Autor Wątek: Euro 2010 - raport z przygotowań  (Przeczytany 100465 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marios

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #975 dnia: Sierpień 24, 2011, 12:10:25 pm »
....
Bitwa 4 Niemcy WH, anihilacja, seize ground, DOW.
Jakob Salzmann, Amasec
ARMY DESCRIPTION : Witch Hunters - using inducted imperial guard

HQ 1 : inquisitor lord (45) with psychic hood (20), Excruciators (5), Psi-tracker (15) , Hammer of the witches (20) = 105 pts
Retinue: 3 warriors (30) with 3 plasmaguns (30) = 60 pts
HQ 2: Canoness (45) with Eviscerator (25), Book of St. Lucius (5) =75 pts

Troop 1 : 5 inquisitorial storm troopers (50), 2 plasmaguns (20) = 70 pts
Troop 2 : 5 inquisitorial storm troopers (50), 2 plasmaguns (20) = 70 pts
Troop 3 : Inducted imperial guard platoon:
- platoon command (30) with power fist (15), 4 meltaguns (40) = 85 pts
- 1. infantry squad (50) with 1 meltagun (10) = 60 pts
- 2. infantry squad (50) with 1 meltagun (10) = 60 pts
Troop 4 : Inducted imperial guard platoon:
- platoon command (30) with 4 meltaguns (40) = 70 pts in Transport 2
- 1. infantry squad (50) with 1 Lascannon (20) = 70 pts in Transport 3
- 2. infantry squad (50) with 1 Lascannon (20) = 70 pts in Transport 4

FA 1: 2*Scout Sentinels (70) with 2 Autocannons (10) = 80 pts
FA 2: 2*Scout Sentinels (70) with 2 Lascannons (30) = 100 pts
FA 3: 2*Amoured Sentinels (110) with 2*Plasma Cannons (40) = 150 pts

HS 1: Exorzist = 135
HS 2: Exorzist = 135
HS 3: Exorzist = 135

Transport 1: Chimera (55) + heavy flamer [Troop3] = 55 pts
Transport 2: Chimera (55) + heavy flamer [Troop4] = 55 pts
Transport 3: Chimera (55) + heavy bolter [Troop4] = 55 pts
Transport 4: Chimera (55) + heavy bolter [Troop4] = 55 pts
Total: 1750 pts
 
Nie poszło nam parowanie, niestety i wielu z nas trafiło to z czym bardzo nie chciało grać, ale... jesteśmy Polakami, nie poddajemy się.
Zaczął na pustym stole, wyjechał – 1 exor na środku, 2 na lewej flance, reszta proporcjonalnie.
MOja: wyjeżdżam na prawej flance poza zasięgiem dwóch exorów.
Jego: jeden exor podjeżdża 12, drugi nic poza kawałiem landka nie widzi to strzela, 3 trafienia, jeden glan, nie odbiłem... 6. Landek zniszczony. (@#$%&!), exor wali do oblitów: GTG na moich i 2óch pada.
MOja: 6 oblitów w bok exora (źle się ustawił) na leśnym coverze i stun.
Jego: exory podjeżdżają, 2 laski z piechoty dobijają oblita na GTG.
Moja: 6 oblitów w bok exora, na czysto – nic, plagi schowani za rhinosem na znaczniku na środku stołu, termosy do chimery: zabijają.
Jego: rhino zniszczony, exor zabija oblita. Exory podjeżdżają
MOja: Oblici rozwalają exora na froncie.
Jego, podchodzi dużym squadem z canoneską (taką w miarę gołą) na znacznik na środku, zabija 4 oblity na (jedne na GTG)
Moja: Prince podlatuje i nie wychodzi lasz, berki kontestują środkowy znacznik.
No i tu miałem nadzieję, że się bitwa skończy..., niestety trwała dalej.
Jego: zabija princa i termosy (ledwo zobaczył), dobija ostatnie 2 oblity na GTG
MOja: prince odsuwa duży oddział ze znacznika, bery go zajmują,
KOniec bitwy w 6tej. Przegrywam na KP, wygrywam na drugi cel misji 5-15.
Drużyna przegrała po raz pierwszy w historii. Zakleiliśmy hasło „Undefeatable” na koszulkach taśmą klejącą. Bolało... .
5 bitwa: Hiszpanie, DE, capture, anihilacja, sprarhead.
Moisés Ronda Ferrer "Mohicanoska"
ARMY DESCRIPTION: Dark eldar.

HQ:
- HQ1:- Succubus(65) agoniser(20) [85]

ELITES:
- Elite 1: 3 Kabalite trueborn (36) 3 blaster (45) [81] In transport 1.
- Elite 2: 3 Kabalite trueborn (36) 3 blaster (45) [81] In transport 2.
- Elite 3: 4 Kabalite trueborn (48) 4 blaster (60) [108] In transport 3.

TROOPS:
- Troop 1: 5 kabalite warriors (45) blaster (15) [60] In transport 4
- Troop 2: 5 kabalite warriors (45) blaster (15) [60] In transport 5
- Troop 3: 5 kabalite warriors (45) blaster (15) [60] In transport 6
- Troop 4: 5 kabalite warriors (45) blaster (15) [60] In transport 7
- Troop 5: 5 Wyches (50) haywire grenades (10) [60] In transport 8

HEAVY SUPPORT:
- Heavy support 1: Ravager (105) shock prow(5) night shields (10) flickerfield(10) [130]
- Heavy support 2: Ravager (105) shock prow(5) night shields (10) flickerfield(10) [130]
- Heavy support 3: Voidraven bomber(145) 2 necrotoxin missiles(20) 2 shatterfield missiles(20) night shields (10) flickerfield(10)[205]

DEDICATED TRANSPORTS:
-transport 1: Venom(55) splinter cannon(10) night shields (10)[75]
-transport 2: Venom(55) splinter cannon(10) night shields (10)[75]
-transport 3: Venom(55) splinter cannon(10) night shields (10)[75]
-transport 4: Venom(55) splinter cannon(10) grisly trophies(5) night shields (10)[80]
-transport 5: Venom(55) splinter cannon(10) grisly trophies(5) night shields (10)[80]
-transport 6: Venom(55) splinter cannon(10) night shields (10)[75]
-transport 7: Raider(60) shock prow(5) night shields (10) flickerfield(10) [85]
-transport 8: Raider(60) shock prow(5) night shields (10) flickerfield(10) [85]
Gościu za bardzo nie umiał grać, latał bez sensu i lądował w trudnych terenach, nie wykorzystywał potencjału armii.
Zaczał, zabił termosa i wbił se immobila na bomberze.
MOja: 11 lasek w ravagera: stun, reaper kładzie ridera i przy okazji 3 wyche.
Jego: zabił drugiego termosa i 1 oblita.
MOja: wyjechałem rhinosem z rezerwy na jego venoma, 2 melty – nic. 8 lasek w ravagera – nic, 1 laska w bombera – zniszczony, reaper zabija venoma.
Jego: zabił termmosy i 2 oblity, 4 plagów
MOja: podchodzę do niego oblitami, 8 lasek w ravagera – nic, berki wyszły zabić trubornów,
Jego: zabija berki, zabija plaga.
Moja: podchodzę do niego oblitami, 8 lasek w ravagera: zabity
Jego: strzela 3ma venomami w 5 CSM na znaczniku, zabija 4, nie zdaję liderki, tracę znacznik.
Moja: podchodzę do niego oblitami, 8 lasek w ravagera: 2 bronie urwane.
Rzucamy i... koniec bitwy..., (@#$%?), wygrał na primary ja na secondary, vpków miałem minimalnie więćej nic On – 8-12. Nie zdazyłem wykurzyć go ze znacznika jak i straciłem własny... super. Hiszpanie wg mnie za bardzo grać nie potrafia, ale nadrabiają fartem. Do tego jak wyglądało moje strzelanie: 3 oblity: trafia jeden, glanuje/penuje, a on rzuca 5+ z flickera. I tak cały czas.
 
6 bitwa: Szwedzi, SW, seize ground, capture, spearhead.
PLAYER 4 : David Gustafsson
ARMY DESCRIPTION : (codex: Space wolves)
HQ1 : Wolf Lord(100), Runic Armour(20), Thunderwolf Mount(45), 2x Fenrisian wolves(20), Wolftail Talisman(5), Saga of the Majesty(15), Power Fist(25), Storm Shield(30) [260pts]
HQ2 : Rune Priest(100), Jaws of the World Wolf(0), Living Lightning(0), Chooser of the Slain(10) [ 110pts]
Elite1 : Wolf guard pack x3(54), 3x Power fist(60), 3x combi-melta(15) [129pts]
Troop 1 : 7 Grey Hunters(105), Wolf Standard(10), Melta Gun(5), Transport1 [120pts]
Troop 2 : 7 Grey Hunters(105), Wolf Standard(10), Melta Gun(5), Transport2 [120pts]
Troop 3 : 6 Grey Hunters(90), Wolf Standard (10), Melta Gun(5), Transport3 [105pts]
Troop 4 : 5 Grey Hunters (75), Flamer(0), Transport4 [75pts]
FA2: Thunderwolf cavalry x4(200)
Thunderwolf 1, Storm shield(30)
Thunderwolf 2, Power fist(25)
Thunderwolf 3,
Thunderwolf 4, Boltgun(0) [255pts]
HS1: 6 Long Fangs(90), 5x Missile Launcher (50) [140pts]
HS2: 6 Long Fangs(90), 5x Missile Launcher (50) [140pts]
HS3: 5 Long Fangs(75), 4x Missile Launcher (40) [115pts]
Transport1 : Rhino(35), Troop1 [35pts]
Transport2 : Rhino(35), Troop2 [35pts]
Transport3 : Rhino(35), Troop3 [35pts]
Transport4 : Razorback(40), Twinlinked lascannon(35), Troop4 [75pts] PLAYER 4 : David Gustafsson
Zaczynałem, wystawiłem się na stole i dałem mu słabą strefę.
On się wystawił 2 rhinosami przed moją armią i kawalerią i liczył na przejęcie inicjatywy..., nie przejął. Generalnie przerwsze rhino było tak blisko, żeby miał hooda blisko mnie i żeby ochronić kawalerię.
MOja: reaper i combiplazma z termosów wychodzi 6” do niego na wabia, na czysto w rhino w ekspozja, landek w drugie rajno – zniszczony. Oblici plazma cannony po kawalerii i oddziale z rhinosa w kraterze – 6 grejów w piach i parę ran na kawalerii (kiepsko hity kulałem).
Jego: ruchy pozorowane, skład z priestem ucieka za górkę, drugi za ruinę, kawaleria na piera, fangi zabijają mi 2 oblitów. Kawaleria szarżuje termosów, zabijają mi tylko dwóch ( z takiej ilości ataków!!!) i zostaje w walce..., ale farciarz.
Moja: Nie mogłem zalać z plazmą  z wiader oblitów więc dwóch princów i bery zaszarżowały kawalerię. Oblici i landek: zabili trochę fangów i zszejkowali razora. W combacie zabiłem całą kawalerię z wyjątkiem 1 typa z fistem, lord dobił mi fangów i stoimy.
Jego: ruchy pozorowane, nic nie zrobił, W CC dobijam kawalerzystę i wbijam ranę lordowi, on kiepsko kula i zabija tylko berka.
Moja: Oblici z landkiem zabili parę fangów, w CC lord zabija 5 berków ja mu nic.
Jego: w CC dobiłem lorda ,cośtam pouciekał, coś postrzelał, nic sie nie stało.
MOja: Prince zabił priesta, został w walce, oblici znowu zabili parę fangów.
Jego: Wyszły rezerwy i próbował zawalczyć o znaczniki., prience dobił jednego GH.
Moja: Prince zabił fangów, odlaszował jego skład GH ze znacznika i zpinował 9nie miało znaczenia, miałem drugiego lasza na wszelki wypadek)
Jego: zastrzelił princa z ostatnich 3 rakiet (2 rany), próbował zastrzelić z rapida 5 plagów ze znacznika, ale mu się nie udało.
I..., bitwa sie skończyła (@#$%&?!). 16-4
Drużyna wygrała.
2 miejsce razem z 1wszym miejscem batlowców – TARCZA :wink:
 
Generalnie grało się super, mam już nieco dość chaosu (za mało mobilny) :wink: . Na moje wyniki jak widać miało wpływ głównie to, że 4 razy skoczyły mi się bitwy w 5 turze (dla przypomnienia na 3+ była 6 tura) gdzie miałem walczyć o więcej..., no niestety chaos w 5tur na ETC nie zabije wroga do nogi :wink: .
Najgorzej poszło z Niemcami..., parowania nie poszły tak jak miały. Trafiłem 2 razy WH czyli armię, z którą nie powinienem grać i DE, czyli kolejną armię, z którą nie powinienem grać. Ale zarówno kapitan jak i cały team bardzo dobrze współpracowali i nie mam nic do zarzucenia.
Urwałem łącznie 72 punkty, czyli słabizna, bo w zeszłym miałem coś pod 100pkt. Zabawa super, mam nadzieję, że za rok też pojadę walczyć o mistrzostwo.
Jeszcze potem raz przeczytam relację i popoprawiam bo piszę już ją ze 2,5 godziny i czas się zająć pracą.
 
Dzięki wielkie dla sponsorów!!!
Naprawdę przydało się nam wsparcie.
Gadżety bardzo się podobały przeciwnikom, i każdorazowo zachęcałem, żeby obejrzeli strony internetowe.
Wielu podobały się moje podstawki Microartu jaki miałem na swojej armii i do tego bitzy z Puppetwarsa.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2011, 12:52:42 pm wysłana przez Marios »
Mariusz "Marios" Krakowczyk
INKWIZYTOR W-wa

Kampania przeciw "Wujkowi dobrej radzie"
Typowa wypowiedź "WDR'a": "...wywal to i tamto bo się nie opłaca a wrzuć to i to bo tak się gra..." - szerzenie schematu...

Offline Yedli

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #976 dnia: Sierpień 24, 2011, 12:11:12 pm »
Ja dziękuję całej ekipie za wspólnie spędzony weekend, Emanowi, Racy i Vladowi za wspolną podróż i rozważania o starym kodeksie Chaosu (  :badgrin:  ), ludkom z Poznania za poratowanie browcem (pamiętam, oddam  :lol:  ) i pomoc przy sędziowaniu, braciom Serbom za poczęstunek Rakiją, bratniej Bundeswehrze za dokarmienie żelaznymi racjami, sponsorom za miarkę, GDDKiA za urządzenie safari na DK nr 6 na odcinku Kołbaskowo - Koszalin (zagwarantowało nam to trochę emocji), Eurolotowi za niedwołanie lotu do Krakowa (tym razem), GW (za nieprzeszkadzanie, bo na nic więcej ich nie stać  :lol: ).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2011, 12:38:59 pm wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000

Offline Raca

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #978 dnia: Sierpień 24, 2011, 12:46:38 pm »
I u mnie kolejne dwie bitewki:

Bitwa 3: Francja
Primary 5 znacznikow, secondary kp, rozstawienie pitched
Gralem z GK na inki, 3x purifiers w razorach, 3xgk w razorach, 1xgk w rhino, 3xdred
Oddalem gosciowi zaczynanie bo jakby mi zwial do rezerwy to w zyciu bym go nie zastrzelil
Gosc sie rozstawil po calej strefie, ja mniej wiecej tez z opcja rusha na 3 znaczniki trzymajac swoje
Podstepnie odebralem mu zaczynanie dzieki czemu rozwalilem 2 pojazdy na openie i dwom wbilem immobila, on mi wbil jakies weapon destroye
W nastepnej turze wyszlem scoutami, spudlowalem meltami ale zabilem dreda w combacie
Z reszty shootingu cos tam porobilem i troche zblizalem sie do jego strefy, na drugiej blokujac pojazdy
W sumie cala bitwa to byla wymiana ognia zakonczona moimi szarzami na znacznik ktory gwarantowal wygrana, najpier wymienilem sie szarzami z purifirami mocno przetrzebionym, zastawilem swoj znacznik 5 hunterow, on mnie zaszarzowal 2 ostatnimi gk i wygral combat o 2 :/. przez co wygral cel misji
Na szczescie ja nabilem tyle kp i vp ze koniec koncow skonczylo sie 10-10

Bitwa 4: Niemcy
Misja: Primary KP, secondary 3 znaczniki, rozstawienie DoW
Dostalem Eldarow na: Farseer w 7 rady, 2*5 dragonow w serpentach, 5 diresow w falconie, 5 diresow, 2*3 jet biki i 3,2,2 walkery na scatterach
Generalnie tak sobie w tej misji, bo nie ma latwych kp, a eldarzy to zawsze ciezki przeciwnik dla wilkow ze wzgledu na mobilnosc wszystkiego
Zaczelo sie od malej spinki bo znacznik srodkowy wypadl na impasie a on mogl tam zajmowac skimmerami ja nie. Potem byla wieksza spinka bo zwrocilem mu uwage ze ma za male podstawki a on myslal ze chce mu wyrzucic rade :wink:
Chcialem zeby zalatwil sobie jedna do sprawdzania ale nie kumal wiec mu darowalem.
Standardowo oddalem mu zaczynanie zeby wiedziec gdzie sie wystawic, wystawil sie za srodkowym los blokerem dosyc daleko od rogu, wiec ja wyszedlem calkowicie w rogu
W swojej turze wyszedl diresami, zabil jednego fanga serpentami ale uciekli mi za stol wiec byl na +1
Ja w swojej wyszlem scoutami, wpadlem ostroznie w diresow ktorzy wyszli przedemna udalo sie ustac z shootingu zabilem serpenta wiec bylo 1-1
W jego turze wyszly wszystkie walkery i na szczecie wszystkie po przeciwnej stronie stolu, jedyne co zlapala czesc to sklad cykloniesty ktory snajpowal serpenty
Niestety znowu zastrzelil 4 gosci a ja oblalem liderke :/ wiec 2-1 dla niego
ja w jego turze zabilem diresow do konca wiec 2-2 i poszlem po dragonow po rozwalonym serpencie
W mojej turze scoutami zabilem tych dragonow, z shootingu nic wiec 3-2 dla mnie
On podlecial rada wbil immobila na rhino i to tyle, walil walkerami i drugimi dragonami walil do scoutow wiec zrobilem GtG i przezylem jeszcze
Wysiadlem skladem, walnelem mu paszcze po prawie wszystkich radnych i farseerze, ale zabilem tylko jednego  i jednego z melty, wbilem immobila z shootingu na kolejnym seprencie, od walkerow na openie wszystko sie odbilo
Rhino z kontra dla radnych zostalo w terenie wiec musialem isc drugim skladme z buta
Wpadlem w rade ze sztandarem ale wszystko odbil, ustalem w combacie
W jego turze zabil mi scoutow, rhino immobilizowane wczesniej i wbil stuna na razorze na smokach wiec nie bede mogl nim uciec, wygrywa 5-3
Radni zabili dwoch gosci znowu ja jednego radnego pomimo odbitej fortuny ale znowu ustalem na ld9
Zabilem mu immobilizowanego wczesniej serpenta ale znowu wszystko sie dobija od walkerow  jest 5-4
W jego turze zabil mi kolejnego razora ktory wczesniej zlapal stuna wiec 6-4 ja nie zabilem radnych dalej pomimo kolejnego odbicia fortuny ale ustalem a drugi sklad mialem tuz tuz
Na szczescie byla kolejna tura w ktorej zabilem radnych do konca i farseera a on nic wiec skonczylo sie 6-6 w kp, remis na drugi i vp czyli 10-10 niestety team po raz pierwszy w histori przegrywa :/ wiec nawet szczesliwie wyciagniety remis nic nie daje

Reszta wieczorem albo jutro :wink:

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #979 dnia: Sierpień 24, 2011, 01:26:31 pm »
w WFB coś takiego zaimplementowali w tym roku:
Cytuj
3. A "worst opponent" box was added. After the game, if you truly didn't want to play your opponent ever again, you could tick this box. If you got enough ticks, you would be banned from participating in the ETC in the future. Again I like the idea, though I'd like to have discussed it in advance as well, or as a minimum, having it communicated to us! The bar was set at 5 ticks for a ban, and though I understand the need to set it high due not having discussed it, I think that for future ETCs it is too high.
If you actually ruin three peoples games, then I don't think you ought to be welcome again. People pay a lot of money and spend a lot of time and effort to attend, and anything that can be done to discourage (or ban) douchebags from attending, should be strived for. Yes, it requires some subjective evaluation by the Chairmen, but that should be doable as well. Keep the numbers, and also look out for people that give too many of their opponents such a vote, as the fault might lie at themselves.
I'm not aware if anyone even got 3 votes this year, so it might not be that needed, but I just don't like meaningless rules, and at 5+ votes, it is as good as meaningless.

Asger

imho w WH40K też by się przydało.

Offline matus_the_1st

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #980 dnia: Sierpień 24, 2011, 01:40:30 pm »
Fajny mechanizm do eliminowania najmocniejszych przeciwników.
o-o-o Spice must flow o-o-o

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #981 dnia: Sierpień 24, 2011, 01:48:15 pm »
Fajny mechanizm do eliminowania najmocniejszych przeciwników.
myślałem o tym, ale widzisz, tam jednak większość nacji ma podejście bardzo fair. więc imho warto byłoby to zaryzykować.

Offline matus_the_1st

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #982 dnia: Sierpień 24, 2011, 01:56:35 pm »
Nie twierdzę, że nie, i pomysł jest dość interesujący, ale trzeba pamiętać, że z części ludzi wychodzi co-nieco dopiero wtedy, gdy dostają narzędzia.
o-o-o Spice must flow o-o-o

Offline Nazroth

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #983 dnia: Sierpień 24, 2011, 10:47:28 pm »
Jeszcze raz dzięki dla drużyny, a w szczególności Kapitana, oraz Couch'a (Misiu zawsze byłeś w okolicy i dawałeś kluczowe rady przed bitwami). Dzięki także za zaufanie, oraz wybranie mnie - gdyby nie błąd Matrix'a nie było by mnie z Wami.
 
Joł. No to czas już chyba na moją Historię.
Zostałem 6x wystawiony, przy czym z tego co Pamiętam 3x jako pierwszy.
Zaczynanie: 6x rozpoczął przeciwnik (bad luck heh?!)
Torki: 5x rozegrałem 7 tur (bad luck again lol!?!@) i raz rozegrał bym 7, ale czas pozwolił tylko na 6 (Francja 3 bitwa).
Scenariusze na kolejne misje każdy może sprawdzić sam... poniżej opisałem mniej więcej co i jak, ale bez zbędnych szczegółów.
Bitwa 1:
[size=85]PLAYER 2: Morten "The Preacher"Stensgaard
ARMY DESCRIPTION: Codex Blood Angels

HQ 1: Librarian (100),Unleash Rage & shield of Sanguinius (0), Bolt Pistol (0), = [100]
Elite 1: 5 Assault terminators (200), 4 Thunder hammers & Storm Shield (20), in Transport 1 = [220]
Elite 2: 5 Assault terminators (200), 4 Thunder hammers & Storm Shield (20), in Transport 2 = [220]
Elite 3: 2 Sanguinary priests (100), 2* Bolt pistols & CCW (0), = [100]
Troops 1: 10 Assault marines (190), 2 Meltaguns (20), Inferno Pistol (15), Power Fist (25) = [250]
Troops 2: 10 Assault marines (190), 2 Meltaguns (20), Power Fist (25) = [235]
Troops 3: 5 Scouts (75), 5 Sniper Rifle (0), Melta Bomb (5), Camo cloaks (15) = [95]
Transport 1: Land Raider Redeemer (240), Multi-Melta (10), Extra Armour (15) = [265]
Transport 2: Land Raider Redeemer (240), Multi-Melta (10), Extra Armour (15) = [265]
TOTAL [ 1749 pts][/size]
Wbrew oczekiwaniom przeciwnik wystawił się na stole. Nie bardzo jest co opisywać. Prułem do niego ile siły w armii, a on walił na pałę do przodu rzucając SoS, oraz kitrając scoutów na obiekcie gdzies baardzo z tyłu. Wrzuciłem część armii z Rezerw, dzięki czemu udało mi się zaskoczyć go wyjściem totalnie z drugiej strony stołu. Będąc mniej więcej na środku wymusiłem podzielenie jego armii, co znacznie pomogło mi w grze. Ukatowałem oba składy termosów znanymi i lubianymi metodami, nie tracąc swoich kowali, którzy wzięli ich na klatę i eliminowali. Zabiłem też półtora składy asfaltów, oraz jednego immobil na LRR. Nie pamiętam co dokładnie straciłem niemniej jednak mogę smiało powiedzieć, że jak się gra pełne 7 tur i trzy tury na bliskim dwoma meltami i bóg jeden raczy wiedzieć iloma lachami nie jest się w stanie zasadzić efektu na LRR bez covera to ju z słabo.
Wynik: dostałem do 7/13, raczej ok zważywszy na długość gry i ww. motyw.
Bitwa 2:
[size=85]PLAYER4: Andrey Isaev, 'Weran'
 Army Description: Space Marines
 HQ1 : Librarian(100pts): Bolt pistol; Might of the Ancients; Null zone [100pts]
 Elite 1: Terminator Assault Squad(200pts) 5 Thunder hammers & Storm shields in Dedicated Transport 1 [200pts]
 Elite 1: Terminator Assault Squad(200pts) 5 Thunder hammers & Storm shields [200pts]
 Elite 3: Ironclad Dreadnought (135pts) Seismic Hammer; built-in Meltagun [135pts]
 Troop 1: Scout squad (75pts) 5 scouts (65), Sergant (Power fist (25)+shotgun(0)), 8 bolt pistols and close-combat weapons, 1 Missile launcher(10pts) [175pts]
 Troop 2: Scout squad (75pts) 5 scouts (65), Sergant (Power fist (25)+shotgun(0)), 8 bolt pistols and close-combat weapons, 1 Missile launcher(10pts) [175pts]
 Heavy Support 1: Predator (60pts) + Sponson Lascannons (60) [120pts]
 Heavy Support 2: Predator (60pts) + Sponson Lascannons (60) + Dozer Blade (5) [125pts]
 Heavy Support 3: Land Raider (250pts): Multi-melta (10) [260pts]
 Transport 1: Land Raider (250pts): Multi-melta (10) [260pts] transporting Elite 1
 TOTAL [1750pts][/size]
Ten paring to była niespodziewajka jak jasny gwint i od razu się zwróciło. Dużo słabsza rozpiska, do tego wybrałem odpowiedni stół (z wielkim impasem wzdłóż bocznej krawęzi) co pozwoliło mi szachować moim LRR, jednocześnie unikając jego 2xLR, jadących do mnie na pałę przez środek i zbierających baty. Odrobina szczęścia pozwoliła mi dość szybko wyłączyć jednego landka, a potem koncentrować się na ddrugim. Oba predy załatwiłem na boczne pancerze, jednocześnie zasłaniając się samemu przed wizytą 2 składów scoutów. (Obie dyszki zgodnie z zasadami na ETC mógł wrzucić do outflanka, a dopiero potem po rzucie na rezerwy wychodząc podzielić). Udało mi się stopniowo eliminować jego armię jednocześnie odbijając jego atak z lewej flanki, na który składało się 10 scoutów i biegnący za uber impasem ironclad. Po tym jak 3 melty (w tym 1 mm) nie zrobiły nic na IC, musiałem podzielić szarżę moich dzielnych kowków między dreda i scoutów. Wynik wyglądał tak, że scouty uciekły, zebrały się, zaszarżowały, dostały znowu, uciekły, pastuszyłem je LRR i dowaliłem drugie scouty, a kowale ugrzęzły w tym IC na całą grę, ale żaden nie zginął. Dred szybko dostał stratę obu rąk i immobila i tak stali i stali. W tym czasie na środku rozegrał się dramat, 3 kowali oponenta (jedyne co mu zostało przy ostatnim landku na immobilu i bez broni) dostało Thunderfire salwę i sobie postanowili odpuścić, na 5 rzutów 3 gały i poszli w oko terroru. Ich przeżycie mogło zmienić wynik o 120pkt. na korzyść przeciwnika = mojego preda, który ich shockował, a potem ukąsił laską... w zasadzie ruchem do 6. No ale nie dożyli. Wygrałem dobrym wynikiem 15/5 i to tylko przez immobilize na moim ostatecznym ruchu po znacznik:) Nie dojechałem na czas. Tutaj 7 tur działałło na moją korzyść bo kąsałem i dokańczałem oponenta. Został mu tylko immo-landek.
Bitwa 3:
[size=85]PLAYER 6: Vincent "Khaldorn" C.
ARMY DESCRIPTION: Imperial Guard
HQ 1: Company command squad (50), Commander with powerfist & laspistol (15), 3 meltaguns (3x10=30), one veteran with regimental standard & laspistol (15) in Transport 1 [110pts]
Elite 1: Psyker battle squad, 4+5 sanctioned psykers and 1 overseer (60+5x10=110) [110 pts]
Elite 2: Psyker battle squad, 4+5 sanctioned psykers and 1 overseer (60+5x10=110) [110 pts]
Troop 1: Veteran squad (70), 6 shotguns, 2 Meltaguns (2x10=20), Heavy Flamer (20), "Demolitions" (30). Sergeant with powerfist & shotgun (15) [155pts]
Troop 2: Veteran squad (70), 6 shotguns, 3 Meltaguns (3x10=30). Sergeant with powerfist & shotgun (15) in Transport 2 [115pts]
Troop 3a: Platoon command squad (30), 4 flamers (4*5=20) in Transport 3 [50pts]
Troop 3b: Infantry squad (50). Autocanon (10), Meltagun (10), Sergeant with power weapon (10) and commissar (35) with power weapon (10) [125pts]
Troop 3c: Infantry squad (50). Autocanon (10), Meltagun (10) [70pts]
Fast Attack 1: Rough rider squad (55), +2 additional rough riders (2x10=20) [75pts]
Fast Attack 2: Rough rider squad (55), +2 additional rough riders (2x10=20) [75pts]
Fast Attack 3 : Valkyrie Assault Carrier (100) with multilaser & two multiple rocket pods (30) [130pts]
HS 1: 2 Hydra Flak Tanks (2x75=150) with heavy bolter [150pts]
HS 2: 2 Hydra Flak Tanks (2x75=150) with heavy bolter [150pts]
HS 3: Manticore Rocket Launcher (160) with heavy Flamer [160pts]
Transport1: Chimera (55) with multilaser and heavy flamer [55pts]
Transport2: Chimera (55) with multilaser and heavy flamer [55pts]
Transport3: Chimera (55) with multilaser and heavy flamer [55pts]
TOTAL [1750pts][/size]
Ok ja miałem pluszowego penica przy pasku, a mój oponent maskę z lateksu, a na niej czaszkę. Trafił swój na swego - to była wojna. W zasadzie to jedyna podszyta spiną gra, jaką miałem okazję przeprowadzić. trwała bardzo długo, czasu było mało z uwagi na poranny poślizg. Zaczęliśmy popełniać błędy, cofać ruchy, ja rerollowałem autocannon na predatorze bo nagle mi się ubzdurało że jest twinowany... on też robił jakieś myki. Było delikatnie nerwowo.
Nie cofałem się do rezerw, ponieważ miałem edge. Wystawiłem się prawie dobrze - Thunderfire cannon wywalił jego rough riderów, Jedyne rezerwowe unity to 10 chłopa, razor i biki. Weszły z zupełnie innego rogu i zrobiły mu małe piekiełko. Prawa flanka - mój bunkier - terroryzowana była przez widmo outflankującej valkirii z 10 chłopami, teczką i meltami. To dawało mi w kakałko, oraz powodowało, że nie wyjechałem od razu z LRR. Jego riderzy z rezerwy (drugi skład) powstrzymywali mnie też przed ruchem na pytę, wysiadką i szarżą kowalami, toteż do pewnego momentu była to bitwa typowo pozycyjna. Kiedy riderzy wyszli od TFC, a drudzu zasilili jego lewą flanke - ruszyłem LRR mijając melto-chimerę, dostałem immobila na terenie i tam się już ostałem. Czyli w zasadzie tak sobie. Wycisnąłem wynik odważną szarżą na jego uber infantry squad i psykerów, których przyblokowałem na counterze po mocnym kitraniu i śledzio-wiciu na lewej. Prawa się nie spisała. 16/4 dla mnie.
Bitwa 4:
[size=85]Player: Simon Oerding, braindead
ARMY DESCRIPTION: Imperial Guard
HQ: Company Command Squad (50) + 3 Meltaguns (30) + Banner (15) + Laspistol (free) = 95 pts in Transport 1
Elite 1: 6 Battle Psykers + Overseer = 80 pts
Troop 1: Platoon Command Squad (30) + 4 Meltaguns (40) = 70 pts in Transport 2
Infantry Squad (50) + Commissar (35) = 85 pts
Infantry Squad (50) = 50 pts
Heavy Weapon Team (60) + 3 autocannons (15) = 75 pts
Heavy Weapon Team (60) + 3 autocannons (15) = 75 pts
Troop2: Veteran Squad (70) + 3 plasma guns (45) = 115 pts in Transport 3
FA1: Vendetta Gunship = 130 pts
FA2: Vendetta Gunship = 130 pts
FA3: Vendetta Gunship = 130 pts
HS1: Manticore (160) + heavy flamer = 160 pts
HS2: Manticore (160) + heavy flamer = 160 pts
HS3: Leman Russ Executioner (190) + plasma sponsons (40) + hull heavy bolter = 230 pts
Transport 1: Chimera (55) + heavy flamer [HQ] = 55 pts
Transport 2: Chimera (55) + heavy flamer [Troop1] = 55 pts
Transport 2: Chimera (55) + heavy bolter [Troop2] = 55 pts
Total: 1750 pts[/size]
Ehh Brainded to ponoć mega wałkers i spinator. Okazał się rzeczowym, konkretnym i dokładnym przeciwnikiem. Najlepszym z jakim na ETC udało mi się zagrać. Zaryzykowałem nie wychodząc z rezerw, co działało na moją korzyść. Rozszerzyłem swoją linię natarcia - jednocześnie trzymając jego armię na szerokim paśmie i strzelająć na boki. Miałem smoki na wszystkim = w pierwszej turze byłem ubezpieczony na wypadek jego grubego pukania. Czekałem na moment, aż gdzieś otworzy się dla mnie dziura, żeby wskoczyć i ukatować, ponieważ Brainded w zasadzie popełnił tylko jeden błąd:: zasłonił się uber infantry squadem, co zablokowało mu melto-kontry na mojego LRR. Nonetheless nie dojechałem do niego i gra z precyzyjnego wpadu zmieniła się w majestatyczny odwrót i na koniec węgożowo-wite ratowanie KP. Do piatej tury w KP był remis, ale 6ta i 7dma wywaliły mi armię do zera. W tej bitwie miałem rzeczywiście pechowe rzuty i Brainded to potwierdzał, chociaż zawsze mówi się tak oponentowi, który dostaje w anana. Umarł mi techmarine od strzału z mantysi - dobrze przykitrany i w zasadzie dostał przypadkiem. Rzeczy wychodziły mi od idiotycznych motywów, dostawałem immobile na ciężkim itd. Kiedy gra wydłużała się do 7 tury krwawiłem jak zażynany prosiak. Przeżył mi jeden skład piechoty (10), oraz kowale i libra. Uchowałem też razora i to tyle;/... Zabiłem naprawdę niewiele i gra zakończyła się wstydliwym wynikiem 0/20.
Braindead grał naprawdę wyjebiście - pierrwszy raz widziałem taki styl gry i mimo rzutów, oraz moich tłumaczeń - zapracował na ten wynik.
Bitwa 5:
[size=85]PLAYER 4: Felix Porras Muñoz "Linar"
ARMY DESCRIPTION: Space wolves
HQ 1: Rune Priest (100), chooser of the slain (10),Wolf tail talisman (5), Melta bomb (5), Jaws of the World Wolf, Living Lightning = [120]
HQ 2: Rune Priest (100), chooser of the slain (10),Wolf tail talisman (5), Living Lightning, Murderous hurricane = [115]
ELITE 1: 5 Wolf scouts (75), meltagun (10) = [85]
ELITE 2: 5 Wolf scouts (75), meltagun (10) = [85]
ELITE 3: 10 wolf guards [Total: 390] in transport 2
- 3* Wolf Guard (18) with power fist (20) and combi-melta (5) (43*3)
- 5* Wolf Guard (18) combi-melta (5) (23*5)
- 2* Wolf Guard (18) terminator armor (15), 2 powerfist (10), cyclone missile launcher(30) (73*2)
Troop 1: 10 Grey hunters (150), Wolf Standard (10), 2 meltagun (5) [165]
Troop 2: 10 Grey hunters (150), Wolf Standard (10), 2 meltagun (5), [165]
Troop 3: 8 Grey hunters (120), Wolf Standard (10), 1 meltagun (5), Transport 1 = [135]

HS 1: 1 leader and 5 long fangs (90), 5 missile launchers (50) = [140]
HS 2: 1 leader and 5 long fangs (90), 5 missile launchers (50) = [140]
HS 3: 1 leader and 5 long fangs (90), 5 missile launchers (50) = [140]
Transport 1: Drop pod, transport troops 3 = [35]
Transport 2: Drop pod, transport elite 3 = [35]
TOTAL [1750 pts][/size]
Podłamany, ale nie pęknięty wrzuciłem Snickersa i przestałem grać gorzej niż moja własna babcia... Spodziewałem się BA, dostałem SW. Rozpiskę każdy widzi, każdy już chyba wpadł na to jak działa. Wybrał strefę, wybrał zaczynanie = wszedłem all to my reserves. Nie wiem co mu wpadło do łba - gramy na znaczniki, ma 2 scouty i 2 pody i zaczyna. No to został ukarany. Pierwsza fala po skosie do niego, zaatakowała jego poda z GH i scouty nr.1, które rzucił na mój wystawiony jako wabik znacznik. To rozciągnęło mu linię, a ja tylko na to czekałem. Druga fala wyszła już bliżej środka, ale nadal uciekając od jego połowy armii - szczęśliwie melty były już zpodowane na stole - chyba zobaczył, że mu się nie opłaca wrzucać ich do kotła śmierci. Gra przebiegała tak, że 10GH, 8GH, 5LF uciekały społowione, a ja pastuszyłem je 2 kowalami, 2AT.Bikami i LRR, podczas gdy oba scouty i priest nr.2 (bez paszczy) mu poszły w piasek. Ja straciłem tylko 2 razory i preda z pierwszej fali, oraz sam thunderfire i kilka połówek. Mogłem zaryzykować i wycisnąć lepszy wynik rzucając od razu biki blisko i potem skakując na jego znacznik, ale było tam gęsto, a chciałem na 100% bezpiecznie odpastuszyć jego uciekające składy - żeby tego nie przerwał, bo było by słabo. To było czyste, szybkie i bez zbędnego ryzyka. Grał ujowo.
Wynik: 14/6 dla mnie z tego co pamiętam, połowa za main, pełny secondary i przewaga w killach.
Bitwa 6:
PLAYER 1: Jeppa Resmark
ARMY DESCRIPTION : (Codex: Imperial guard)
HQ1 : Company commad squad(50), 4x meltaguns(40), Transport1 [90pts]
Elite1 : Psyker battle squad(60), 1x additional psyker(10), Transport2 [70pts]
Troop1 : Platoon command squad(30), 2x meltaguns(20), Auto cannon(10), Transport3 [60pts]
Troop2 : Infantry squad(50), Auto cannon(10), Transport4 [60pts]
Troop3 : Infantry squad(50), Auto cannon(10), Transport5 [60pts]
Troop4 : Platoon command squad(30), 2x meltaguns(20), Auto cannon(10), Transport6 [60pts]
Troop5 : Infantry squad(50), Auto cannon(10), Transport7 [60pts]
Troop6 : Infantry squad(50), Grenade launcher(5) [55pts]
FA1: Vendetta gunship(130) [130pts]
FA2: Vendetta gunship(130) [130pts]
FA3: Vendetta gunship(130) [130pts]
HS1: 2 Hydras(150) [150pts]
HS2: 2 Hydras(150) [150pts]
HS3: Manticore(160) [160pts]
Transport1 : Chimera(55), Multilaser(0), Heavy bolter(0), HQ1 [55pts]
Transport2 : Chimera(55), Multilaser(0), Heavy bolter(0), Elite1 [55pts]
Transport3 : Chimera(55), Multilaser(0), Heavy bolter(0), Troop1 [55pts]
Transport4 : Chimera(55), Multilaser(0), Heavy bolter(0), Troop2 [55pts]
Transport5 : Chimera(55), Multilaser(0), Heavy bolter(0), Troop3 [55pts]
Transport6 : Chimera(55), Multilaser(0), Heavy bolter(0), Troop4 [55pts]
Transport7 : Chimera(55), Multilaser(0), Heavy bolter(0), Troop5 [55pts]
TOTAL [1749pts]
Znakomity oponent, bardzo konkretny i dobrze grający. Pilnował swoich racji, jednocześnie dobry argument zawsze przeważał, a zatem grało się płynnie, bez nerwów i rzeczowo. Wszedłem z rezerw (yes, at last made it my way), zakitrałem się za giga-los blockerem w mojej strefie i zza ścian snipowałem swoimi predami, oraz innymi brońmi tak by maksymalnie ograniczyć jego firepower, a wymaksować swoje efekty. Zadziałało i przeciwnik błyskawicznie zaadaptował się do sytuacji chcąc mnie wycisnąć zza tego terenu. Tu pomogły treningi przed ETC, ponieważ przezornie zostawiałem miejsce dla swoich nadpływających rezerw i miałem gdzie wjechać, nie wychylając się zza zasłony. Jednocześnie zaskoczyłem go wskakując Dredem w najmniej oczekiwanym miejscu, prosto pod melty, wspierałem się troop-squadem. Dred wyciągnął bez covera Mantysię na boczny pancerz, a troop zajął się jednym składem melt. To przeważyło i do 5tej tury wygrywałem, a przeciwnik zrywał uber wciry. Gra niestety trwała aż 7 tur i w 6 nastąpił przewrót na jego korzyść. Ot tank shocka uciekły mi 2 troop składy, dredo został zamantysiowany. Odbił jeden znacznik, a że trzymał środek i contestowałem drugi znacznik - zrobiło się słabo. Wiłem się, starałem - Misio widział jak to wyglądało, ale po prostu przestało mi iść w rzutach i wycisnąłe, 6/14 punktów. Przedtem było 18/2:) Obaj z przeciwnikiem to wiedzieliśmy...
No to tyle. Nie jestem bez winy - trochę błędów robiłem. Jednocześnie grałem raczej rozważnie i analizowałem przebieg gry. Maksowałem co się da np. nie mając celów waliłem z Thunerfire cannona po Vendkach i przykładałem placki, żeby zabijały coś jeszcze (ostro to wymiatało i robiłem na tym efekty). Wydaje mi się, że dałem radę - chociaż to nie mnie oceniać. Nie licząc Niemca wyparłem co się dało i nawet zasadziłem trzy całkiem niezłe wyniki dla teamu.
Pozdro!
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Raca

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #984 dnia: Sierpień 25, 2011, 08:23:09 am »
CD...
5 bitwa: Hiszpania
Misja: primary 2 znaczniki, secondary kp, rozstawienie pitched
Rozpa: libra, 2 priestow, 2xtermosi w LRR, 2*10 Assaultowcow, 5 scoutow

Wygralem rzut na zaczynanie wiec dalem gosciowi zaczac. Na testach nam wyszlo ze tak trzeba inaczej sie zdeepuje
Wybral beznadziejna strefe gdzie mogl landki wystawic tylko w jednym miejscu wiec sie ucieszylem.
Wystawil znacznik w jednym rogu stolu ja w przeciwnym. Nastepnie landki dal na rush na moj znacznik w rogu stolu, 10 do rezerwy, 10 do deepa i scoutow do outflanka
Ja wystawilem sie w przeciwnym rogu calym shootingiem w 3 rhinosy z wkladka dalem do rezerw bo gosc bedzie musial jezdzic pod moja krawedzia, ja wyskocze i landki moje. Pozatym chcialem jednym skladem z krawedzi rushowac jego znacznik razem ze scoutami.
Jego tura jedzie do mnie, ja w mojej strzelam wszystkim do blizszego landka, zadalem 5 efektow, nie odbil jednego ale wypadl shake. On jedzie szarzuje mi skrajnych fangow na pale wiec jestem ucieszony, z ass canona rozwala jedego razora, oba landki mam w zasiegu od krawedzi. Spadaja mu bezpiecznie jedni assaultowcy i wychodza scouci na znacznik.
W mojej turze nie wychodzi zaden rhinos, no trudno wytrzymam, za to wychodza scouci. ustawiam ich tak zeby po zabicu jego scoutow konsolidowac sie daleko w teren zeby jego ass squad w rezerwie mial problem. Z shootingu znowu nie robie nic landkom. Scouci strzelaja zabili jedengo z jego scoutow po czym w nich wpadam i zabijam 1 piomim trafiania na 3+, on mi tez jedengo i stoimy.
Szarzuje tez termosy skladem cyklonisty i nawet zabijam jednego, przegrywam combat ale stoimy, wiec udalo sie go przytrzymac
W jego turze znowu landkiem rozwala jeden pojazd, drugim i assaultowcami jest pod moim znacznikiem,
Wychodza assaultowcy z jego krawedzi i robia miazge z moich scoutow.
Wygrywa combat i tym razem cyklonista ucieka
Znowu moja tura licze na 2 rhino, oba landki beda w bliskim zasiegu bez wysiadania z rhinosow.
I znowu ku... ani jeden. To juz sporo psulo, gdyby wyszedl chociaz jeden moglbym dalej walczyc, a tak tylko uciekalem, minimalizowalem straty, gosc odbijal wszystko od termosow i lr.
Pierwsze rhino wyszlo mi na 2+ i wychodzi tylko jeden, wyjechalem na swoj znacznik, wysiadlem zeby walnac huragan w jump packi. zabraklo milimetrow.
On czysci mi flanke, rozwala rhino ass cannonem.
W nastepnej turze wyjezdzam pozostalymi znowu na znacznik walcze o jakiekolwiek punkty, na szczescie slysze ze juz z nimi wygralismy wiec jestem mniej podlamany. Staram sie zblokowac znaczniki by nie mogl na nie wjechac.
On podjezdza skrajnym landkiem, tym obok znacznika i ass squadem.
Rozwala mi rhino ass squad szarzuje wkladke i termosi tez ale tylko dwoch dochodzi, pozostali dostawiaja sie do drugiego rhino, zabija mi sklad ja mu tylko jednego termosa i 5 assaultowcow, dzieki force waponce na runku i fistowi, bo zwykle savuje wszystkie.
Jest 6 tura kontruje mu termosy 8 z immobilizowanego rhino, 5 assaultowcow stojacych wokol runka ktory zostal z combatu szarzuje 6 ze sztandarem i drugim runkiem.
Znowu festiwal niesfarta nie zabijam zadnego termosa, a z ass tylko jednego goscia, wiec jeden blokuje mi znacznik bo jest za blisko.
On mi zabija sklad od termosow i na tym sie wlasciwie konczy
Dostalem wstydliwe 0-20 bo prawie nic mu nie zabilem a on mi prawie wszystko :/
Straszny festiwal niefarta mialem w tej bitwie na szczescie i tak wygralismy wiec mam do siebie mniejszy zal ;)

6 bitwa: Szwedzi
Misja: 3 znaczniki na srodku i neutralnych cwiartkach, drugi cel 2 znaczniki, rozstawienie spearhead
Gram znowu z eldarami: farseer, avatar, 2x7 dragonow w serpach, 5 diresow w falconie, 3 biki, 2*10 guardianow z lanca, 6 walkerow na scatterach.
Oddalem mu zaczynanie, wystawil sie w miare blisko srodka, ja pod krawedzia, w jedna strone dalem cykloniste i razory zeby zawiajac mu flanke i odslaniac impas ktory tam mial,
Reszte strzelania blisko rogu z przestrzalem na znaczniki, stol byl w miare zastawiony wiec nie liczylem ze fangi za duzo zobacza.
Wszystkie rhino nie zrazajac sie hiszpanem do rezerwy, tutaj mi nie robilo kiedy wyjada, wazne zeby wjechali na znaczniki i zaciskali zeby, bo moze mi co najwyzej zastrzelic tropsy ale to nie jest latwe, im pozniej wyjda tym trudniejsze
Wiec gosc skumal co chce zrobic i zaczal sie cofac pod ten znacznik przy mojej dlugiej krawedzi, wbil mi weapon destroya na jednym razorze falconem i tyle
Mielismy ture kolejna tez wymiany ognia, glownie z mojej strony bo on nie ma zasiegow, przechodze sie tez fangami by zlapac lepsze miejscowy po jego manewrach
Skladami i serpentami zastawia swoje krawedzie.
W mojej drugiej mi wychodza scouci, rzucaja jedynke wiec wychodza z jego krotkiej krawedzi w tylko jednym mozliwym miejscu kolo serpenta, tam tez wyjezdzam dwoma skladami ktore wyszly z rezerwy. Zastawiam sie rhinosami i rozwalam serpenta z wybuchu ginie kilku fire dragonow i niestety uciekaja :/ wiec nie zszarzuje ich skladami.
Reszta gry byla w sumie bardzo pozycyjna, ja chronilem troopsy, on poza avatarem nie mial czym do mnie przyjsc. W 5 turze cyklonista zajmuje znacznik pod jego dluga, 3 rhino juz w 4 tej turze wyjechalo na moj znacznik z secondary, Znacznik pod moja dluga krawedzia caly czas blokuje/zajmuje, srodkowy zblokowalem dwoma razorami dla pewnosci, wrzucam avatara do dziury zeby nie mieszal ;)
Nie gramy 6-tej bo nie ma czasu, gosc wolno gral wiec nie nalegal, no i nie sadze zeby to wiele zmienilo 14-6 dla mnie po fajnej taktycznej grze, malo sie dzialo ale duzo sie szachowalismy dosyc fajnie ;)

Koniec koncow zrobilem dla teamu 67 pkt - moglo byc lepiej gdyby nie wpadka z hiszpanem, mam do nich jakiego pecha, rok temu gosc fuksil dokladnie tak samo :/
2x wygralem jako dostawka, na wystawce: raz przegralem, 2 remisy i jedna wygrana
Chyba nie bylo najgorzej ale moglo byc lepiej, nie oczekiwalem ze moja rozpa bedzie zabijac bo jest dosyc mocno defensywna ale mysle ze z francuzem moglem wygrac gdyby nie udalo mu sie w ostaniej turze i hiszpanem zreszta tez gdyby nie festiwal kostek :/
Mam nadzieje ze za rok uda sie byc znowu w teamie i zemszcze sie w koncu na hiszpanach ;)

Offline Skark

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #985 dnia: Sierpień 25, 2011, 06:05:38 pm »
Moj raport. Pojechałęm na ETC gwardią w składzie:

HQ 1: CCS: x3 melta, regimental banner, power fist (110) in [transport 1]
HQ 2: CCS: x4 melta, power fist (105) in [transport 2]
TROOPS 1: PCS: x4 melta (70) in [transport 3]
TROOPS 2: PCS: x4 melta (70) in [transport 4]
TROOPS 3: Infantry sqad: melta, melta bomb, x2 power weapon, commissar (120)
TROOPS 4: Infantry sqad: lascannon, melta, power weapon (90)
TROOPS 5: Infantry sqad: lascannon, power weapon (80)
TROOPS 6: Infantry sqad: lascannon (70)
TROOPS 7: Infantry sqad: lascannon (70)
ELITE 1: Psyker Battle Squad x6 (80) in [transport 5]
HEAVY 1: Hydra x3 (225)
HEAVY 2: Hydra x3 (225)
HEAVY 3: Manticora (160)
TRANSPORT 1: Chimera: HB [55]
TRANSPORT 2: Chimera: HB [55]
TRANSPORT 3: Chimera: HB [55]
TRANSPORT 4: Chimera: HB [55]
TRANSPORT 5: Chimera: HB [55]

Total: 1750


Bitwa pierwsza Dania, hordowe orki:

PLAYER 6: Rune "D´Ork" Hilbert
 ARMY DESCRIPTION : Codex Orks

 HQ1 : Big Mek (35 pts) Kustom Force Field (50 pts) [85 pts]
 HQ2 : Warboss (60 pts), Bike (40 pts), Powerklaw (25 pts), Kombi-Skorcha (5 pts),

Cybork Body (10 pts) [140 pts]
 Elite1 : 9 Lootas (135 pts) [135 pts]
 Elite2 : 7 Lootas (105 pts) [105 pts]
 Elite3 : 6 Lootas (90 pts) [90 pts]
 Troop 1 : 20 Ork Boyz (120 pts), Shootas (0), Nob (10 pts), Power klaw (25 pts),

Bosspole (5 pts) [160 pts]
 Troop 2 : 20 Ork Boyz (120 pts), Shootas (0), Nob (10 pts), Power klaw (25 pts),

Bosspole (5 pts) [160 pts]
 Troop 3 : 20 Ork Boyz (120 pts), Shootas (0), Nob (10 pts), Power klaw (25 pts),

Bosspole (5 pts) [160 pts]
 Troop 4 : 20 Ork Boyz (120 pts), Shootas (0), Nob (10 pts), Power klaw (25 pts),

Bosspole (5 pts) [160 pts]
 Troop 5 : 19 Ork Boyz (114 pts), Shootas (0), Nob (10 pts), Power klaw (25 pts),

Bosspole (5 pts) [154 pts]
 Troop 6 : 10 Grots (30 pts), Runtherd (10 pts) [40 pts]
 Heavy Support 1: 3 Killa Kans (105 pts), Skorchas (15 pts) [120 pts]
 Heavy Support 2: 3 Killa Kans (105 pts), Skorchas (15 pts) [120 pts]
 Heavy Support 3: 3 Killa Kans (105 pts), Skorchas (15 pts) [120 pts]


To jest armia jakby stworzona do gry IG z powodu shootasów. Ale od początku, graliśmy

anichilacja primary i 2 znaczniki. Odrazu odpuściłem sobie secondaty target i skupiłem

się na zabijaniu. Przejąłem inicjatywę i zacząłem od przetrzebienia lotasów (średnio mi

to szło bo zdawali przez 3-4 tury ld jak najęci. W skrócie oni szli ja odstrzeliwałem

boyzów, jak doczłapały się kany to zabrałem się za zabijanie meltami i tu ukazał się mój

pech Bo przez 2 tury meltowania z całęj armi zabiłem 6 kanów a strzelałem na openenie bo

mek z fildem zostali za górką. Dodatkowo kluczowa szrża boyzów dochodzaca na 5+ doszła w

hydry i przegrałem na anichilację w 7 turze (w 5 wygrywałem w 6 był remis). Wynik

końcowy 6-14. Odział meczu: Manticora (zabiła w 4 turze jednym strzałem około 20 boyzów)


Gra druga z Łotwą i trafiłem Demony:

PLAYER2: Denis Tarakanov, 'WonDen'
 Army Description: Chaos Daemons
 HQ1 : Herald of Slaanesh (50) + Chariot (15) + Unholy Might (10) + Soporific Musk (15)

+ Pavane of Slaanesh (20) - [110 Pts]
 HQ2 : Herald of Slaanesh (50) + Chariot (15) + Unholy Might (10) + Soporific Musk (15)

+ Pavane of Slaanesh (20) - [110 Pts]

 Elite1 : Bloodcrushers of Khorne: 7 Bloodcrushers (280) + Fury of Khorne (10) + Chaos

Icon (25) + Instrument of Chaos (5) - [320 Pts]
 Elite2 : Bloodcrushers of Khorne: 7 Bloodcrushers (280) + Fury of Khorne (10) + Chaos

Icon (25) + Instrument of Chaos (5) - [320 Pts]
 Elite3 : Fiends of Shaanesh: 6 Fiends - [180 Pts]

 Troop1 : Plaguebearers of Nurgle: 5 Plaguebearers - [75 Pts]
 Troop2 : Plaguebearers of Nurgle: 5 Plaguebearers - [75 Pts]
 Troop3 : Plaguebearers of Nurgle: 5 Plaguebearers - [75 Pts]

 HS1 : Soul Grinder of Chaos (135) + Phlegm (25) - [160 Pts]
 HS2 : Soul Grinder of Chaos (135) + Phlegm (25) - [160 Pts]
 HS3 : Soul Grinder of Chaos (135) + Phlegm (25) - [160 Pts]

Misja 2 znaczniki primary, + 2 dodatkowe seconday.

Generali paring doś prosty tylko wystawienie dawn of war i nie zaczynałem. Postawiłem 3

0 gości do odpychania deepa + chimerę do świecenia. W pierwszej fali dostałem: Crushery,

Fiendy + 2 rydwany slanescha.Gra byłą dość prosta on spadał a ja próbowałem go

zastrzelić (z dość średnim efektem) i pozatym grałem jak ważywo bo wystawiłem środkowy

znacznik wmiarę na środku swoje krawędzi zamiast w rogu. Co zaowocowało stratę jedynego

scora co jego zajęcia w 5 turze. Szczęśliwie zagraliśmy 7 turek przez co w 6-7 już

wygrywałem na secondary i nie przegrywałem na primary. Wynik końcowy 13:7 Plewa meczu:

Ja sam.

Gra 3 z Francuzami i zostałem dostawiony do SW.

HQ1: Rune priest (100), "Living lightning" (0), "Murderous Hurricane" (0) [100pts]

 Elite1:
 - Elite1a: 1 Wolf guard (1, power fist (20), combi-melta (5) [43pts]
 - Elite1b: 1 Wolf guard (1, power fist (20), combi-melta (5) [43pts]
 - Elite1c: 1 Wolf guard (1, power fist (20), combi-melta (5) [43pts]
 - Elite1d: 1 Wolf guard (1, power fist (20), combi-melta (5) [43pts]
 - Elite1e: 1 Wolf guard (1, power fist (20), combi-melta (5) [43pts]
 - Elite1f: 1 Wolf guard (1, power fist (20), combi-flamer (5) [43pts]
 - Elite1g: 1 Wolf guard (1, combi-melta (5), combi-flamer (5) [28pts]
 - Elite1h: 1 Wolf guard (1, combi-melta (5), combi-flamer (5) [28pts]
 - Elite1i: 1 Wolf guard (1, combi-melta (5), combi-flamer (5) [28pts]
 - Elite1j: 1 Wolf guard (1, combi-melta (5), combi-flamer (5) [28pts]
 in transport 1 [370pts]
 Elite2: 5 Wolf scouts (5x15=75), 1 meltagun (10) [85pts]
 Elite3: Dreadnought (105), Twin-linked Autocanon (10), Twin-linked Autocanon (10)

[125pts]

 Troop 1: 5 Grey Hunters (5x15=75), meltagun (5), Wolf Standard (10), in transport 2

[90pts]
 Troop 2: 5 Grey Hunters (5x15=75), meltagun (5), Wolf Standard (10), in transport 3

[90pts]
 Troop 3: 5 Grey Hunters (5x15=75), meltagun (5), Wolf Standard (10), in transport 4

[90pts]
 Troop 4: 5 Grey Hunters (5x15=75), Flamer (0), Wolf Standard (10), in transport 5

[85pts]
 Troop 5: 5 Grey Hunters (5x15=75), meltagun (5), in transport 6 [80pts]

 Heavy Support 1: 5 long fangs (5x15=75), 1 squad leader (15), 5 Missile launcher

(5x10=50) in transport 7 [140pts]
 Heavy Support 2: 5 long fangs (5x15=75), 1 squad leader (15), 5 Missile launcher

(5x10=50) in transport 8 [140pts]

 Transport 1: Razorback (40), dozer blade (5) [45pts]
 Transport 2: Rhino (35), dozer blade (5) [40pts]
 Transport 3: Razorback (40), dozer blade (5) [45pts]
 Transport 4: Razorback (40), dozer blade (5) [45pts]
 Transport 5: Razorback (40), dozer blade (5) [45pts]
 Transport 6: Razorback (40), dozer blade (5) [45pts]
 Transport 7: Razorback (40), dozer blade (5) [45pts]
 Transport 8: Razorback (40), dozer blade (5) [45pts]


Dużo pojazdów ale nic co IG by nie przemieliła. Gramy 5 znaczników (primary),

Anichilację (secondary). Wsytawiam się na stole i mój przeciwnik też się wystawia i nie

gra z rezerw. Jednak brak latawek zachęcał graczy do wystawiania się i grania otwarcie.

W 1 turze rozpuszczem prawie wszytkie fangi (jeden przerzył) i 2 razory i napieram

klockiem do kombatu na środkowy znacznik. On skraca dystansi kampi się na impasem na

środku stołu a po drugiej stronie mam już moich chłopaków do HtH. W 3 turze odwarzył się

zaszarżować pristem i z 6 kolegami w efekcie czego po 4 turach ich stracił kosztem moich

14 chłopaków (nawet się nie społowili). Na prawj flance gdzie miałem 3 Hydry i Manticorę

zaczął mi się wpychać 2 razorami z wkładkami + scouci. Lewą flankę sobie odpuścił. W

efekcie stracił oba transporty + 2,5 odziału kosztem mojego screena i połowy CCS z

fistem. Gra skończyła się w 5 turze remisem na primary (miał 5 scorująych modeli w 3

odziałach). Wynik 14-6. Jeśli byśmy grali 6-7 to było by 18-19 punktów.


Po przespaniu nocki tym razem bez garowania i wiedząc że gramy z Niemcami byłem pełen

zapału i bojowego nastroju. Grałem z orkową hordą nastawioną na zabijanie IG.

Player: Philipp "PhiSt" Streckmann
 Army: Orkz

 HQ1 : Big Mek (35), Kustom force shield (50), boss pole(5) [90]

 Elite1 : 5 Lootaz (5×15) :[75]
 Elite2 : 5 Lootaz (5×15) :[75]

 Troop 1 : 30 Boyz(30×6) nob(10) power claw(25) boss pole (5): [220]
 Troop 2 : 30 Boyz(30×6) nob(10) power claw(25) boss pole (5): [220]
 Troop 3 : 29 Boyz(29×6) shootaz (free) nob(10) power claw(25): [209]
 Troop 4 : 29 Boyz(29×6) shootaz (free) nob(10) power claw(25) boss pole (5): [214]
 Troop 5 : 25 Boyz(25×6) shootaz (free) nob(10) power claw(25) 2 big shootaz (2×5):

[195]

 FA1: Deffkopta (35) buzzsaw(25) :[60]

 HS1: 3 Killa kans (3×35) 3xgrotzooka(3×10) :[135]
 HS2: 3 Killa kans (3×35) 3xgrotzooka(3×10) :[135]
 HS3: 3 Killa kans (3×35) 3xbig shootaz(3×5) :[120]

Graliśmy anichilację primary i 3 znaczniki na środku jako secondary. Mój oponent zaczął

i postawił na środku 60 boyzów ja zato szczęsliwie przejąłem inicjatywę i świecąc sobie

chimerką (dopiero 3 albo 4) zaczałem wstrzeliwac się w cel. W 2 turze miałem szatański

plan zaszarżować bo boyzów moją 30 do combatu a drugą 25 zabić w trzelaniu i wypłoszyć

weekanem. Plan się spi****lił kiedy rzuciłem 1,1 na ruch klocka i miałem 6 cali na stuk

przez teren do szarży (nie zaryzykowałem i zaświeciełme go z latarek. Fatalne strzelanie

w 2 turze i nie zmusiełm żadnego odziału do Ld :( w efekcie czego dostałem szarżę kopty

i jakiś 30 orków na moje 2 linie piechoty (odział bez camisarza zwiał a odział w

comisarzem wystał i po 4 turach z pomocą fista z banerem zabili ich w HtH :). Grałęm

całą grę tak abyśmy niezagrali więcej niż 5 tur i tak się skończyło. W turach 3, 4, 5

odstzreliwałem kolejne orki w efekcie zginęło około 3,5 odziału + 5 lootasów + mek.

Kosztem społowania CCS, dużego klocka i zabiciu połączonego IS. Wynik 13:7 (wygrane

primary i przegrane secondary). Nie pomogło to i hasełko niepokonani zostało zaklejone

taśmą. Najwazniejsze że duch w drużynie nie upadł i każdy chciał krwii Hiszpanów i

punktów.


W Hiszpanami zostaęłm dostawiony do SM co było bardzo dobrym wyborem. Grałem przeciwko:
PLAYER 2 Fernando Castañón (Shadowblade)
 ARMY DESCRIPTION : Space Marines

 HQ1: Librarian (100): Null Zone, Avenger (0), Bolt pistol (0) = [100]

 Elite1: 5 Assault terminators (200): 5 Hammer & Shield = [200]
 Elite2: 5 Assault terminators (200): 5 Hammer & Shield = [200]
 Elite3: Dreadnought (105) Twinlinked Autocannon (10), Twinlinked Autocannon (10) [125]

 Troop1: 10 Space marines (170): Lascannon (10), meltagun (5), combimelta(10), melta

bombs (5) = [200] in Transport 1
 Troop2: 10 Space marines (170): Lascannon (10), meltagun (5), combimelta(10) = [195] in

Transport 2

 FA1: 2 Attack bike (80), 2 multi-melta (20) [100]

 HS1: Land Raider (250): Multi-melta (10), Extra armour (15) = [275]
 HS2: Land Raider (250): Multi-melta (10), Extra armour (15) = [275]


 Transport1: Rhino (35), dozer blade (5) = [40]
 Transport2: Rhino (35), dozer blade (5) = [40]


Gramy 2 znaczniki jako primary (nie da się dla IG gorzej) i anichilację jako secondary.

Mój oponent wygrał zaczynanie i postawił na stole 2 LR + dreeda + attak bike. W

rezerwach wylądowały 2 taktyczne + ich rhinosy. Ja zrobiłem małego psikusa i ukradłęm

inicjatywę :). Manticora zimibilizowała jednego LR i zabiła attak bike za nimi. Melty

podsunęły się bliżej jego ladków. Jegostrzelanie nic nie zrobiło i ja już byłem swoimi

meltami pod Landkami wysadziłem obydwa i rozstrzelałem jednych termosów z librą. W

efekcie zaczął swoją 2 turę z 4 termosami i dredem na stole. Jka misiu zobaczył stan w turze 2 to spytał ze zdziwieniem co moi gwardzisi robią na jego połowie :). Kolejne tury to było dożynanie tego co wychodziało z rezerw. Gra się skończyła w 5 turze kiedy zaparkowałem na jego znaczniku chimerę. Kolejne tury by nic nie zmieniły bo miał tylko 10 SM kontra cała moja armia i 30 gości do combatu 5 cali od znacznika. Wynik 20:0


Gra ostatnia i jak zwykle szwedzi. Vlad uznał że czas aby przywitał kolejnych SM-ów to przywitałem:

PLAYER 8: (Anders, Erestam)
 ARMY DESCRIPTION : (codex: Space Marines)

 HQ1 : Librarian (100), Null Zone, Gate of Infinity [100pts]
 Elite1 : Terminator Assault Squad (200), thunder hammer and storm shield*5, Transport1 [200pts]
 Elite2 : Ironclad Dreadnought (135), Transport2 [135pts]
 Troop 1 : Tactical squad (90), 5 additional marines (80), meltagun (5), lascannon (10), combi-melta (10), Transport3 [195pts]
 Troop 1 : Tactical squad (90), 5 additional marines (80), meltagun (5), missile launcher (0), combi-melta (10), Transport4 [185pts]
 FA1: Attackbike (40), Multimelta (10) [50pts]
 FA2: Attackbike (40), Multimelta (10) [50pts]
 FA3: Land speeders*2 (100), Typhoon missile launcher*2 (80) [180pts]
 HS1: Thunderfire cannon (100) [100pts]
 HS2: Predator (60), heavy bolter side sponson (25) [85pts]
 HS3: Predator (60), heavy bolter side sponson (25) [85pts]
 Transport1 : Landraider (250), Multimelta (10), Elite1 [260pts]
 Transport2 : Drop pod (35), locator beacon (10), Elite1 [45pts]
 Transport3 : Rhino(35), dozer blades (5), Troop1 [40pts]
 Transport4 : Rhino(35), dozer blades (5), Troop2 [40pts]

Primary 3 znaczniki i secondary 2 znaczniki. Ten przeciwnik też wygrał zaczynanie ale mi to nawet pasowało bo nie miał mnie czym zabić ani zastrzelić. A kończenie dawało mi komfort kontestowania znaczników. Generalnie w grze mój oponent skupiał się zabijaniu mi chimer aby uwaliś mi mobilność i to mu się udało (straciłem wszytkie 5) i do kontestowania zostały mi tylko odziały piechoty z buta. Skończyliśmy w 6 turze wynikiem 16:4 (wygrany primary + VP) w 5 turze było tak samo w 7 było bo 18 albo 19 bo scontestował bym secondary.

Generlanie zrobiłem 82 punkty z czego 49 na lepszych drużynach drugiego dnia. Tu wyszło to że byłem zrobiony pierwszego dnia i nie byłem dostatecznie skoncentrowany.

Wnioski: ta rozpiska którą miałem ma za mało chimer powinna mieć conajmniej dwie dodatkowe (jako zapasowe transporty dla armi melt).

Offline Kheed_KRK

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #986 dnia: Sierpień 25, 2011, 06:51:20 pm »
Heh Skark 3 razy przejęcie inicjatywy na 6 bitew nice :P
Seks jest jednym z dziewięciu powodów do reinkarnacji. Pozostalych osiem się nie liczy.
-George Burns

Offline trej

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #987 dnia: Sierpień 25, 2011, 07:08:48 pm »
Sam skill ;) :D

Offline ederus

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #988 dnia: Sierpień 25, 2011, 07:26:35 pm »
Kiepskimi rzutami się nie wygrywa :razz:
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Skark

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #989 dnia: Sierpień 25, 2011, 11:03:42 pm »
To karma za zeszły rok kiedy 3 razy straciłem inicjatywę, na 3 próby :)

 

anything