonujący, Generator Tarczy
130pkt.
---------------------------------------------------------------------
Elites
Drużyna Crisis 3xShas'ui
3xKarabin Plazmowy, Matryca Celownicza, Generator Tarczy,
225pkt.
---------------------------------------------------------------------
2x
Elites
Drużyna Crisis 1 Shas'ui
Sprężony Blaster Termiczny, Generator Tarczy
63pkt.
---------------------------------------------------------------------
2x
Troops
Drużyna Wojowników Ognia
6Shas'la
6xKarabin Impulsowy

+Transporter "Devilfish"
Działko impulsowe, system inteligentnych pocisków
Czujniki zbliżeniowe, Matryca celownicza, system śledzący,
system przeciwnamierzeniowy,
190pkt.
---------------------------------------------------------------------
Troops
Drużyna Wojowników Ognia
6Shas'la
6xKarabin Impulsowy
60pkt.
---------------------------------------------------------------------
2x
Drużyna Wojowników Krootów
14 Krootów
14xKarabin Krootów
98pkt.
---------------------------------------------------------------------
Drużyna Wojowników Krootów (dodatkowe woundy dla komandira)
13 Krootów
13xKarabin Krootów
91pkt.
---------------------------------------------------------------------
Drużyna rozpoznania
6 Obserwatorów (Shas'la)
6xImpulsowy karabinek impulsowy
6xEmiter promienia namierzającego

+Transporter "Devilfish"
Działko impulsowe, system inteligentnych pocisków
Czujniki zbliżeniowe, Matryca celownicza, system śledzący,
system przeciwnamierzeniowy,
202pkt.
---------------------------------------------------------------------
Pancerna drużyna wsparcia XV88
3xShas'ui (1 dowódca)
3x(Sprężone działo magnetyczne, system inteligentnych pocisków)
3x(Zaawansowany System Stabilizacyjny), 2xSonda Bojowa
265pkt.
---------------------------------------------------------------------
Pancerna drużyna wsparcia XV88
2xShas'ui (1 dowódca)
2x(Sprężone działo magnetyczne, system inteligentnych pocisków)
2x(Zaawansowany System Stabilizacyjny), 2xSonda Bojowa
185pkt.
---------------------------------------------------------------------
Czołg antygrawitacyjny "Hammerhead"
Działo magnetyczne, System inteligentnych pocisków
Czujniki zbliżeniowe, Separator celów, system przeciwnamierzeniowy,
system śledzący,
190pkt.

Można ew. zamienic te 14 Krootów na 10 i dac broadsidom po dowódcy i dwóch dronkach bojowych.


Co sądzicie??


Offline Josef Knecht

Odp: Mecha Tau na 2000pkt.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 17, 2008, 09:59:06 pm »
Błagam, Kolego, wklejaj rozpiski po angielsku albo używaj slangu, pełne tłumaczenia brzmią strasznie a ich rozszyfrowywanie zabiera dłuższa chwilę. ;-)

Jeżeli chodzi o Twoją rozpę, to uważam, że crisisów jest za mało i są źle skonstruowani.
Jedną z głównych i najskuteczniejszych broni w arsenale Tau są missile pody i bez przyzwoitej liczby nie ma co wychodzić z domu.
W Twojej armii naprawdę brakuje średniego zasięgiem strzelania (chodzi o zasięg ok 24-36) o średniej sile (5-7 zdolnego rozwalić rhinosa i przetrzebić piechotę). Dla mnie zupelnie podstawowym oddzialem w armii Tau sa chlopcy-rakietowcy, czyli 3 crisisy z twin-linked missile pod i bs filter (ewentualnie z dodatkowym flamerem na dowódcy). Kosztuje to smieszne punkty, a dla sporej liczby jednostek i pojazdow stanowi duze zagrozenie. Do zastapienia przez klasyczna konfiguracje - 2 crisisy, shield drone, obydwa z bs4, missile pod i plasma rifle, u dowodcy dodatkowo multi-tracker.
Brakuje Ci też plazm, podstawowej broni przeciwko meq (piechocie z savem 2 i 3+)

Osobiscie, wydaje mi sie, że po testach wyjdzie Ci, że "generatory tarczy" są raczej niepotrzebnym wydatkiem. O wiele skuteczniejsze w tej roli są drony.
No i ja, ale to dlatego, ze nie wierze w scorowanie, nie pompował bym zbyt wielu punktów w troopsy.
Lepiej zainwestować w mocniejsze strzelanie, na scory wybrać oddział fire warriorow w rybie i 3-4 oddzialy krootow (tyle, ze te, ktore mialyby cos zajac w drugiej polowie pola bitwy, powinny byc duze i miec kilka psow i shapera).

Tyle mojego - pozdrawiam.
Świeżo upieczony fan wilków :)

Offline fukushim

Odp: Mecha Tau na 2000pkt.
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 19, 2008, 01:48:00 pm »
Ok, zmieniona(no deepstrikes):

HQ
Komandor Shas'O
AFP, PR, SG, H-W MT
135pkt.

Elites
2 Crisisy+Dowódca
T-L ML, Flamery, 1DC(2 GD)
166pkt.

Elites
Crisis+Dowódca
PR, MP, TA, 1H-W MT, 1DC(2 GD)
159pkt.

2x
Troops
6 Fire Warriorów
+Devilfish
BC, SMS, SS, TA, MT, DP
190pkt. x2

2x
Troops
6 Fire Warriorów
60pkt.

Troops
10 Krootów - 70pkt.

2x
Fast Attack
5 Pathfinderów
+Devilfish
BC, SMS, SS, TA, MT, DP, -190pkt.

Heavy Support
3 Broadsidy,
RR, SMS, ASS, -240pkt.

Heavy Support
2 Broadsidy,
RR, SMS, ASS,-160pkt.

Heavy Support
Hammerhead
RR, SMS, SS, MT, DP, TL, -190pkt.


Dwa razy pathfinderzy - im więcej tym lepiej, a w Rybach będą jeździli Warriorzy.
Nadal mało plazm, ale mam missle ,dużo SMS i pathfinerów z Markerami. Mało krootów, ale będą buferem dla Komandira, albo, jak im się uda, będą trzymać scoringi w strefie wystawienia.

Czołgający się Kroot w lesie=2+ cover  :badgrin:

Pytanko- Czy mogę dołączyć komadora (odskakując) do Krootów, którzy są w GTTG?