trawa

Autor Wątek: Halenvad - szukam tekściarzy  (Przeczytany 7369 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Syron

Halenvad - szukam tekściarzy
« dnia: Marzec 13, 2009, 09:35:52 pm »

Witam serdecznie, zwą mnie Syron i jestem autorem i grafikiem ambitnego w swych zamierzeniach projektu, który opatrzyłem nazwą
Halenvad.

Jestem wielkim fanem ogólnie pojętej fantastyki, w szczególności prozy Tolkiena. W grach RPG siedzę od dziecka i tematyka owa nie jest mi obca.
 Z czasem szukałem gier w których mógłbym zaistnieć bardziej osobowo... zacząłem przygodę z grami via www- oczywiście w klimatach fantasy.
 Pochłonięty doskonałą zabawą straciłem rok życia i odszedłem z gry z pewnym niedosytem.
Wciąż rozmyślałem nad nowymi pomysłami, koncepcjami, możliwościami rozbudowy i nadania graczom większych możliwości w tego typu grach. W międzyczasie powstawały skrajnie komercyjne i tandetne produkty tego typu (zapewne wszyscy wiedzą jakie tytuły mam na myśli), co jeszcze bardziej nakłaniało mnie do podjęcia prac nad czymś ambitnym i prawdziwym.

Własna koncepcja świata i jego kosmogonia, bogata mitologia i dzieje rozciągłe w wiekach. Własny, prosty język i jego zasady. Kartografia, rozbudowana, różnorodna i dokładna.
Z takimi myślami rozpocząłem Halenvad- projekt, który byłby spełnieniem wszystkich marzeń wymagających graczy.

Powód dla którego piszę to na tym forum jest nader oczywisty. Wiem, że spotykają się tu osoby o niezwykłym potencjale twórczym. Chciałbym Ich nakłonić do zainteresowania się pomysłem... wierzę, że bylibyśmy w stanie stworzyć coś pięknego, naszą perłę.
Zapewne byłaby to świetne zabawa dla całego zespołu (który liczy dopiero dwie osoby !), a wiem, że na zabawie by się nie skończyło.

Chętny jestem podjąć dyskusję wokół tego tematu. Może jakieś ciekawe spostrzeżenia czy propozycje.

Syron

« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2009, 09:39:45 pm wysłana przez Syron »

Offline Syron

Odp: Halenvad - szukam tekściarzy