trawa

Autor Wątek: Wilki - czysty napór / 2000  (Przeczytany 5447 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MiSiU

Odp: Wilki - czysty napór / 2000
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 08, 2010, 04:03:40 pm »
Tylko sobie jeszcze policz ile kosztują motory a ile psy, to może zrozumiesz ;)

Offline Josef Knecht

Odp: Wilki - czysty napór / 2000
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 08, 2010, 04:18:02 pm »
Nie no, oczywiscie, ale ja porownywalem z thunderwulfami, gdzie koszt jest zblizony.
Wilki maja natomiast ten problem, ze nie tak trudno ich wystrzelac, same w combacie (przestrzelone) niewiele zrobia.
I jeszcze jest wspolna wada wilkow i kawalerii - d6+6 ruchu, zakladajac gre defensywna (przeciwnik wystawiony maksymalnie na 6`, do tego moze rozstawic sie na rogu planszy) i srednie rzuty na fleeta - do przebiegniecia jest 36 cali - moze sie skonczyc szarza w 3-4 turze.
Biki na bank szarzuja w 3 i z wielkim prawdopodobienstwem w 2. Okolo 16 bolterow linkowanych z bajkow tez jest wazne :smile:
O coverze 3+ wraz z 4 bohaterami z savem 2+ nie wspominam :)
Świeżo upieczony fan wilków :)

Offline Vladdi

Odp: Wilki - czysty napór / 2000
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 08, 2010, 05:29:03 pm »
Ja tam wole odpornosc na instanty i wiekszy wygar w hth. Poza tym bikerzy sa dosc drodzy -drozszi od psow. Ale jak wolisz biki wez biki.
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline PaulShin

Odp: Wilki - czysty napór / 2000
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 08, 2010, 05:29:27 pm »
Pamiętaj, że bohater na wilku nie może dołączyć do motorów. ;)

Offline Vladdi

Odp: Wilki - czysty napór / 2000
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 08, 2010, 05:31:51 pm »
Ktos mowi ze moze?
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline PaulShin

Odp: Wilki - czysty napór / 2000
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 08, 2010, 05:37:02 pm »
Vladder, a nie sadzisz, ze ta sama koncepcja lepiej działa na motorach?
Motory maja 13 woundow (10 + ab + wg), same z siebie maja 6 atakow z fista, moga boostowac, do oddzialu mozna przylaczyc rune priesta (4+ hood + do 4 talismanow) i wolf priesta (fearless, przerzuty atakow), wilki bohaterow tez moga byc dolaczone, 2 tura i jestes na przeciwniku

Ja to tak zrozumiałem.

Offline Josef Knecht

Odp: Wilki - czysty napór / 2000
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 08, 2010, 06:15:05 pm »
Nie bohaterowie na wilkach, tylko wilki wykupowane z wargearu :smile:
Świeżo upieczony fan wilków :)

Offline PaulShin

Odp: Wilki - czysty napór / 2000
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 08, 2010, 06:31:55 pm »
To teraz chyba już w ogóle nie rozumiem, nie jesteś wtedy ograniczony do 6" ruchu na motorach, co byłoby bez sensu?

Offline Zly

Odp: Wilki - czysty napór / 2000
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 08, 2010, 06:53:11 pm »
Josef, myślałem mocno o bikach i pewnie bede to testował:)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Josef Knecht

Odp: Wilki - czysty napór / 2000
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 08, 2010, 07:05:28 pm »
Myslalem, ze jest tak jak poprzednio, ze wilk porusza sie z szybkoscia swego Pana, ale mimo to i tak w tym widze sens - 13 woundow z boost savem i 4 bohaterow z savem 2+, raczej sie tego oddzialu wyzerowac nie da
Świeżo upieczony fan wilków :)