Autor Wątek: Off-topic  (Przeczytany 68657 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Great Admiral Mati

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #285 dnia: Lipiec 16, 2009, 10:54:56 pm »
Nie-widać wygląd zewnętrzny. A jeśli wygląd zewnętrzny zostanie zaakceptowany, to intelekt/sposób bycia itp. można poznać podczas rozmowy.
Tu powinno być napisane coś mądrego.Ale (co zauważyli co bardziej spostrzegawczy) - nie jest !!!
Spowodowane jest to wręcz nieskończoną głupotą właściciela profilu.Proszę więc o wyrozumiałość zarówno w stosunku do niego,jak i jego postów.

Wszystko o adminach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Admin
I o moderatorach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Moderator

Offline Lirael

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #286 dnia: Lipiec 16, 2009, 11:37:39 pm »
No nie...feretto nie mów mi że podejdziesz do żula mtóego wcześniej poczujesz niż zobaczysz  i będziesz chciał go poznać bo może mieć bogate życie wewnętrzne???nie ma co się oszukiwać w temacie ,wygląd zewnetrzyny zachęca nas do dalszego poznania albo wręcz przeciwnie ,ale cóż takie życie;)a teraz z innej bajki kto jedzie na hunterfest?:)

Offline Great Admiral Mati

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #287 dnia: Lipiec 17, 2009, 01:23:49 am »
Ja nie.
Tu powinno być napisane coś mądrego.Ale (co zauważyli co bardziej spostrzegawczy) - nie jest !!!
Spowodowane jest to wręcz nieskończoną głupotą właściciela profilu.Proszę więc o wyrozumiałość zarówno w stosunku do niego,jak i jego postów.

Wszystko o adminach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Admin
I o moderatorach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Moderator

Offline Ferreto

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #288 dnia: Lipiec 17, 2009, 05:55:10 am »
No tak,nie ma jak obalanie twierdzeń podając ekstremalny przypadek. Jakoś nie sądzę,by kobieta pisząca na forum o grze była żulem. Poza tym z zasady kobiety problemów z przykrym zapachem nie mają, częściej faceci prezentują zapachy dalekie od świeżości.
Zaczynacie od wyglądu zewnętrznego? Ależ proszę bardzo,mam jednak nadzieję,że macie na uwadze fakt,że cechą typową gatunku ludzkiego jest przypisywanie cech pozytywnych osobom atrakcyjnym fizycznie. Mówiąc krotko nie liczcie na obiektywną ocenę np. intelektu kobiety,która samym wyglądem Was już oczarowała.
Tak czy inaczej życzę powodzenia w odnajdywaniu bogatego wnętrza u tych wszystkich "księżniczek" sądzących,że świat stoi przed nimi otworem tylko dlatego,że troszkę więcej urody im się dostało.  :badgrin:       

Offline Lirael

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #289 dnia: Lipiec 17, 2009, 08:04:46 am »
ależ oczywiście że wiemy:) ale na szczęście jest jeszcze coś takiego jak gust i własne upodobania;) i to że ktoś dla kogoś będzie księżniczką, wcale nie oznacza że będzie o wymiarach modelki;)musi mieć to coś na co zwrócisz uwage..ale skoro wolisz najpierw wnętrze ,to możemy z GAMEM to dla Ciebie zrobić i przed każdym stosem zrobi sie ładną perforacje czaszki  :badgrin:

Offline Ferreto

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #290 dnia: Lipiec 17, 2009, 05:07:07 pm »
Nie dzięki. Obawiam się,że "towar dotykany" przez Was do niczego się już nie będzie nadawał. Tak więc zostanę przy własnych metodach oceny. :)

Offline Great Admiral Mati

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #291 dnia: Lipiec 21, 2009, 02:18:23 pm »
Jak ktos po "drugiej stronie" okaze sie pedofilem/moderatorem,to przejdziesz na nasze metody  :evil:
Tu powinno być napisane coś mądrego.Ale (co zauważyli co bardziej spostrzegawczy) - nie jest !!!
Spowodowane jest to wręcz nieskończoną głupotą właściciela profilu.Proszę więc o wyrozumiałość zarówno w stosunku do niego,jak i jego postów.

Wszystko o adminach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Admin
I o moderatorach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Moderator

Offline Girwan

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #292 dnia: Lipiec 21, 2009, 02:26:15 pm »
Jak ktos po "drugiej stronie" okaze sie pedofilem/moderatorem,to przejdziesz na nasze metody  :evil:

GAM - nie stosuj porównań pedofil/moderator - nie życzę sobie porównywania do zboczeńców. Swoją wypowiedzią zrównujesz te dwie osoby, a ja sobie tego nie życzę



Offline Ferreto

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #293 dnia: Lipiec 21, 2009, 04:15:28 pm »
jestem w Grecji i relaksuje sie na plazy w towarzystwie pieknych (i inteligentnych Ferreto) kobiet jedzac same dobre rzeczy ...................Gdybym was lubil,to bym was pozdrowil.................. A co tam ! Znajcie laske pana: pozdrowienia ze slonecznego Nei-Pori !

Jaka jest różnica między piękną i inteligentną kobietą a Yeti? Yeti podobno ktoś widział  :lol:
Tak się zastanawiam ... którędy ta ich inteligencja wylewa się ze strojów kąpielowych ;-)
A poważnie ... bajki opowiadać każdy potrafi. Rzuć stosownymi fotami,to się przekonamy,czy faktycznie są piękne czy też to tylko Twój sen.  8)   

Offline Great Admiral Mati

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #294 dnia: Lipiec 21, 2009, 05:41:36 pm »
GAM - nie stosuj porównań pedofil/moderator - nie życzę sobie porównywania do zboczeńców. Swoją wypowiedzią zrównujesz te dwie osoby, a ja sobie tego nie życzę
Hleheheh. Sorry Girwanie, nie wiedzialem ze tak to do siebie wezmiesz. I powiedz mi jak to jest:wkurzam cie pol roku a ty dopiero teraz zwracasz mi uwage.

Jaka jest różnica między piękną i inteligentną kobietą a Yeti? Yeti podobno ktoś widział  :lol:
Tak się zastanawiam ... którędy ta ich inteligencja wylewa się ze strojów kąpielowych ;-)
A poważnie ... bajki opowiadać każdy potrafi. Rzuć stosownymi fotami,to się przekonamy,czy faktycznie są piękne czy też to tylko Twój sen.  8)  
Moze rzuce jakies zdjecie, ale jescze sie zastanowie............
Tu powinno być napisane coś mądrego.Ale (co zauważyli co bardziej spostrzegawczy) - nie jest !!!
Spowodowane jest to wręcz nieskończoną głupotą właściciela profilu.Proszę więc o wyrozumiałość zarówno w stosunku do niego,jak i jego postów.

Wszystko o adminach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Admin
I o moderatorach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Moderator

Offline Girwan

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #295 dnia: Lipiec 22, 2009, 06:16:56 am »
Hleheheh. Sorry Girwanie, nie wiedzialem ze tak to do siebie wezmiesz. I powiedz mi jak to jest:wkurzam cie pol roku a ty dopiero teraz zwracasz mi uwage.

bo jestem cierpliwy :)



Offline Great Admiral Mati

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #296 dnia: Lipiec 22, 2009, 12:49:53 pm »
Naprawde czasem sie zastanawiam,jak ty zostales moderatorem............
Tu powinno być napisane coś mądrego.Ale (co zauważyli co bardziej spostrzegawczy) - nie jest !!!
Spowodowane jest to wręcz nieskończoną głupotą właściciela profilu.Proszę więc o wyrozumiałość zarówno w stosunku do niego,jak i jego postów.

Wszystko o adminach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Admin
I o moderatorach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Moderator

Offline Girwan

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #297 dnia: Lipiec 22, 2009, 02:03:15 pm »
Naprawde czasem sie zastanawiam,jak ty zostales moderatorem............
bo?



Offline Great Admiral Mati

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #298 dnia: Lipiec 22, 2009, 04:41:21 pm »
Bo jestes przeciwienstwem klasycznego stereotypu moderatora.
Tu powinno być napisane coś mądrego.Ale (co zauważyli co bardziej spostrzegawczy) - nie jest !!!
Spowodowane jest to wręcz nieskończoną głupotą właściciela profilu.Proszę więc o wyrozumiałość zarówno w stosunku do niego,jak i jego postów.

Wszystko o adminach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Admin
I o moderatorach:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Moderator

Offline Girwan

Odp: Off-topic
« Odpowiedź #299 dnia: Lipiec 22, 2009, 06:36:00 pm »
Bo jestes przeciwienstwem klasycznego stereotypu moderatora.
a możesz opisać klasyczny stereotyp moderatora? :)



 

anything