trawa

Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 7048 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gabriel

  • Administrator
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 2 211
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • BOFH
    • http://portal.gildia.pl
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 01, 2009, 08:41:25 am »
Odkurzacz zapodał nam wyczekiwaną recencję trybu Multi: http://www.gry.gildia.pl/gry/killzone_2_ps3/recenzja_multi
Rafał "Gabriel" Świątkowski (gabriel@gildia.pl),
Administrator portalu "Gildia.pl" (http://portal.gildia.pl).

Offline Boc

Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 01, 2009, 02:48:04 pm »
W sumie to ciężko przyrównać Gears of War 2 do Killzone 2, jak dla mnie są to różne klimaty i rodzaje rozgrywki żeby je zmieszać razem.

W sumie nie mogę się doczekać aż dorwę się do swojej kopi ;p.
Zapraszam na nowego boga o grach:
http://harborgamers.blogspot.com



Offline Frey Ikari

Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 01, 2009, 06:48:02 pm »
O temat o killzone 2, no to moje przemyslenia walne:
-ładna grafika ale zbytnio maniakiem graficznym nie jestem więc zapewne nie doceniam tych wszystkich bajerow, ot jak dla mnie wygląda ładnie
-zabawa w plot na statku mnie bardzo zadowoliła, taki sobie celowniczek fajny
-energetyczna bron była odjazdowa ale nieskonczona amunicja to trochę przegiecie no i czemu w ostatnich misjach jej nie ma?
-dialogi i fabuła były ale tak nic powalajacego aczkolwiek ten tekst i kanapce był dobry
-zdarzała się kolizja pomiędzy strzałami a obiektami, niby czysty strzała ale pociski sie zatrzymywały na obiekcie
-skrypty nawalały czasami np gdy na moich oczach pojawiali się wrogowie
-i jeszcze 3 razy zostałem rozjechany przez własną terenowke zanim stanełem tak by nie byc na drodze jej przejazdu
- towarzysze nadają się najlepiej jako tarcze bo duze kulek zbierają i dalej dychają ale zeby wroga zatrzymac to juz nie ma co liczyc
-FPS to jednak tylko na myszce na padzie idzie mi całkiem całkiem ale...

 

anything