trawa

Autor Wątek: Sesja Warhammera Kraków  (Przeczytany 19870 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Sesja Warhammera Kraków
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 12, 2009, 09:13:31 am »
Nie dam rady przyjść niestety  :sad:

Offline AdmOgr

Odp: Sesja Warhammera Kraków
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 17, 2009, 03:10:16 pm »
Witam, studiuję Anglistykę na UP(4 rok) mieszkam w centrum Krakowa i szukam chetnych na sesje w młotka ed 2,moje gg to 6406801 mieszkam tu niedługo ale w młotka grałem już z 5-6 lat wiec nadaję się chyba,studiuję zaocznie wiec pt odpada z sob to po 16 lub w tygodniu wieczorami,czekam na info

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Sesja Warhammera Kraków
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 17, 2009, 05:06:19 pm »
Niestety ja nie dam rady. Mam za dużo innych zajęć.  :doubt:

Offline zazu

Odp: Sesja Warhammera Kraków
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 18, 2009, 10:33:19 pm »
dobra to kiedy gramy?? AdmOgr jak tylko uda nam się ustalić jakiś termin to myślę ze mógł byś dołączyć.

Offline Radan

Odp: Sesja Warhammera Kraków
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 20, 2009, 09:51:53 pm »
Mi pasuje czwartek, ale w tym tygodniu tylko do 20.00. Ewentualnie wtorek, ale nie na 100%.

Offline Radan

Odp: Sesja Warhammera Kraków
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 24, 2009, 07:31:16 pm »
A więc? Spotykamy sie w czwartek o 18?

Offline AdmOgr

Odp: Sesja Warhammera Kraków
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 24, 2009, 10:29:37 pm »
Panowie niech każdy poda terminy które pasują na 120%, trzeba sie zdecydować że chce się grać, jeżeli to ma być czwartek wieczorem to ok,ja mam dentystę o 17 i pewnie po godzine będe wolny podajcie termin i miejsce,no niech ktoś(mg?) przyniesie podręcznik wydrukowane karty i kostki offkorz  8) 8) :badgrin: :badgrin: hehehehe