Gildia Gier Komputerowych (http://www.gry.gildia.pl) > Drakensang: The Dark Eye - oficjalne forum gry

Problem z questem - aresztowanie Lady Neishbeck

(1/1)

seancamel:
Po wejściu do kantoru Neishbecków zabijam (po raz drugi) Yaricka (mag), a następnie żywiołaka ognia, który po nim zostaje. Jednak mimo to ochroniarze cały czas się respawnują (bo jak inaczej można nazwać 20 min walki z coraz to nowymi hordami wrogów?) Jak się wejdzie po schodach na górę to są jakieś drzwi (zamknięte) - po próbie otwarcia - dostaję komunikat "OK" i nic się nie dzieje.

Co się powinno robić / co się powinno stać po zabiciu żywiołka? Czy to jakiś bug?

Może ja tego questa za wcześnie robię czy co? (jestem po 3-ciej smoczej próbie, a przed wyprawą do miasta krasnoludów)


Przy okazji - jak ubić zmutowaną królową szczurów pod browarem w porcie? W momencie kiedy rykiem wzywa mniejsze szczury (tak po stracie około 1/4 energii) paskudy mnie obskakują i do spółki z "mamusią" mordują. Próbowałem wiele razy na różnych etapach gry - bez rezultatu.

edit: przeczytałem, że ktoś na forum ubił ją na 10 levelu - akurat mój obecny poziom. Może czas kolejny raz spróbować? (ostatnio byłem tam na jakimś ósmym...)

topcat:
1. Ochroniarzy jest ograniczona liczba. Po pewnym czasie powinieneś wybić wszystkich i drzwi do mamuśki Neisbeck się otworzą.

2. Szczurzycę udało mi się pokonać po 1 smoczym zadaniu. Po prostu co chwila wciskałem pauzę i wydawałem każdemu rozkazy. Krasnolud cały czas walczył ze szczurzycą (pijąc napoje lecznicze z jagód), amazonka zajmowała się "małymi" szczurkami. Gladys i moja postać (tkacz magii) strzelali z łuków i zaklęć. Zaklęcie grom okazało się tu bardzo przydatne. To tutaj wykorzystałem też 5 strzał zadających extra 20 pkt. obrażeń (nie pamiętam, skąd je miałem). Oczywiście wszyscy w miarę możliwości korzystali z ciosów specjalnych.

seancamel:
Dzięki za pomoc :)

Po zastosowaniu się do Twoich rad udało mi się pokonać zarówno ochronę Lady Neishbeck (ładnie wygląda stos ciał pod fontanną po zakończeniu walki  8) ) jak i Szczurzycę (ani razu mnie nie zraniła  :lol: )

Na pewno pomogło podniesienie Siły Woli każdemu członkowi drużyny na 16 i odpalenie Gladys magizbroji na około 12 poziomie. Dzięki temu szarlatanka miała lepszy pancerz niż Forgrimm w pełnej zbroi płytowej  8)

Dzięki raz jeszcze!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej