trawa

Autor Wątek: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...  (Przeczytany 18555 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ulthran

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 06, 2002, 04:41:14 pm »
zdaje mi sie czy narzekasz na magię khemri??? weź pod uwagę że to jest SCROLL i nie trzeba kostek ani rzutów no i najważniejsze... spróbuj to zdispellować :twisted:

Offline Shinji

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 06, 2002, 05:26:25 pm »
Bez rzadnych problemów( scrole tez mozna dispelowac):P wyrzucvasz wiecej nie przeciwnik

Offline Ulthran

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 06, 2002, 05:57:14 pm »
wiem że można... ale rzucisz więcej jeżeli graczowi khemri na tym będzie zależało i rzuci np. 4 kostkami... o ile nie będzie miał pecha...

Offline Raistlin

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 06, 2002, 06:17:11 pm »
aaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaa
teraz przeciez kermitki :D nie beda mialy skroli
beda rzucaly bound spelle
wezcie to pod uwage
quote]Zobowiązuję się zjeść swój kapelusz, jeśli w ciągu dwóch lat po wyjściu AB WE na jakimś Masterze w Polsce będzie 3 WE w pierwszej piątce.
[/quote]

Jacek Jedynak

Offline Ulthran

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 06, 2002, 07:06:52 pm »
no tak to też prawda...

Offline Falki

Magia Khemri
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 07, 2002, 06:51:39 am »
Ja właściwie nie powinienem się wypowiadać, bo nie widziałem książki, więc te wszystkie plotki o magii Khemri nie są na 100% pewne, ale załóżmy na chwilę, że są.
Mam Lorda-Priesta i dwóch zwykłych, i do tego Casket. Rzucamy spelle w kolejności od niskiego priesta - czyli obaj rzucają coś-tam z power levelem 2d6 - to są 4 kości. Potem "duży" priest rzuca 2 razy coś-tam z pwr lvl 3d6 - to już lepiej, bo razem mamy 10 kości. Potem Casket - to jest razem 12 kości... Niby dużo... Trzeba pamiętać, że przeciwnik będzie sobie na bank zostawiał 2-3 kości na Casket (chyba, że mu nie zależy, to nawet lepiej). A można pomyśleć o jakichś zwykłych bound spellach...

A propos, jeżeli Staff of Ravening to jest odpowiednik tego czaru, który mają zwykli magowie (damage się zgadza - 3d6 z siłą 2), to bedzie on miał zasięg 18 cali. Siłę to bym jeszcze przebolał, ale jak czymś takim zdjąć obsługe machiny?

Offline Loremaster

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 07, 2002, 02:53:13 pm »
To nie będzie skuteczne na armie typu chaos i he cavaler czy bretonia misslem im  nic nie zrobisz jedne co to cascket i przyzywanie a charioty masz w specialach lepiej wziąć coś tkiego

Tomb Lord plus ward na 4+ i ta broń co wali bez save
i trzech priestów lub dwóch priestów + tomb prince masy chariotów ushtabi,scorpion,skull catapult i casket może gigant
Jeżeli myślisz że zwycięstwo uczyniło Cię większym, zmierz swój cień"
-Spartiaci

"Słowa są tylko cieniem czynów"
- Rzymianie

"Jeszcze jedno takie zwycięstwo i jesteśmy zgubieni"
- Pyrrus po zwycięstwie pod Asculum

Offline Falki

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 07, 2002, 03:02:48 pm »
Cytat: "Loremaster"
To nie będzie skuteczne na armie typu chaos i he cavaler czy bretonia misslem im  nic nie zrobisz jedne co to cascket i przyzywanie a charioty masz w specialach lepiej wziąć coś tkiego

Tomb Lord plus ward na 4+ i ta broń co wali bez save
i trzech priestów lub dwóch priestów + tomb prince masy chariotów ushtabi,scorpion,skull catapult i casket może gigant


Zgoda, taka armia magiczna nie będzie skuteczna na ciężką kawalerię. Ale na inne rzeczy... Zresztą ja chciałem (głośno myśląc) stwierdzić, czy ta magia się w ogóle do czegokolwiek nadaje.

Casket może być niezły na kawalerzystów - już Banshee im trzepią tyłki, tylko że ich krzyku nie można dispelować...