trawa

Autor Wątek: Kwestia zasad?  (Przeczytany 402004 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lawfulone

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 05, 2003, 11:06:03 pm »
ale koń nie podejmnie decyzji za jeźdzca...

połowa rcuhu jak nie jest w hth   BO
jak jest w hth to traci połowę ataków...
ttp://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=58cv83cp

Offline Sony

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 05, 2003, 11:11:09 pm »
A na czyj LD testujesz kania czy wampira ruch masz czyj konia czy wampira ?  :D Jeździec jest głupi i robi połowę ruchu - traktuj to tak że koń sobie skubie trawkę i luźnym kroczkiem zasuwa do przodu.  :D

Właściwa odpowieź jest jak napisałem traci połowę ataków w walce wręcz (zaokrąglając w dół) i niezależnie od tego czy jest pieszo czy na wieżchowcu idzie pół movmentu, jak ma 4 cale to 2 jak konno 7 to 3,5. Jak wpadnie tym ruchem w coś to ma szarżę ale nadal połowę ataków. I jak jest głupi nie rzuca czarów. Latacze lecą 20 cali jak spalą szarżę jeśli mają 20 cali LOTU jak mają 10 cali lotu to palą szarżę i robią 10 cali a jeśli chodzi o wymijanie to ty PRZELATUJESZ nad innymi jednostkami.

Offline Lawfulone

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 05, 2003, 11:18:55 pm »
przelatuje nad nimi i w pięknym stylu laduje przed nimi(po tym jak straciłem 2 tury zeby sie znalesć za nimi) na dodatek stojąc do nich tyłem.. nie wiem kto na to wpadł ale ma nieźle na*****...
ttp://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=58cv83cp

Offline Bracchus

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 06, 2003, 06:48:32 am »
Dzięki za odpwiedz ,ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, jaką napisał tutaj Sony, mianowicie :

Zadałem pytanie :
Cytuj
Kolejne pytanie : czy jeżeli szarżuje na oddział i sciąłem cały pierwszy rząd a nie deklarowałem oddzielnego uderzenia w Championa, to czy on póżniej oddaje, czy też liczy się jako rank-and-file


Sony odpowiedział :
Cytuj
Jak nie deklarowałeś że bijasz w championa to oddaje, jak zadeklarujesz że bijasz po championie to nadmiarowe rany przechodzą na oddział - wyjątek to challenge kiedy to obowiązują zasady overrkill (rany modelu + 5).


Najbardziej zastanawia mnie zdanie : ........obowiązują zasady overrkill (rany modelu + 5), dlaczego +5??. Czy w overkillu nie ma czegoś takiego , że do wyniku walki dostajesz tyle punktów ile zadałeś ran POWYŻEJ ran modelu?? Przykład : jeżeli wyzwałem championa i zadałem mu w sumie 4 woundy, to do wyniku mam +3, gdyż on ma tylko jednego wounda, a w sumie dostał 4.
to pragnie pokoju , szykuje sie do wojny.

Offline Obi-1

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 06, 2003, 07:04:44 am »
Cytat: "Młodszy Nieduży Brat"
Cytat: "Przy spalonych szarżach cep z GW"
If a charge fails, the unit is moved at its normal speed rather than doubled


Co znaczy jedynie ze jesli spalisz szarze to poruszasz sie o swoj normalny wspolczynnik "M" zaiast double "M" (czyli dystans szarzy...)

Cytat: "Przy lataczach ten sam idiota"
A flyer may charge an enemy within its 20" flight move (...) The flying move is never doubled like a ground charge is


A ten cytat mowi o tym iz 20" latacza nie jest podwajane podczas szarzy (jak to ma zawsze miejsce podczas szarzy...) czyli latacz nie leci 40' podczas szarzy tylko 20'....

A to, zę wymija jest wynikiem przemyślen pana thorpe'a w artyklue Arcae Lore dotyczącym uciekania i pościgów...?

ja tam tego artykulu nie czytalem... 8)

ay The Force  Be With You !!!!!

Offline Kazador

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 06, 2003, 07:18:36 am »
Cytat: "Bracchus"
Dzięki za odpwiedz ,ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, jaką napisał tutaj Sony, mianowicie :

Zadałem pytanie :
Cytuj
Kolejne pytanie : czy jeżeli szarżuje na oddział i sciąłem cały pierwszy rząd a nie deklarowałem oddzielnego uderzenia w Championa, to czy on póżniej oddaje, czy też liczy się jako rank-and-file


Sony odpowiedział :
Cytuj
Jak nie deklarowałeś że bijasz w championa to oddaje, jak zadeklarujesz że bijasz po championie to nadmiarowe rany przechodzą na oddział - wyjątek to challenge kiedy to obowiązują zasady overrkill (rany modelu + 5).


Najbardziej zastanawia mnie zdanie : ........obowiązują zasady overrkill (rany modelu + 5), dlaczego +5??. Czy w overkillu nie ma czegoś takiego , że do wyniku walki dostajesz tyle punktów ile zadałeś ran POWYŻEJ ran modelu?? Przykład : jeżeli wyzwałem championa i zadałem mu w sumie 4 woundy, to do wyniku mam +3, gdyż on ma tylko jednego wounda, a w sumie dostał 4.



Dodajesz +4 bo tego jednego podstawowego tez sie liczy
Ja nie wyobrazam sobie jezdzic Maluchem. Ja musze miec porzadny samochod"
Renata Beger

"Zawsze wygra prawda, sprawiedliwosc i dobro"
Mariusz Lapinski

www.strefa.zero.prv.pl

Offline Młodszy Nieduży Brat

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 06, 2003, 11:22:10 am »
Cytat: "Lawfulone"
zaraz zaraz. czyli  jesli spale szarże to musze uważac zeby czasem na kogos nie wpaść??? czy kogoś <sam sie cenzuruję tu są bardzo niepochlebne opinie>?? to ja pot to szarzuje zeby w razie spalonej szarzy (po drugiej ucziecze) przeciskac sie miedzy wrogami,zeby tlyko dojechac te 20"i na nikogo nie wpaść???? <dużo bardzo brzydkich słów>


To jest już nas dwóch...
lu potrzeba Dumnych Falangistów Orla Bielika aby wkręcić żarówkę?
Trzech.
Jeden trzyma a dwaj pozostali piją aż świat znacznie się kręcić...

Offline KOOBA.84

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 06, 2003, 12:09:45 pm »
Juz trzech....


A ja mam takie pytanko - wiem, ze bylo gdzies niedawno, ale nie zapamietalem odp. a nie chce mi sie sukac gdzie to bylo:

Jesli zatakuje gosciem z S7 oddzial 4 chariotow Khemri i wbije 3 rany z S7 (czyli zniszcze 3 charioty) to ile ran bedzie do CR? 3 czy moze 9?
iech zyje krol!


Offline Kazador

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 06, 2003, 12:10:57 pm »
Ja bym optowal za 9 - jak przy killing blow
Ja nie wyobrazam sobie jezdzic Maluchem. Ja musze miec porzadny samochod"
Renata Beger

"Zawsze wygra prawda, sprawiedliwosc i dobro"
Mariusz Lapinski

www.strefa.zero.prv.pl

Offline Młodszy Nieduży Brat

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 06, 2003, 12:18:33 pm »
Ran będzie 9.

(a teraz pokombinuj jak dostawić jeszcze jedną jednostkę do wspólnej szarży aby ten CR odbił się też drugiej jednostce i masz sławny chariot bug - najwiekszy przekręt tej edycji nie licząc analogicznego ze steam tankiem... )
lu potrzeba Dumnych Falangistów Orla Bielika aby wkręcić żarówkę?
Trzech.
Jeden trzyma a dwaj pozostali piją aż świat znacznie się kręcić...

Offline KOOBA.84

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 06, 2003, 12:22:46 pm »
?? Nie mam czasu, zeby kombinowac (ani ochoty :) ). gdybys mogl powiedziec cos wiecej na ten temat bylbym zobowiazany...
iech zyje krol!


Offline Młodszy Nieduży Brat

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 06, 2003, 12:26:40 pm »
No bo każdy hull point zadany steam tankowi liczy się jako rana do CR więc cała sztuka polega na tym by się tak zastawić różymi przeszkadzajkami by musieć się dostawić czymś mocnym do tanka i czymś szerokim do tanka i jednostki wroga - jednostka będzie miała breaki na -8 bez wielkiego wysiłku mimo strat w jednostce łączącej...
lu potrzeba Dumnych Falangistów Orla Bielika aby wkręcić żarówkę?
Trzech.
Jeden trzyma a dwaj pozostali piją aż świat znacznie się kręcić...

Offline Lawfulone

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 06, 2003, 12:27:14 pm »
masz 9 ran do CR.undeadzi się sypią a im wieksza bitwa (im wiecej regimentów jest w niej) tym wiecej dostanie -9 do CR... i to jest ten bug. rozwalasz kolesiowi 3 charioty -a w tym samym hth są jeszcze ze 2 regimenty kermitów... ale pięknie się posypią...
ttp://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=58cv83cp

Offline Sony

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 06, 2003, 01:16:13 pm »
Po pierwsze Czołg NIE ma Break Test'a, jest Unbreakable, po drugie champion dla potrzeb "czelendżu" liczy się jak normalny Hero, czyli jak champion ma 1 ranę a ty mu wsadzisz 7 ran (po savech, wardach itd) to masz do CR 1 + 5 (1 za jego rany w profilu i 5 za Overkill) maksymalna liczba ran z overkill wynosi rany w profilu +5. Rydwany jak napisał Młodszy Nieduży Brat. Natomiast jak bijesz nie w pojedynku tylko normalnie to Champion liczy się jak rank&file model, wsadzasz w niego 10 ran on ma jedną w profilu to 9 przechodzi na oddział, proste.

Offline Młodszy Nieduży Brat

Kwestia zasad?
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 06, 2003, 02:38:06 pm »
Eeee, chyba nie całkiem o to biega...

To nie czołg ma być breakowany - to jednostka która jest w kontakcie z jednostką która jest w walce z czołgiem i nabija sobie na nim CR...
Własnie o to chodzi w tym przekręcie...
lu potrzeba Dumnych Falangistów Orla Bielika aby wkręcić żarówkę?
Trzech.
Jeden trzyma a dwaj pozostali piją aż świat znacznie się kręcić...

 

anything