Autor Wątek: WILKI 2000 nowy codex  (Przeczytany 23723 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Eman

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 24, 2009, 02:21:16 pm »
Heyka !!!
A widziales gdzies charakterystyke bohatera na Thunderwolfie?
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Iron Jaro

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 24, 2009, 02:27:11 pm »
Sa tacy którzy by powiedzieli ze widzieli charakterystyki jednego. ;)

Nie przejmuj sie mną. Za 30minut kończę robotę i sie wygłupiam.
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline Eman

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 24, 2009, 02:48:22 pm »
Heyka !!!
Nie przejmuje sie bynajmniej ;) jestem loozny niczym guma w majtach ciezko pracujacej kobiety lekkich obyczajow  :lol: :lol: :lol:
Licze na to, ze Yedli zmotywuje chlopcow z GW do szybkiego FAQ  8)
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Yedli

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 24, 2009, 03:36:58 pm »
Co ja mogę panie kolego, ja mogę tylko tyle co każdy tu obecny - napisać maila do PK, i liczyć że zrozumie moją angielszczyznę. Gość sam gra radykalną kwizycją, więc daemonhosta się nie wystraszy.  :badgrin:

A co do rzeźbienia characteristic vs. profile, to słowo profile występuje w podstawce 35 razy. A na str.7 macie CHARACTERISTIC PROFILES wypisane takimi wołami jak widać.

Opowieści jak to to nie jest bonus tylko zmiana statsów to już mnie w ogóle wzruszają - bonusy działają właśnie w ten sposób że zmieniają statsy. Nie mogą zadziałać inaczej. Gdyby statsów nie zmieniały, to by nie robiły nic. A statsy zmienione nie są bazowymi - bo są zmienione. Chyba że w kodeksie co innego wyraźnie napiszą, jak przy desce czy biomorphach. Ale to musi być wyraźnie napisane. A jak nie jest, to nie jest.

I żeby nie było wątpliwości - zapytałem PK tylko o:
1)powtarzalnych herosów
2)T z TW
3)Fenrisian wolves (czy są retinue i czy zmieszczą się w rhino, bo tam na kuwety miejsca nie ma)
4)Ancient tactician -  rzut na wybranie ćwiartki w V edycji brzmi jak żart.

Jak ktoś ma jakieś inne pytania do PK, to sam musi skrobnąć.

Y.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2009, 03:40:38 pm wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline MiSiU

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 25, 2009, 07:46:55 am »
3)Fenrisian wolves (czy są retinue i czy zmieszczą się w rhino, bo tam na kuwety miejsca nie ma)
Kwestia transportu chyba jest jasna na stronie z opisem wilków? Mieszczą się w Rhino zajmując 2 miejsca każdy.

Offline el_imperatorro

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 25, 2009, 09:06:24 am »
Wolf Lord (Termos, TH, SS, WTT, WTN, Saga of the Beastslayer) 205

Wolf Guard Pack (8) + Drop Pod 434
1-4 Termos, Power Fist, c-melta: 48
5. Termos, TH, SS, Cyclone 93
6. Termos, Fist, SS, 58
7. Termos, Claw, c-melta 43
8. Termos, Claw, c-melta 43

2x Venerable Drednought (Plasma Cannon) + Drop Pod 215

4x Grey Hunters (8, melta, fist, standard) + Drop Pod 195 + WG 1-4

2x Grey Hunters (5, flamer) 75

1999/2000

Problem w tym, że kill pointów wuchta... Zawsze chciałem zagrać combatową armią na podach ale pewnie wilków nie poskładam, wolę gwardię, mniej niejasności w codexie...

Offline Yedli

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 25, 2009, 10:05:35 am »
Kwestia transportu chyba jest jasna na stronie z opisem wilków? Mieszczą się w Rhino zajmując 2 miejsca każdy.
Wisz, czy modele które zajmują po dwa miejsca mieszczą się w rhinosie, to nie jest takie oczywiste. W Valkirii się na przykład nie mieszczą. Dlatego zapytałem, bo mam wątpliwości.  8)

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Iron Jaro

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 25, 2009, 11:16:03 am »
Przez chwile kombinowałem rozpiskę na droppodach ale zrezygnowałem.

Przeciwnik oddaje ci zaczynanie i wychodzi z rezerw a ty stoisz jak glupi na stole i zbierasz buły od wychodzących oddziałów... (ktore wrednie trzymaj sie 13cala )
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline el_imperatorro

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 25, 2009, 11:32:02 am »
Jaro - jeśli przeciwnik schowa się w rezerwie to można zrzucać chłopaków pod jego krawędzią. Deep strike + run potem w drugiej move + run i "spryciarz" ma zablokowaną całą krawędź, bo w 1 turze zrzucę 4 pody z greyami czyli 36 modeli piechoty. Co nie może wyjść z rezerw jest zniszczone, a na ewentualne tank shocki mam po 2 melty na każdym składzie.
Problem tylko w dawn of war jeśli odda mi zaczynanie - nie zablokuje całej krawędzi samym deepem + run...
No chyab że coś pokręciłem z tymi podami? Ale wilcy powinni wychodzić jak nowi SM chyba, połowa podów w 1 turze, reszta z rezerw?

Offline afruniu

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 25, 2009, 11:34:21 am »
jaro, masz 2 tury na to, by spokojnie przeciwnikowi jego krawędź zastawić :badgrin: i jeszcze skauci do tego ;-)
ale pody faktycznie nie są najlepszym koncepcją, ale uzupełnieniem tak.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Iron Jaro

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 25, 2009, 12:58:51 pm »
dokladnie.
2 droppody. jeden dla jakiegoś wyspecjalizowanego oddziału (możne być 3 termosy z combi zabawkami

i drugi dla long fangow (ma spadać pusty)
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline afruniu

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 25, 2009, 01:02:46 pm »
niekoniecznie dla LF. już nikt inny do tego nie wsiądzie ;-) lepiej dać im rhino albo razora, to sobie nim skład od poda pojeździ.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline PaulShin

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 13, 2009, 09:16:14 pm »
No cóż, po nabyciu codexu wreszcie zebrałem się na odwagę, żeby coś wykombinować... Takie moje rozważania:

Generalnie, chce żeby było wilkowo. ;) Jak mam wyciskać to na półce stoją Vendetty i Mantikora. ;)

HQ:   Wolf Lord - Terminator Armor, Thunderhammer, Storm Shield, Wolftooth Necklace, Wolf Tail Talisman, Saga of the Bear                                    230
HQ:   Rune Priest                                 100
                                       
Elites:   Wolf Guard Pack                                    
   1. TDA, Cyclone, Claw                           68
   2. TDA, Combi-Melta, Fist                        48
   3. TDA, Combi-Melta, Fist                        48
   4. TDA, Combi-Flamer, Fist                        48
   5. PA, Thunderhammer                           43
   6. PA, Combi-Melta                           23
   Drop Pod                                 35
                                       
Elites:   Wolf Scouts Pack(5) - Mark of the Wulfen, Melta         100
                                       
Troops:   Grey Hunter Pack(7) - Mark of the Wulfen, Melta         125
   Rhino                                    35
Troops:   Grey Hunter Pack(7) - Mark of the Wulfen, Melta         125
   Rhino                                    35
Troops:   Grey Hunter Pack(5) (+ WG #6)- Melta                     80
   Razorback                                 40
Troops:   Blood Claw Pack(15) (+ WG #5)- 2xFlamer                  225
                                       
Fast Atck:   Fenrisian Wolves(10)                        80
Fast Atck:   Fenrisian Wolves(10)                        80
                                       
Hvy Sup:   Long Fang Pack(5) - 2xHB, 2xML                  105
Hvy Sup:   Land Raider Crusader - MM                     260

Total: 1933

Czyli sporo miejsca, na np. dwóch WG, do tych pierwszych GH, albo więcej owych GH... BC do Landka i idziemy bawić 60 atakami w szarży. TH, na twardsze cele, niby PF tańszy, ale TH bardziej wilkowy! A co do mocy na Rune Prieście, to nie wiem jeszcze co dokładnie, ale to i tak nie zmieni kosztów.

I druga mniejsza, czyli co kupować najpierw:

HQ:   Wolf Lord - Terminator Armor, Thunderhammer, Storm Shield, Wolftooth Necklace, Wolf Tail Talisman, Saga of the Bear                                    230
HQ:   Rune Priest                              100
                                       
Elites:   Wolf Guard Pack                                    
   1. TDA, Cyclone, Claw                        68
   2. TDA, Combi-Melta, Fist                     48
   3. TDA, Combi-Melta, Fist                     48
   4. TDA, Combi-Flamer, Fist                     48
   5. PA, Combi-Melta, Thunderhammer               48
   5. PA, Combi-Melta, Thunderhammer               48
   6. PA, Combi-Melta                        23
   Drop Pod                              35
                                       
Elites:   Wolf Scouts Pack(5) - Mark of the Wulfen, Melta      100
                                       
Troops:   Grey Hunter Pack(7) - Mark of the Wulfen, Melta      125
   Rhino                                 35
Troops:   Grey Hunter Pack(7) - Mark of the Wulfen, Melta      125
   Rhino                                 35
Troops:   Grey Hunter Pack(5) - Melta                  80
   Razorback                              40
                                       
Fast Atck:   Fenrisian Wolves(10)                     80
                                       
Hvy Sup:   Long Fang Pack(5) - 2xHB, 2xML               105

Total: 1421
Też pomysłu, czym dopchać 1500 nie mam! Ale jest to jako tako do kupienia łatwe. Battleforce+termosy+pack+Devki+3xRhino/Razorback+Wilki i już. Nie powinno nawet tak dużo wyjść. Próbowałem BC+Landek zmieścić, ale za cholerę nie idzie, chyba żeby Lorda przyciąć albo Rune Priesta..

Można by też w obu pozamieniać Rhinosy na Pody, ale też 100% pewien nie jestem. Generalnie mam 0 doświadczenia grania czymkolwiek oprócz IG, więc jakieś porady mile widziane. :)

Offline mlodyrs

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 13, 2009, 09:31:49 pm »
IMHO obecnie zbyt dużo zależy od scenariuszy, żeby dało się stworzyć coś uniwersalnego, więc ocena rozpisek ma sens gdy wiadomo, pod jakie zasady są składane.

Jeżeli brać poda na duże punkty, to raczej z dwoma LR w rozpie, żeby wsparcie szybko dojechało. W samym podzie wrzuciłbym raczej jedną tarczę zamiast cyclona. GH to podstawa, odpuściłbym BC, nie mają nic, co przemawiałoby na ich korzyść. Wilków w takiej armii zupełnie nie widzę.

Granie na samych podach nie jest dobrym pomysłem, aczkolwiek zapewnia dużo rozrywki.

Jak będę miał więcej czasu, to wrzucę efekt własnych przemyśleń.


Offline PaulShin

Odp: WILKI 2000 nowy codex
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 13, 2009, 09:40:47 pm »
A może zmieszczę i tarczę i cyklona. ;) Za fajny jest żeby się pozbywać. Jesteś druga osobą, która odradza mi BC i coś w tym niestety jest, a szkoda, bo klimacik mają. Rozumiem, że problem z wilkami to to, że nie nadążą za transportami? TO jak ich używać, w full pieszej armii? Mam wrażenie, że nie ma taka za dużych szans, ale to może naleciałość z Gwardii... Nie myślałem na samymi podami, ale po prostu więcej niż 1. :)

Może na 2k dorzucę jakiegoś dreda, bo akurat mam i nie musiałbym kupować... (Po obcięciu BC i dodaniu np. GH powinien się zmieścić)

A ja tam nie zamierzam za bardzo tym grać na jakimkolwiek turnieju, tylko ot tak towarzysko, na scenariusze prosto z BRB. ;) Przynajmniej na starcie.