trawa

Autor Wątek: Euro 2010 - raport z przygotowań  (Przeczytany 154993 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Breaker

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1020 dnia: Wrzesień 05, 2011, 02:27:21 pm »
mam pytanie- gdzies w jakims faq pisalo bodajze ze indep na bajku nie moze sie dolaczac/odlaczac od squadow jezeli turboboostuje, czy mam racje w tej kwestii czy mi sie przewidzialo?


a relacja zajebista, czytam dalej
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1021 dnia: Wrzesień 05, 2011, 02:31:52 pm »
w Rulespacku ETC była o tym wzmianka.

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1022 dnia: Wrzesień 05, 2011, 05:20:35 pm »
Eman, Afruniu, Vlad - ludziska czekają na Wasze raporty :)

Vlad, moje bitwy z IG też miały być nudne. a jest o czym pisać :wink:

Offline Breaker

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1023 dnia: Wrzesień 05, 2011, 06:22:56 pm »
w Rulespacku ETC była o tym wzmianka.

no to w takim razie zwalowales tego ruska czy kogo tam bo zboostowales z jednego moba do drugiego. nie zeby to wplynelo na wynik bo i tak pewnie bys mu wlal ale dobrze wiedziec dla siebie samego.
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1024 dnia: Wrzesień 05, 2011, 07:46:20 pm »
Nie. Boostowałem przy wychodzeniu z krawedzi. A w Rulespacku afair nie bylo mowy o dolaczaniu sie, tylko o tym, ze nie moge wyboostowac z unitu.
W trakcie bitew normalnie ruszalem sie Bossem 12" miedzy jednym unitem a drugim, bez boosta.

Offline Breaker

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1025 dnia: Wrzesień 05, 2011, 09:51:03 pm »
wiesz spoko, nie chodzi o pouczanie Cie ani wytykanie. po prostu dobrze wiedziec jak dziala boost.


a to w takim razie jak nie byles dolaczony do niczego na poczatku tury i pojedziesz boostem to on automatycznie dolacza z rulebooka jezeli znajdzie sie w 2" od jednostki?
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1026 dnia: Wrzesień 12, 2011, 06:53:25 am »
i ciąg dalszy :smile:

misja 3. piczka. primary - 5znaczników, secondary - KP.
Francja. albo mieli dobry spying, albo tak im wychodziło sensownie w parowaniach, w każdym razie Gwardię dość szybko dostawili do bodaj Nazrotha. ja za to dostałem coś łatwiejszego pod pewnymi względami (mało placków, brak pojazdów), a trudniejszego pod innymi (pierdyliard krootów i dużo pestek). Tau.

PLAYER 3 : Arnaud "Shas'O Kassad" M.
ARMY DESCIPTION : Tau Empire

HQ1 : Shas'El (50) - Missile pod (12), Airbusting fragmentation projector (20), HW multi-tracker (5), HW black sun filter (3), drone controller (0), shield drones (2x15) : [120 pts]
HQ1a : Shas'Vre n°1 (35) - Missile pods (12), Burst canon (8.), Targeting array (10), HW multi-tracker (5), HW black sun filter (3) : [73 pts]

HQ2 : Shas'El (50) - Missile pod (12), Burst canon (8.), Positional relay (15), HW Multi-tracker (5), HW target lock (5), HW black sun filter (3), HW drone controller (0), shield drone (15) : [113 pts]
HQ2a : Shas'Vre n°1 (35) - Missile pods (12), Burst canon (8.), Targeting array (10), HW multi-tracker (5), HW black sun filter (3), HW drone controller (0), shield drone (15) : [88 pts]
HQ2b : Shas'Vre n°2 (35) - Missile pods (12), Burst canon (8.), Targeting array (10), HW multi-tracker (5), HW black sun filter (3) : [73 pts]

Elite 1 : Ta'rocha 3 XV-8 Crisis (25x3=75) : [192 Pts]
Elite 1a : Shas'Ui n°1 - [Team leader (5)] - Missile pods (12), Burst canon (8.), Targeting array (10), HW multi-tracker (5), HW black sun filter (3), HW target lock (5)
Elite 1b : Shas'Ui n°2 - Twin-linked missile pods (18), drone controller (0), 2 shield drone (2x15)
Elite 1c : Shas'Ui n°3 - Twin-linked missile pods (18), Black sun filter (3)

Elite 2 : Ta'rocha 3 XV-8 Crisis (25x3=75) : [192 Pts]
Elite 2a : Shas'Ui n°1 - [Team leader (5)] - Missile pods (12), Burst canon (8.), Targeting array (10), HW multi-tracker (5), HW black sun filter (3), HW target lock (5)
Elite 2b : Shas'Ui n°2 - Twin-linked missile pods (18), drone controller (0), 2 shield drone (2x15)
Elite 2c : Shas'Ui n°3 - Twin-linked missile pods (18), Black sun filter (3)

Elite 3: Ta'rocha 2 XV-8 Crisis (25x2=50) : [95 Pts]
Elite 3a : Shas'Ui n°1 - Twin-linked missile pods (18), target lock (5)
Elite 3b : Shas'ui n°2 - Twin-linked missile pods (18), flamers (4)

Troup 1 : 6 Fire warriors (6x10) with 6 pulse carabines (6x0) : [60 pts]
Troup 2 : 10 Kroots (10x7=70) with kroot rifle (10x0) : [70 pts]
Troup 3 : 10 Kroots (10x7=70) with kroot rifle (10x0) & 7 kroots hounds (7x6=42) : [112 pts]
Troup 4 : 12 Kroots (12x7=84) with kroot rifle (10x0) & 12 kroots hounds (12x6=72) : [156 pts]

HS 1: Ta'rocha 2 XV-88 Broadsides (70x2=140) [203pts]
HS 1a: Team leader (5), twin-linked railguns (0), smart missile system (0), advanced stabilisation system (10), hard-wired target lock (5), hard-wired blacksun filter (3) and hard-wired drone controler (0) with 2 shield drones (2x15=30)
HS 1b: Twin-linked railgun, smart missile system and advanced stabilisation system (10)

HS 2: Ta'rocha 2 XV-88 Broadsides (70x2=140) [203pts]
HS 2a: Team leader (5), twin-linked railguns (0), smart missile system (0), advanced stabilisation system (10), hard-wired target lock (5), hard-wired blacksun filter (3) and hard-wired drone controler (0) with 2 shield drones (2x15=30)
HS 2b: Twin-linked railgun, smart missile system and advanced stabilisation system (10)

TOTAL [1750pts]

jak komuś się nie chce przebijać przez ten blok niewiele_komukolwiek_mówiącego tekstu, to w skrócie miał tak:

Duży Szef + mały szef + 2dronki + positional relay (opóźnianie swoich rezerw)
Duży Szef + mały szef + 2dronki + jakiś duży placek na 18"
3Krysie + 2dronki
3Krysie + 2dronki
2Krysie z flamerem
2Brodki
2Brodki
6FW
10krootów
10krootów + 7psów
12krootów + 12psów

wygrał rzut na znaczniki - wystawiał je w rogach stołu, idealnie 12" od bocznej i szerokiej krawędzi (3 były ostatecznie w rogach, 2 bliżej środka stołu, 12" od narożnych znaczników). znaczy - będzie grał na positional relay i wychodził na nie krootami. on miał swój pomysł na grę, ja też miałem. mój był prostszy - dobiec i zabić :smile:
potem wygrał rzut na zaczynanie i mi oddał. rozstawiłem się szeroko, ale ponad 12" od bocznych krawędzi (i tak starałem się przez całą grę trzymać boyzami). groty do rezerw.
on podzielił armię na dwie części, po mojej prawej 2xKrysie i Brodki, po lewej szefostwo, krysie i bliżej środka, na pięterku, brodki. FW, małe krooty i duże krooty do rezerw, średnie krooty infiltracja po mojej prawej (sobie myślę - hę? ).
rzuca na przejęcie inicjatywy - i... gram.
moja 1 tura. biegnę do przodu (nie znudziło Was to jeszcze? ), 2lobby walą po krootach (nie rozstawił ich zbyt szeroko, dużo trupów + pinning), kolejne po Krysiach (nie miały zasięgu do krootów raczej, poza tym byli spinnowani, ergo - niegroźni). krooty nie zdają Ld, poniżej połowy, spieprzają do końca gry. 1:0KP dla mnie.
jego 1 tura. 6" do przodu wszystkim Krysiopodobnym, pestkuje, pestkuje, zabija kilka Orków. Szefostwo wali po prawych lobbach (robię GtG, wszystko żyje), Brodki po środkowych (giną 2działa i 1grot). Ld na lobbach zdane, on odskakuje w Assault Phase.
potem praktycznie zrobiła się bitwa trochę bez historii - wyszedł mu wielki skład krootów, starał się wcisnąć ich jak najwięcej do lasu po lewej, ja mu co turę z lobb zabijałem 1model, on nie zdawał pinningu. drugi skład wyszedł też po lewej, bliżej jego krawędzi. FW wyszli po prawej na kolejny znacznik. do prawej dobiegłem do Brodek i Krysi (źle się rozstawił, dostawiłem się do wszystkiego i zaciukałem, boyzi potem zwiali od shootingu), turę później wpadłem w szefostwo (ustał, skontrował krootami). skontrowałem Warbossem (skorcha!). w 5turze miał FW na znaczniku, ja miałem gretchiny na jednym, rozciągnięty skład na drugim, i kolejny na 3. coś tam próbował strzelać po jednym składzie, ale bez efektu. drugi zaszarżował brodkami (mój błąd - źle się rozciągnąlem i ściągnął mnie ze znacznika), ustały. na szczęście była kolejna tura - zabiłem FW i przejąłem ich znacznik, dobiłem Brodki, znowu pinnowałem duże krooty.
wygrałem sporo na KP (sam straciłem bodaj 1-2składy Boyzów), jemu zostały ze 2składy Krysiek (licząc Szefa) i Krooty. znaczniki moje. spora przewaga w VP. 18:2.
jego pomysł na grę chyba mu się posypał jeszcze podczas rozstawiania - zamiast puścić wszystkie Krooty do rezerw + FW + coś jeszcze (Krysie z flamerem?), żeby jak najpóźniej wyjść na znaczniki, to on dał jedne w infiltacje... Orki w CC nie mają łatwo z Krootami, więc mogło być różnie. napewno miałbym większe straty.

Zadowolony z wyników (po pierwszym dniu miałem najwięcej pktów w drużynie) poszedłem grzecznie spać, coby być w formie na to, co nam zaoferują Niemcy.

----------------------------

misja 4. DoW. primary - KP, secondary - 3znaczniki przez środek stołu.
Niemcy. szybko zeszli z IG (znów dostawione do Nazrotha). trochę się pogubiliśmy w paringach, na koniec zostałem ja, Marios i Raca (champ). im - Eldarzy (rada, WW), CSM na 2LR i WH. nie wiedząc, co jest na Champie, a bojąc się dostawić mnie do Eldarów, dostałem CSM. Marios WH, Raca Eldarów. i w sumie to spieprzyliśmy strasznie, bo tak jak o tym gadaliśmy po meczu - trzeba było zaryzykować, Mariosa dostawić do CSM (mieliby pewnie w okolicach remisu), a ja dostałbym Eldarów, z którymi zrobiłbym w najgorszym razie wynik podobny do wyniku z CSM, a gdyby to Eldarzy byli na champie (a tak było) przejechałbym się po WH. no trudno...
Roland z CSM. Kojarzyłem Go z opowieści Miki (mika_angelus), z którym kumplowałem się prawie od początku gry w 40k i przez 2lata był ze mną w Teamie na DMP. Podobno bardzo fajny chłop, robi dobre wyniki Demonami (co mi zawsze imponuje :smile: ).

Player: Roland Zaglauer, vip-user (Captain)
ARMY DESCRIPTION : Chaos Space Marines

HQ 1: Daemon Prince (110)+ Wings (20)+ Mark of Slaanesh (5)+ Lash of Submission (20)= 155 pts
HQ 2: Daemon Prince (110)+ Wings (20)+ Mark of Slaanesh (5)+ Lash of Submission (20)= 155 pts

Elite 1: 3 Chaos Terminators (90) + 3x combi-meltagun (3×5) = 105 pts in Transport 1
Elite 2: 3 Chaos Terminators (90) + 3x combi-meltagun (3×5) = 105 pts in Transport 2

Troop 1: 5 Chaos Space Marines 75 pts
Troop 2: 5 Chaos Space Marines 75 pts
Troop 3: 5 Chaos Space Marines (75) + Flamer (5) = 80 pts in Transport 3

HS 1: 3 Obliterators 225 pts
HS 2: 2 Obliterators 150 pts
HS 3: 2 Obliterators 150 pts

Transport 1: Chaos Land Raider [Terminator Squad (Elite 1)] 220 pts
Transport 2: Chaos Land Raider [Terminator Squad (Elite 2)] 220 pts
Transport 3: Chaos Rhino [Chaos Space Marines Squad (Troop 3)] 35 pts

Total: 1750 pts

Roland wygrał rzut i oddał mi zaczynanie. wystawiłem 30slugga po lewej i 30shoota po prawej, na 24". on wszystko w 1turze, csm do rezerw. w pierwszej wyszedłem i pobiegłem na max do przodu, boyzi na stole ruszyli się lekko do przodu.
wyjeżdża - 1LR samotnie po lewej, 1LR na środku, lasherzy i oblity między środkiem a moją prawą. podświetla mi shootasów landkiem. lash na shootasów - 9cali. lash na shootasów - 8cali. 3TL flamery z oblitów - zostało kilku. TL plasmaguny - zostaje Nob i 1ork. kolejne oblity - i jestem martwy jak 2Pac. 1:0KP dla Rolanda.
ja delikatnie idę do przodu, żeby mieć zasięg z rokkit do lasherów. jeden skład wybiera się w stronę lewego LR. lobby i rakiety w lashera - nic. rakiety w LR - nic.
jego 2 tura: Roland chyba rozochocony, wyskakuje lasherami na open. kolejny lash, tym razem agresywny plazming, ale zdaję sporo coverów. lewy LR walczy z lobbami, bezskutecznie.
moja 3 tura: rostawiam się jeszcze szerzej, żeby miał duże problemy ze skutecznym lashowaniem w kupę. rakiety i lobby w lashera - zgon. remis w KP.
jego 3 tura: wychodzą mu CSM i CSM w rhinosie, oba składy po mojej prawej. kolejny lash i ostrzał.
moja 4 tura: siedzę na 2znacznikach, on będzie miał prawy, bo ma tam 2składy CSM. lobby po CSM - ginie 3, pinnują się (ale Ld zdają). reszta shootingu - bodaj rana na lasherze i tyle.
jego 4 tura: odsuwa się nieco, LR lewy sunie w stronę lewego znacznika, LR środkowy w stronę (tadam!) środkowego. rhino chowa się lekko za LoSblockerem. kolejny lash, ale krótki, niemniej plackowanie jak zwykle skuteczne :smile:
moja 5 tura: warboss ze składem w środkowego LR (nic...), rakiety w lewego LR (nic). lobby po resztce CSM - ginie kolejny. nie mam szans dolecieć do prawego znacznika.
jego 5 tura: jestem prawie na nic, w następnej turze mam szarże, jednym lasherem już mi nie może zbyt zagrozić. LR na lewy znacznik (Death or Glory - nic). LR na środkowy znacznik (miałem do wyboru DoG bossem lub rakietą - wybieram oczywiście rakietę, kulam szóstkę i czwórkę. fuuuuuck! gdybym wziął bossem byłby immobil i znacznik mój!). rhino z CSM na prawy. skuteczny lash, plazming, drugi skład zwiewa.
koniec jego tury. kulnięcie na ciąg dalszy.
i dupa. wielka brzydka tłusta owłosiona dupa.
wygrywa o 1KP! i ma 1znacznik do moich 0. stracił lashera i pół składu CSM, ja 2składy boyzów. 3:17 dla Rolanda.
kolejna tura dałaby mi szarże na lashera, rhino (które może bym otworzył z rakiet, wtedy na CSM ze środka) i na oba LR. z dużym prawdopodobieństwem mielibyśmy remis (lub moją wygraną) w KP i remis (lub moją wygraną) na znacznikach.
strasznie spi****liłem na początku, głupio tracąc 30shootasów - chociaż nie spodziewałem się lasha na 17cali! 2-3cale mniej i już ten skład, chociaż przetrzebiony, wpadłby np. w jedne oblity. warboss też powinien skupić się na lewej flance i próbować powstrzymać tego LR. w najgorszym razie dostałby na ryj 2HB i 4laski, bo oblity nie miałyby zasięgu. nie ma co narzekać na rzuty, ale oddanie mi zaczynania i koniec w 5turze ustawiły grę.
standard na DoW - niewiele można zdziałać, grając armią kombatową, przeciw SAFHowi w 5tur, wlokąc się od swojej krawędzi.
wyszło moje nieogranie hordą z CSM. grając bardziej zachowawczo od 1tury i nawiązując walkę strzelecką mogłem ugrać dużo więcej.

-------------------------

misja 5. piczka. primary - 2znaczniki, secondary - KP.
Hiszpania. podłamani po pierwszej porażce Polski na ETC dostaliśmy Hiszpan. IG znów dostawione, zatem Papa Emeryt dostaje SAFHowych BT, bez kontry (tak przynajmniej myślałem :wink: ) i bez Preffered Enemy.

PLAYER 5: Ricardo Bacelo "Rick"
ARMY DESCRIPTION: Black Templars


HQ1: Emperor's Champion (90), Abhor the witch,destroy the witch (20) = [110]

ELITE 1: Dreadnought (105), twin-linked lascannon (20), extra armour (5), smoke launchers (3) = [133]
ELITE 2: Dreadnought (105), twin-linked lascannon (20), extra armour (5), smoke launchers (3) = [133]
ELITE 3: Dreadnought (105), venerable (20), tank hunter skill (10), missile launcher (10), twin-linked lascannon (20), extra armour (5), smoke launchers (3) = [173]

TROOP 1 : Crusader Squad - 5 Initiate (80), Meltagun (10) in Transport 1 = [90]
TROOP 2 : Crusader Squad - 5 Initiate (80), Meltagun (10) in Transport 2 = [90]
TROOP 3 : Crusader Squad - 5 Initiate (80), Meltagun (10), power fist (15) = [105]

FAST ATTACK 1: 3 Land Speeder (150), 3 Typhoon multiple missile launcher (60), 3 heavy bolter (0) = [210]
FAST ATTACK 1: 2 Land Speeder (100), 2 Typhoon multiple missile launcher (40), 2 multi-melta (30) = [170]
FAST ATTACK 1: 2 Land Speeder (100), 2 Typhoon multiple missile launcher (40), 2 multi-melta (30) = [170]

HS 1: Land Raider (250), extra armour (5), smoke launchers (3), searchlight(1) = [259]

Transport 1: Rhino (50), smoke launchers (3), searchlight (1) transports troop 1= [54]
Transport 2: Rhino (50), smoke launchers (3) transports troop 2= [53]

TOTAL [1750 pts]

wygrał rzut, postanowił zacząć. wszystkie speedery po prawej, potem idąc w stronę lewej - LR (troops + champion), potem dredy. rhinosy z wkładkami do rezerw. znacznik w rogu po prawej.
ja wszystko rozłożyłem po całym stole, rakiety i noby jak najbliżej prawej, żeby mieć zasięg do speederów. warboss po prawej. znacznik mniej więcej na 24" od lewej, tuż przy mojej krawędzi. nie udaje mi się przejąć inicjatywy.
jego 1 tura: rozcapierza się i lekko cofa speederami, dredy do przodu, zaczyna ostrzał. placki obejmują mi po 1modelu z boyzów, więc Rick kula licząc na rozrzuty. giną mi jakieś pojedyncze modele. marnie.
moja 1 tura: bieg do przodu, bo rakiety tylko z jednego składu będą miały zasięg. strzelam ze wszystkiego po składzie speederów z HB, niszczę jeden, uciszam drugi. marnie.
jego 2 tura: speedery przemieszczają się lekko w lewo, znów ostrzał, ale teraz skupia się na lobbach bardziej - ginie bodaj jedno działo ze składu, który idzie do ziemi. marnie.
moja 2 tura: wszystko, co może oberwać sensownie z rakiet (czyli speedery :smile: ) jest albo poza zasięgiem, albo schowane za LoSblockerami, więc biegnę większością składów. skład z bossem wali z rakiet w dreda, bez rezultatu. lobby uciszają 2speedery. marność nad marnościami i wszystko marność. ale przynajmniej dobrze pobiegłem i jestem blisko.
jego 3 tura: rhino wyjeżdża nieopodal znacznika, za LoSblockerem. podjeżdża LR 12", żeby zastawić mi przejście między dwoma impassami. i następuje akcja bitwy. przy LR stoi Warboss w składzie. obok skład shootasów, do których dołączony jest (przy mojej krawędzi) mek. Champion wysiada z LR. Rick mi mówi, żebym uważnie przeczytał zasady Championa, co czynię. se myślę - chce szarżować w bossa? przecież zginie... wrócimy po przerwie reklamowej:
chcesz być świetną kontrą na hordę? marzy Ci się zabijanie wielu modeli? zainwestuj w duuużo speederów z tajfunami! żadna horda nie będzie Ci groźna! (...na papierze.)
znów ginie kilka orków, wow!. no i szarża. Champion szarżuje w shootasów, robi k**wa ja pi****lę what the f**k ruch na 30" i nagle jest przy mojej krawędzi i zabija mi meka! hę? ja ze zwykłych ataków nie robię mu nic, klaw jest bardzo daleko, ale najgorsze, że tracę KP i muszę skład, będący przy nim, zawijać do swojej krawędzi... :/ 1:0KP dla niego.
moja 3 tura: rozciągam skład z bossem, żeby po szarży w LR nie byli bardzo skupieni. groty wyszły, rozstawiają się szeroko, żeby nie było szans na wpadniecię speederami i kontest znacznika. reszta biegnie, znów uciszam jakiegoś speedera, niszczę drugiego. landek wybucha, wkładka bez strat i bez pinningu. shootasi nie radzą sobie z championem, 6" w stronę kombatu i klaw dalej nie bije... 1:1KP.
jego 4 tura: wyjeżdża drugie rhino. ostrzał - znów niewiele. skład z LR szarżuje boyzów. drugi kolejnych. giną i giną, niemniej zadają spore straty. champion już jest na granicy społowienia mi składu, WTF?. ale klaw zaraz uderzy. 3:1KP dla mnie.
moja 4 tura: warboss się odłącza i leci po speedery, które się nie ruszały. obok speedery ruszone powyżej 6". rakiety w puste rhino - wybuch. lobby nic. champion ginie, alleluja (ale społowił mi skład...) ! warboss stwierdza, że te nieruszone speedery mogą być za daleko, szarżuje w te ruszone, nie robi nic... 5:1KP dla mnie.
jego 5 tura: ...jeden zły pomiar odległości prowadzi do drugiego - zza winkla dred z laską ma zasięg szarży do warbossa (źle sobie wykalkulowałem przez to, że musiał obchodzić impassa). rhino wjeżdża na znacznik i rzuca dymy. pierdoostrzał. warboss nie radzi sobie z dredem, ma problem z kulnięciem dwóch invów na 5+! pech to pech... 5:2KP dla mnie.
moja 5 tura: wszystko pcha się do przodu, Waaagh! i 2składy szarżują w 2dredy. ostrzał w rhino nieskuteczny, nie mam czym się tam wbić w tej turze. lobby ubijają jednego speedera ze społowionego składu. dred zwykły nic. Veneryk - wybuch. oczywiście mam przerzucić. ale jak mówię, że wybuch, to wybuch, kruca! konsolidacja i w następnej turze mam jego znacznik.
miałbym jego znacznik. dwójka. koniec gry.
remis na znaczniki 4:4, wygrywam na KP czyli 8:4, remis w vp, bo społowił mi praktycznie wszystkie składy - ostatecznie 12:8. przeklęty niechaj będzie Random Game Lenght!
bardzo sympatyczna gra, mimo tego, że Rick miał duże problemy z angielskim. mimo to dogadywaliśmy się bez większych problemów, dużo pomagała mu w tym dziewczyna :smile: .
ja spieprzyłem z warbossem i z mekiem (chociaż tu akurat z niewiedzy). on? niepotrzebnie szarżował troopsami. koniec w 5 turze też zrobił swoje - miałbym jego znacznik. trzecia bitwa, która przez koniec w 5turze zabrała mi dużo punktów. myślę sobie, "ciekawe, co dalej..."

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1027 dnia: Wrzesień 12, 2011, 07:20:30 am »
trzecia część:

---------------------------------------

misja 6. spearhead. primary - 3znaczniki (środek i ćwiartki), secondary - 2znaczniki.
Szwecja. Szwedzi nas pomścili w 5meczu, wygrywając z Niemcami. dało nam to ulotną i chwilową szansę na jednak wygranie ETC. niestety, Niemcy dostali na koniec Łotwę. parowanie - IG znów dostawiona, Vlad daje mi się pobawić i dostawia mnie do mocnych combatowo BA. mam bardzo nie przegrać.

PLAYER 3: Andreas Cadelin
ARMY DESCRIPTION : (codex: Blood angels)
HQ1 : Librarian(100), Terminator Armor and stormshield (45), Unleash rage(0), Fear of the Darkness(0) [145pts]
Elite1 : Assault Terminators x6 (240), 4xThunderhammer & Stormshield(20) [260pts]
Elite2 : Sanguinary Priest x2
Sanguinary Priest 1(50), [50pts]
Sanguinary Priest 2(50), Jump Pack(25), [75pts]
Troop 1 : Assaultmarinesx10 (190), Jumppack(0), meltagunx2 (20), Powerfist(25) [235pts]
Troop 2 : Assaultmarinesx10 (190), Jumppack(0), meltagunx2 (20), Powerfist(25) [235pts]
Troop 3 : Assaultmarinesx10 (190), Jumppack(0), meltagunx2 (20), powerweapon(15) [225pts]
FA1: Attackbike(40), Multimelta(10) [50pts]
FA2: Attackbike*2(80), Multimelta*2(20) [100pts]
FA3: Attackbike*2(80), Multimelta*2(20) [100pts]
Transport1 : Landraider Crusader(250), Extra Armor (15), Multimelta(10), Elite 1 [275pts]

TOTAL [1750pts]

ja się upieram, że to zjem. wychodzi mi, że 10ASM w szarży z PE to raptem 8 martwych orków. pikuś. rozochocony jestem :)

wygrywam rzut, postanawiam zacząć. 2x lobby w ruinach po prawej, jedne blisko środka, za wzgórzem. warboss lekko z tyłu. nie ma żadnych placków, więc boyzów ustawiam ciasno, linia za linią, żeby jak wpadnie, to bił się tylko z jednym oddziałem. na zasadzie wymiany - wpadnie, mocno pobije, ja kontruję, on kontruje, ja, on... itd. aż skończą mu się marinsi :) rakiety jak najbliżej. znacznik wepchnięty w róg.
LRC po mojej lewej, 2x10ASM mocno rozstrzelone, 10ASM do rezerw (będzie mi pewnie chciał po prawej wyskoczyć i mnie zaskoczyć). znacznik w rogu, ale kilka cali od obu krawędzi.
moja 1 tura: ruszam się lekko do przodu, żeby być powyżej 18" od ASM i powyżej 21" od LR. rakiety w LR, nic. ASM za daleko. lobby po ASM - 2trupy, pinning. rakiety po 2AB - ginie jeden ze składu.
jego 1 tura: podjeżdża powolutku, huragan z bolterów, ginie trochę shootasów z małego składu. ASM jakieś nieznaczne przetasowania.
moja 2 tura: odsuwam się od LRC, ruszam w stronę ASM. 9rakiet w LRC - jeden glan, niestety na coverze. odbity. 2rakiety i lobby w skład 8ASM - zostaje 6. 3rakiety w 2AB na openie, przy krawędzi Andreasa - 1ginie, Ld i za stół. przynajmniej nie będzie mi boostował w okolice znacznika.
jego 2 tura: wychodzą ASM, dzieli ich na combat squady - jeden na znacznik (2x melta), drugi bliżej środka (fist). LRC znów ciutkę do przodu, znów przetrzebia mi shootasów. 6ASM cofa się za impass.
moja 3 tura: skoro on się cofa, to ja się rozochocam :) idę do przodu, ale wciąż powyżej 18". agresywny ostrzał z rakiet i shootasów po kolejnych ASM, ginie 2. 5ASM dostaje lobby, ginie 2, Ld zdane.
jego 3 tura: LRC coraz bliżej. ASM stoją praktycznie w miejscu. shootasi społowieni.
moja 4 tura: shootasi się wkurwili, idą po LRC. cała armia rusza pełne 6" do przodu i strzela z czego fabryka dała (bez rezultatu). shootasi uciszają LRC.
jego 4 tura: Adreas daje się trochę podpuścić i postanawia zaszarżować. ale robi to w pięknym stylu. tank shock LRC, DoG nieudane. termosy wysiadają. 6+8+3ASM podlatuje. AB podjeżdżają. i tak pięknie się rozstawia, że szarżuje mnie na 2/3 stołu - w kombacie nie ma tylko dużych shootasów, meka (przezornie dołączyłem go do lobb) i artylerii. kocham wielkie kombaty na środku stołu! jego 8unitów vs moje 5! clash of the titans!
przerzuty na termosach, ginie akurat tyle orków, że klaw z jednego składu nie zdąży uderzyć. ASM zabijają mniej niż powinni. ja oddaję, zabijam kilku, skład 3ASM idzie w piach. przegrywam, ale wszystko jest Fearless. no i robią się nam 2combaty - pełna 30boyz z termosami po lewej przy mojej krawędzi i na środku stołu warboss + 2składy orków vs 2składy ASM.
moja 5 tura: shootasi wbijają się w dużych ASM, coby wesprzeć klawem (reszta klawów i warboss była w styku z małym składem). dobijam mały skład, stoimy. walka z termosami idzie dobrze, ginie Libra i bodaj 3terminatorów.
jego 5 tura: no niewiele może zrobić, coś tam strzela, bunkruje LRC na lewym znaczniku. w CC dobijam termosy i idę w stronę LRC. giną też ASM. konsolidacja - skład z bossem się rozciąga, żeby mieć znacznik, a boss żeby mógł jechać do jego rogu.
koniec 5tury. mam 2znaczniki główne, on zero. remis w secondary. na vp wygrywam nieznacznie.
kulamy... i gramy dalej :)
moja 6 tura: no i tu poleciał wałek z mojej strony - w ferworze walki zapomniałem o zakazie boosta przy odłączaniu - i poleciałem wprost na jego znacznik, żeby przyblokować (jak potem sprawdzaliśmy, kontestowałem na styk). Waaagh! składem, który zabił termosy, i wpadam w pojedynczego AB, klaw do LRC. AB ginie, LRC bez efektu.
jego 6 tura: obraca LRC i jedzie 6" w stronę Bossa. strzela w Szefa, mam do zdania 4covery na 3+, rzucam 2,2,4,5. gorąco... AB nie trafia, uff... strzela skład na znaczniku, kuźwa 2melty. pistolety nie ranią. melty - myślę sobie "statystycznie jedna nie trafia, a druga rzuca pizdę na ranienie". jedna nie trafia. rzut na ranienie - powtarzam cicho jak mantrę "p***a, p***a, p***a" - JEEEEEEEEEEEEEEST! rzuca pizdencję :D pozostaje ostatnia nadzieja - szarża. 10ataków, trafia tylko 4. Bogowie kości mnie kochają. ale bywają humorzaści - 2x6 na ranienie.
emocje jak podczas finału Tańca z Gwiazdami.
rzucam save. 4 i 6. i drę ryja na całą halę :) o taaaak, bogowie kości mnie kochają!
Warboss rozochocony trafia 5razy, rani 5razy, składu nie ma.
brak 7tury. zresztą, nic by nie zmieniła.
mam 2znaczniki główne. mam znacznik swój. on nie ma żadnych. na stole został mu AttackBike i Landek z Priestem w środku. 18:2. a miałem bardzo nie przegrać :)
zajebista bitwa, mega przeciwnik, zero spin, wszystko czysto i jasno. dla tej jednej bitwy warto było tłuc się do tej pieprzonej Szwajcarii!
(o wałku zorientowałem się dopiero podczas pisania raportu. przyznam, że trochę mi zabrało to radość z tej bitwy, ale z drugiej strony, bez boosta, ruszyłbym się normalnie 12", dostał ostrzał (mniejszy, bo bez melt ze składu), a cover 3+ lub 4+ był bez znaczenia. w swojej 6 turze wjechałbym na znacznik, popalił ze skorchy i zaciukał tego troopsa.)

--------------------------

po bitwie chodzę po sali i drę ryja. wiemy, że wygraliśmy ze Szwedami. Niemcy przejechali się po Łotwie, więc jesteśmy drudzy. ale WFB na 100% wygra. mamy tarczę! :)

zagrałem ostatecznie tylko 2bitwy z IG na 6planowanych. zagrałem 6 bardzo fajnych i wymagających gier, gdzie o zwycięstwie i porażce (prócz rzutów na kolejną turę) decydował często jeden mały błąd którejś ze stron. zagrałem 6 gier w duchu fair play i wzajemnej współpracy przy stole.
zrobiłem w sumie 86pktów. miałem zrobić 6x15, czyli 90. brak kolejnej tury w 3bitwach zabrał mi jakieś 10-14pktów.

--------------------------

PODZIĘKOWANIA:

wpierw te związane z ETC:
-Jachu i Miły - za wszystkie sugestie i rady, oraz dzielenie się doświadczeniem w grze hordą. Miły dał mi rokkity na boyzach. Jachu ustawianie modeli przy krawędzi podstawka w podstawkę.
-cała ekipa Romkobusa - Afro, Ząbek, Romek, Jasiu, eM. za rozmowy, wysłuchiwanie mego jojczenia i pieprzenia, za śpiewy ("auimba-ue" śpiewane na 5osobowy chór + Afro robiący zwrotki - bezcenne! ).
-Ząbek - za wierne towarzyszenie mi, za karmienie :wink: i za momentami bycie trochę padawanem. kolosalna pomoc i wsparcie. i ogromne DZIĘKUJĘ z mojej strony.
-MiSiU - za walkę z sędziami, bo dość sporo sytuacji spornych jednak miałem. i za to, że "cipą" nazywa mnie tylko czasami :wink:
-cała ekipa grająca - Raca, Eman, Skark, Nazroth, Marios, Vlad, Afro. za wspólne wspieranie się, rozmowy, walkę do końca.
-Vladd - za bycie najlepszym kapitanem na świecie. a jednocześnie otwartym na sugestie i rady.
-Romek - za bezpieczną podróż i zajebiste warunki w aucie. i za ten Twój brzuchalek słodziachny :*
-Marios - za zajebiste zgrupowanie i pyszne jedzenie.
-Afro - za to, że stanął na wysokości zadania :)
-firmie MicroArtStudio, za miarki i wzorniki, będą miłą pamiątką. i za gifty dla przeciwników - wszystkim się miarka podobała i chwalili jej użyteczność :)
-firmie PuppetsWar.eu - za te dwie 30 boyzów - meksykańców i ruskich. praktycznie każdy przeciwnik na nich zwracał uwagę, a ja nie omieszkałem mówić, skąd pochodzą :) a gdy w fazie shootingu przeciwnika mówiłem z żalem w głosie "another dead mexican", spotykałem się z dość rozbieżnymi reakcjami :wink:
-(i tu pewnie coponiektórych zaskoczę) - Skark - za ogromną pomoc i wiele sugestii dotyczących gry z IG. na czym się skupiać, jak ruszać, na co uważać. było to dla mnie bardzo cenne. i w sumie za wspólne wspieranie się, gdy ja zabijałem Gwardię, a on patroszył kolejne zgraje Orków :)

i te ogólne, dotyczące całej tej mojej czterdziestkowej "kariery". kolejność bez znaczenia:
-Nazroth - za szybkie wciągniecie w 40k. za bycie mistrzem SpeedPaintingu. za cały mój początek, za 1stCompany, za wszystkie kłótnie, przekomarzanki, rozkminy. i za te jakieś 300modeli, które mi skonwertowałeś i pomalowałeś. dzięki :)
-ekipa wyjazdowa - Lesiu, Spejs, Lesiu, Migdał, Kheed, Miszczu, Ząbek, Cebul, Szczaw, Azot. bez Was nie byłbym tam, gdzie byłem. i nie bawiłbym się tak, jak się bawiłem.
-Miszczu - za miliard rozkmin. za wsparcie. za wspólną walkę sezon temu (wpierw przeciw sobie, potem wspólnie) o Top5.
-Harry - za bycie zajebistym, chociaż często niesfornym synem :)
-Kheed - za to, że zawsze mówisz wprost i prosto w oczy. jeszcze kiedyś z Tobą wygram w 40k, zobaczysz! :)
-Lesiu Miechowski - za te litry wspólnego alkoholu, pieprzenie o życiu i innych pierdołach.
-Cebul - za pokazanie (i pożyczanie :) ) mi Demonów. gdybym dalej grał w 40k, to pewnie właśnie tą armię widzielibyście, trafiając na mnie na turnieju.
-Afro - tu lista podziękowań jest zbyt długa. i napewno nie wymienię wszystkiego. za tysiąc pamiętnych bitew. moja pierwsza Arena. Szczecin i Twój turboKombatSquad za 1500pkt. Olsztyn, gdy "Emeryt wygrał na stole, a Afro pod stołem". za wszystko, co w Poznaniu piękne :wink: za wiele ciepłych słów i wsparcia. za położenie mnie spać we Wrocławiu. za Skazanego na Bluesa. Dziękuję.
-cały tzw. Top - za to, że notorycznie dostając od Was wpi****l wiele się uczyłem.
-Szczecin - Wołek, Wisielec, Drops, Romek, Kubuś i reszta - za to, że wśród Was czułem się jak w domu. jesteście małe knuty, że przestaliście jeździć! :)
-Inkq - za matematykę i pomoc przy obliczaniu moich szans na Top5 przez 2lata :)
-Gronibard, SuChaR, Jachu, Sokles, cała ekipa z forum orczego na GV - za sugestie, sugestie, sugestie... bez tego nie osiągnąłbym tego, co udało mi się osiągnąć.
-ARRRdian - za zajebistą figurkę Emeryta :)
-Ząbek - za opierdalanie mnie. za Grojkony. i wiele innych rzeczy.
-wszyscy, z którymi grałem, a po grze z nimi odchodziłem zadowolony. keep up the good work!

Dzięki. to były zajebiste 3lata. chciałem dostać się do tej pieprzonej reprezentacji i mi się to udało. czas iść dalej :) . u mnie już nie ma Grim Darkness, a w Far Future there is only Love and Work :)

przechodzę na kanapę i zajmę się forumowym trollingiem :wink:

wreszcie nie przegapię żadnego odcinka Tańca z Gwiazdami :)

a Wy wszyscy, którzy mielibyście kiedykolwiek aspiracje do Top5 - to nie jest trudne :wink: . wystarczy tylko dobrze kulać :) a skill przyjdzie z czasem.

Good Night and Good Luck!

Offline DominikF

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1028 dnia: Wrzesień 12, 2011, 11:41:10 am »
Witam

Emeryt - bąbelku :(. Nie rób nam tego. Mam nadzieję , że wytrzymasz z abstynencją max 2 miechy :D.

Pozdrawiam

Dominik
no puero gladium.

Offline pajak

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1029 dnia: Styczeń 13, 2012, 09:54:45 am »
znana jest data euro 2012?
What is your fear?
My fear is to fall

KLUB SPIDER!!!!


Offline metalfan

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1030 dnia: Styczeń 13, 2012, 10:29:02 am »
W ofercie DMP z Gorzowa podane były takie:
 
15-16.08.2012 – ESC
17-19.08.2012 – ETC 
SW / GK / BA

Offline SuHaR

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1031 dnia: Styczeń 17, 2012, 11:53:17 am »
Mam pytanko czy na ESC może wziąć udział każdy?
Pzdr
Hmmm....

Offline Vladdi

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1032 dnia: Styczeń 17, 2012, 12:32:49 pm »
Tak.
 
+Misje ktore beda na etc.
 
***Scoring system ***

*Primary objective (8 points)*
The player that wins the primary objective scores 8 points. If the primary objective is a draw both players score 4 points. Killpoint objectives allow for more graduated results as detailed in the missions.

*Secondary objective (4 points)*
The player that wins the secondary objective scores 4 points. If the secondary objective is a draw both players score 2 points. Killpoint objectives allow for more graduated results as detailed in the missions.

*Victory points (8 points)*
Calculate the victory point difference between the players and consult the table below:
VP dif ---- Winner -- Loser
0-300 ------- 4 ------- 4
301-600 ----- 5 ------- 3
601-900 ----- 6 ------- 2
901-1200 --- 7 ------- 1
1201+ ------- 8 ------- 0

***Missions***
In all missions, special rules that will be used are : Reserves, Outflank,Deepstrike. Nightfigthing will be used when Dawn of War deployment is on as per p93 (all pages reference refer to Rulebook). Tabling player gets 20 BPs, tabled player gets 0 BPs.


Mission 1
Deployment: DAWN OF WAR as per p93.
Primary objective: CAPTURE & CONTROL as per p91.
Secondary objective: SEIZE GROUND (4 counters) as per p91.
Positioning the objectives: Each player will each place 2 objectives, of which only two will count for 'Capture & Control' while all will count for 'Seize Ground'. First, dice-off to place each a single counter that will count for 'Seize Ground'. Second, proceed to dice-off who will deploy first (and start the game) and place the 'Capture & Control" as usual but more than 12' from the other objectives.

Mission 2
Deployment: SPEARHEAD as per p93.Place an objective marker in the center of the table for the duration of the game.
Primary objective: ANNIHILATION as per p91 modified as follows.Both players starts with 4 BP. For each killpoint in advance, the leading player adds one BP, and the other one substract one BP, up to a maximum of 4 added / 4 substracted BPs.
Secondary objective : CLEANSE - capture the most quarters.
--- To capture a quarter a scoring unit (p90) is worth 2 control points,a non scoring unit is worth 1,and dedicated transports 0.The player that has most control points wins the quarter.
--- A unit must be entirely within a quarter to capture it.


Mission 3
Deployment: PITCHED BATTLE as per p92.
Primary objective : SEIZE GROUND (5 counters) as per p91.
Secondary objective: ANNIHILATION as per p91 modified as follows.Both players starts with 2 BP . For each killpoint in advance, the leading player adds one BP, and the other one substract one BP, up to a maximum of 2 added / 2 substracted BPs.

Mission 4
Deployment: DAWN OF WAR as per p93.
Primary objective: ANNIHILATION as per p91 modified as follows.Both players starts with 4 BP. For each killpoint in advance, the leading player adds one BP, and the other one substract one BP, up to a maximum of 4 added / 4 substracted BPs.
Secondary objective: SEIZE GROUND (3 counters) as per p91.
Positioning the objectives : one objective is in the center of the table. The other 2 objectives are 24" from player's table edge and 6" of lateral table edges.

Mission 5
Deployment: PITCHED BATTLE as per p92.
Primary objective : CLEANSE - capture the most quarters.
--- To capture a quarter a scoring unit (p90) is worth 2 control points,a non scoring unit is worth 1,and dedicated transports 0.The player that has most control points wins the quarter.
--- A unit must be entirely within a quarter to capture it.
Secondary objective: ANNIHILATION as per p91 modified as follows.Both players starts with 2 BP . For each killpoint in advance, the leading player adds one BP, and the other one substract one BP, up to a maximum of 2 added / 2 substracted BPs.

Mission 6
Deployment: SPEARHEAD as per p93.
Primary objective: SEIZE GROUND (3 fixed counters) as per p91.
Secondary objective: CAPTURE & CONTROL as per p91.
Positioning the objectives: one objective is in the center of the table. The other 2 objectives are in the center of both unoccupied table quarters
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline SuHaR

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1033 dnia: Styczeń 17, 2012, 12:51:25 pm »
Dzięki. A do kogo trzeba wysłać zapisy? I gdzie można znaleźć jakieś dokładniejsze informacje ?
Pzdr
Hmmm....

Offline Marios

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #1034 dnia: Styczeń 18, 2012, 07:26:42 am »
Vladdi rozumiem, że 6sta tura na 3+, 7dma na 4+ jak zawsze?
Może dadzą sie przekonać, żeby np 3 misje zrobić zafiksowane na 6 tur?
W zeszłym roku historią każdego z nas było to, że nie było 6tej tury (u mnie chyab ze 3-4 razy) i przez to nie wyciągneliśmy lepszego wyniku.
Mariusz "Marios" Krakowczyk
INKWIZYTOR W-wa

Kampania przeciw "Wujkowi dobrej radzie"
Typowa wypowiedź "WDR'a": "...wywal to i tamto bo się nie opłaca a wrzuć to i to bo tak się gra..." - szerzenie schematu...