0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Witajcie,Ten temat miałam poruszyć mniej więcej pół roku temu, ale niestety obowiązki zawodowe pozwoliły mi zająć się magią w Warheim FS dopiero teraz. Może nie magią w całości, a właściwie zaklęciami.QC jakiś czas temu zlecił mi przeredagowanie zaklęć poszczególnych Kolegiów Magii i Dziedzin oraz lepsze zbalansowanie ich względem siebie. Przy okazji uzgodniliśmy, kierując się waszymi uwagami, że zaklęcia zostaną nieco osłabione, między innymi usunięta została spora część najpotężniejszych czarów ofensywnych, a magiczne pociski wykorzystujące 3" wzorniki nie będą już zadawały K3 trafień. Przy okazji pojawiło się więcej zaklęć typu klątwa, a zaklęcia wspomagające zyskały nieco mocy.Jako pierwsze na warsztat wzięłam zaklęcia Imperialnych Kolegiów Magii oraz Magii Lodu do których dostęp mają Magistrowie Magii i czarownicy służący w szeregach kompanii Ludzi.- Kolegium Bestii- Kolegium Cienia- Kolegium Metalu- Kolegium Niebios- Kolegium Ognia- Kolegium Śmierci- Kolegium Światła- Kolegium Życia- Magia LoduJak zauważycie część zaklęć jest wspólna, choć różnią się detalami, są to magiczne pociski występujące jako pozycja 5 i 9, zaklęcie ofensywne pod 8, czar umożliwiający LOT pod 4, klątwy pod 7 oraz magiczny pancerz pod 10 i magiczny oręż pod 11. Pozostała zaklęcia są unikalne dla poszczególnych Kolegiów Magii.Zaklęcia z pozostałych Dziedzin Magii opublikuję w najbliższych tygodniach.Jako, że jest to wersja wstępna liczę na wasze uwagi. Cóż, jeśli ich nie będzie zaklęcia ukażą się w kolejnej edycji w zaprezentowanym poniżej kształcie.
QC wraz z Myszorem na łamach Azylium przedyskutowali kilka kwestii dotyczących mechaniki Warheim FS i do podręcznika wprowadzono kilka zmian.TUTAJ znajdziecie link do erraty, plik w formacie pdf zawiera siedem stron na których wprowadzono zmiany, jeśli chcecie wiedzieć co konkretnie się zmieniło odwiedźcie odpowiedni wątek na Azylium. Przy okazji zaktualizowany został plik z pomocą dla gracza, który tradycyjnie dostępny jest także w wersji bez tła.
Ostatnie tygodnie poświęciłam na przeredagowanie zaklęć poszczególnych Kolegiów Magii i Dziedzin oraz lepsze zbalansowanie ich względem siebie. Przy okazji uzgodniliśmy, kierując się waszymi uwagami, że zaklęcia zostaną nieco osłabione, między innymi usunięta została spora część najpotężniejszych czarów ofensywnych, a magiczne pociski wykorzystujące 3" wzorniki nie będą już zadawały K3 trafień. Przy okazji pojawiło się więcej zaklęć typu klątwa, a zaklęcia wspomagające zyskały nieco mocy.Jak zauważycie część zaklęć jest wspólna, choć różnią się detalami, są to magiczne pociski występujące jako pozycja 5 i 9, zaklęcie ofensywne pod 8, czar umożliwiający LOT pod 4, klątwy pod 7 oraz magiczny pancerz pod 10 i magiczny oręż pod 11. Pozostała zaklęcia są unikalne dla poszczególnych Dziedzin Magii.Jako, że jest to wersja wstępna liczę na wasze uwagi. Cóż, jeśli ich nie będzie zaklęcia ukażą się w kolejnej edycji w zaprezentowanym poniżej kształcie.ONLINE