Autor Wątek: The Dark Eye System - czyli jak to działa? System Walki  (Przeczytany 15770 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jarek138

Odp: The Dark Eye System - czyli jak to działa? System Walki
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 11, 2009, 08:48:13 am »
No tak, tylko że gdy Łucznik atakuje pierwszy aby osłabić wroga przed starciem i wtedy zaatakowany zasuwa prosto do niego(ustawienie trybu defensywnego nic nie zmienia)  reszta drużyny wraca za nim lecz do tej pory łucznik dostaje dwie szybkie i często kończy się to powaleniem.

Offline Kreutz67

Odp: The Dark Eye System - czyli jak to działa? System Walki
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 11, 2009, 04:40:24 pm »
Jeżeli to Ty "zaczepiasz" wroga, to używaj strzału podwójnego. Najczęściej kończy się to zgonem delikwenta.

Offline Ferreto

Odp: The Dark Eye System - czyli jak to działa? System Walki
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 11, 2009, 04:56:01 pm »
Gdy to czytam,to zastanawiam się,czy o tym samym systemie walki myślimy.Jaki tryb turowy?Albo jedziemy,albo mamy pauzę.Ja jak mam pauzę,to nic do mnie nie biegnie.
Wrogowie atakują łucznika to wada?Według mnie normalna sprawa,jest groźny do zostawienia,a prostszy do unieszkodliwienia,więc zaatakowanie go jest jak najbardziej sensowne.Inna sprawa,że u mnie łucznik raczej rzadko bywał atakowany,w sporej większości przypadków reszta drużyny skutecznie związywała przeciwników walką i łucznik mógł spokojnie fundować im rany.I to wszystko bez kombinowania typu "zostaw łucznika z tyłu".
Szczerze mówiąc,to wydaje mi się raczej,że próbujesz przypisać wadę systemowi,zamiast nauczyć się efektywnie korzystać z takiego systemu,jaki jest.
A właśnie ... żeby nie było niedomówień,u mnie za łucznika robi standardowo Gwendala,czasem wspomaga ją Gladys.Łucznika jako klasy postaci wykorzystywać nie zamierzam,bo uważam,że nie warto.     

Offline Jarek138

Odp: The Dark Eye System - czyli jak to działa? System Walki
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 12, 2009, 06:32:01 am »
W panelu informacyjnym pisze, że są to tury a np. łuk ma szybkostrzelność 1 x 2 tury więc system walki i obliczenia komputera są w turach a aktywna pauza ułatwia ale nie jest niezbędna bo często polecenia wydaję na bieżąco.

Offline Ferreto

Odp: The Dark Eye System - czyli jak to działa? System Walki
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 12, 2009, 06:49:27 am »
No dobrze,tu się zgodzę,że wewnętrznie mamy zaimplementowane coś ala tury.
Ale chwila ... czyżbym teraz zrozumiał Twój punkt widzenia? Nie podoba Ci się to,że łucznik potrzebuje trochę czasu na wycelowanie i oddanie strzału,podczas którego te gobliny do niego dobiegają?Czyli Tobie by wystarczyło,by strzał był oddawany od razu?

Offline Jarek138

Odp: The Dark Eye System - czyli jak to działa? System Walki
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 12, 2009, 08:35:58 am »
W sumie tak, jest tu pewna niespójność tur i realtime'u. Ale jest to problem w każdej grze i trzeba z tym żyć. System walki w Drakensangu nie jest taki zły, nawet fajny czasem ale kamera w podziemiach http://forum.freeware.info.pl/gry/dead-island.html  potrafi człowieka wykończyć nerwowo.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2019, 02:19:21 pm wysłana przez Jarek138 »

 

anything