Gildia Gier Komputerowych (http://www.gry.gildia.pl) > Symulator Farmy 2009 - oficjalne forum gry

Mody do gry

<< < (2/13) > >>

adamsky771:


DL : http://uploaded.to/file/g9iqcj

w sklad zestawu wchodzi :
kombajn
heder (zboza-rzepak 10,5m i 12,5m)
heder kukurydza (12 rzedow i 8 rzedow rozkladany)
wozek na heder 12,5m)
Kombajn posiada osobny skrypt na hedery. Dodatkowo mnostwo funkcji dostepnych po uruchomieniu menu pomocniczego (klawisz O)

adamsky771:

By:balogh2003

DL : http://uploading.com/files/3596f8cf/bigbud747.zip/

Girwan:
To jeszcze prośba o krótką instrukcję instalacji tych modów. Nie każdy jest w tym oblatany i nie każdy wie co i jak zrobić z pobieranymi plikami

adamsky771:
Jasne - mysle ze powoli mozna by np zrobic juz osobne dzialy - np mody (podzielic na kategorie traktory , kombajny mapy itp) ale to juz oczywiscie Wasza kwestja.

Poradnik dodawania modow do gry :
1 Dodawanie modow.
Mody pojazdow i maszyn sciagamy przewaznie w formie archiwum w formacie zip lub rar. Bardzo wazna sprawa to wlasnie to rozszerzenie. Tylko format zip jest akceptowany przez gre w tym przypadku. Zawsze po sciagnieciu sprawdzamy czy archiwum nie zawiera wiecej "paczek" - jesli tak wypakowujemy je pojedynczo. Jesli archiwum ma rozszerzenie rar wystarczy zmienic je na zip. Gdy juz mamy sciagniety i gotowy zip wklejamy go do :
C:\Documents and Settings\Twoja Nazwa\Moje dokumenty\My Games\FarmingSimulator2009\mods
Nowa mod znajduje sie juz w sklepie w grze.

2 Zmiana mapy.
Nowe mapy sciagamy w formacie rar. Po wypakowaniu archiwum mamy przewaznie folder maps i nieraz plik tekstowy readme (warto czytac). Folder maps wklejamy do katalogu gry - domyslnie :
C\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data
i zamieniamy z oryginalnym. Teraz mamy juz nowa mape w grze. Pamietajmny ze po takiej operacji zaczynamy gre z nowego save`a.
Ja stosuje zasade ze przed kazda zmiana mapy robie calkowity reinstal gry wraz z folderem My Games :
C:\Documents and Settings\SysOp\Moje dokumenty\My Games
Stara mapa i zapisy w konfiguracji gry moga powodowac bledy po wgraniu nowej "planszy".

poradnik by adamsky

Girwan:

--- Cytat: adamsky771 w Listopad 23, 2009, 09:33:52 am ---Jasne - mysle ze powoli mozna by np zrobic juz osobne dzialy - np mody (podzielic na kategorie traktory , kombajny mapy itp) ale to juz oczywiscie Wasza kwestja.


--- Koniec cytatu ---

Pracujesz nad modami, więc znasz się lepiej niż my :) Możesz sam założyć tematy - w których zawrzesz opis np
Mody - traktory
Mody - Kombajny
Mody - mapy

Jak pozakładasz, ja poprzesuwam wpisy zamieszczonych już modów do odpowiednich kategorii. Co Ty na to? :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej