trawa

Autor Wątek: Euro 2010 - raport z przygotowań  (Przeczytany 100202 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline metalfan

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #525 dnia: Grudzień 15, 2010, 07:12:29 pm »
Co to za różnica kto gdzie był i ile razy? Jakbym napisał, że byłem 20x w Gorzowie albo mieszkałem tam przez X lat to inaczej byście rozumieli moją wypowiedź?

Dla Inkqiego ważne jest zaplecze techniczne (bo jest sędzią), dla Vladdiego koszty, dla Emana bliskość (bo np. ma mało czasu ze względu na rodzinę). Ja gdybym miał wybierać czy jadę za granicę czy do Gorzowa wybrałbym to pierwsze - z mojego punktu wydarzenia lepsza inwestycja. Nic do tego nie ma czy gram pierwszy raz w życiu czy też grałem od Alaski po Kamczatkę. ETC nie rozważam pod względem udziału w nim (chyba, że singlowo) ze względów oczywistych - po prostu jako ewent. kolejne miejsce pod względem turystycznym. Jedni jeżdżą grać, drudzy zwiedzać, a inni chlać. Tak jak brałem pod uwagę wyjazd do Barcelony i zagranie na turnieju przy okazji club też przyjazd do Rygi i poświęcenie przy okazji kilku godzin na zwiedzanie, tak np. do Szczecina mi się nie chce, mimo że jest bliżej i taniej.

Nie rozumiem w ogóle tych emocji - jedni piszą, że w Serbii fajniejsze cycki, inni że ładne miasto. A Wy i tak zagracie niezależnie od miejsca :wink:

'Nie wystawiasz nosa poza wawe' - huh? Jak mam do wyboru jechać na do Krakowa na 2 dni na Arenę i wydać 300zł albo do Paryża na tydzień i wydać 1800, to wybór jest dla mnie oczywisty :cool:  A turniejów poza Warszawą od DMP włącznie zaliczyłem z 5 przynajmniej.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2010, 07:36:39 pm wysłana przez metalfan »
SW / GK / BA

Offline Zly

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #526 dnia: Grudzień 15, 2010, 07:37:00 pm »
Z ludzmi mozna sie fajnie bawic takze w Gorzowie, nie musze jechac do serbow by sie napic z zagraniczniakami. A dla zwiedzania na ETC nie jade, bo i na to nie ma czasu. I tak, najwazniejsze sa dla mnie wymierne korzysci dla druzyny. Na szczescie poki co to ja jestem kapitanem, ufff. Anyway uznajmy po prostu ze inaczej rozumiemy klimat ETC i starczy:)

vladdi

Zgadzam się:)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Eman

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #527 dnia: Grudzień 15, 2010, 07:44:30 pm »
Heyka !!!
Tak jak brałem pod uwagę wyjazd do Barcelony i zagranie na turnieju przy okazji club też przyjazd do Rygi i poświęcenie przy okazji kilku godzin na zwiedzanie, tak np. do Szczecina mi się nie chce, mimo że jest bliżej i taniej.
A tak z ciekawosci - a zwiedziles juz tak dokladnie Szczecin, Krakow, Gdansk czy tam Pcim Dolny, ze uwazasz, ze w Rydze bedzie az tak duzo ciekawiej? Znasz na wylot nie tylko ludzi z tych okolic (w sensie - z danego "polswiatka"), ale i tez zabytki/ciekawostki/whatever, zeby byc az tak znudzonym?
Normalnie wypowiadasz sie jak jakis wielki podroznik i turysta turniejowy ...

  'Nie wystawiasz nosa poza wawe' - huh? Jak mam do wyboru jechać na do Krakowa na 2 dni na Arenę i wydać 300zł albo do Paryża na tydzień i wydać 1800, to wybór jest dla mnie oczywisty :cool:  A turniejów poza Warszawą od DMP włącznie zaliczyłem z 5 przynajmniej.
He he he - pewna baza danych mowi, ze 3 ... i to 2 z tych 3, to byla Lodz ... wiec moze daruj sobie takie fantazjowanie ...
Jak dla mnie - po raz kolejny zachowujesz sie jak typowy troll forumowy i tyle.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline metalfan

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #528 dnia: Grudzień 15, 2010, 07:59:51 pm »
Toruń, 2x Olsztyn, 3x Łódź jak już mamy się licytować. Skąd wiesz jaki ze mnie podróżnik? :smile: W Szczecinie byłem już nie wiem ile razy (rodzina), Trójmiasto podobnie (Open'er chociażby), Kraków tylko raz niestety. Jasne, że nie zwiedziłem całej Polski, ale Ryga jest na pewno ciekawsze od Szczecina, bo mnie tam nie było.

Ty się zachowujesz jak pieniacz i burak, ale nie o to w tym chodzi (po co te teksty w ogóle?). Dyskusja (czy też luźna gadka) jest na temat głosowania i lokalizacji, a oprócz Polaków jeżdżą tam też inne nacje. Sam przed umieszczeniem linka z prezentacją pytałem czemu np. Norwegowie głosują za Serbią. Wydawało mi się, że do Polski im bliżej, ale Yedli uświadomił mi, że niekoniecznie. Nie każdy jeździ na ETC tylko po to żeby je wygrać. Chociażby reprezentacja Irlandii to udowodnia - dla niektórych to miejsce do zwiedzenia, impreza towarzyska, a nie spinanie się o ludziki i ciśnięcie wyniku.

Jesteś strasznie czepialski - Zły mógłby napisać dokładnie to samo, ale on ma prawo, bo gra już 10 lat i jest Twoim kolesiem :roll:  To w końcu forum ogólnopolskie czy dla Twoich kumpli i weteranów stołów bitewnych? EOT z mojej strony, nie muszę Ci wyliczać gdzie byłem i co robiłem. Na lokalizacje ETC głosujecie we własnym gronie i to ono zadecyduje o tym, gdzie turniej się odbędzie. Koniec końców i tak liczy się sama impreza i wątpię żeby nagle polska reprezentacja z niej zrezygnowała tylko dlatego, że nie odbędzie się w Gorzowie.

Dobranocki

PS. Napisałem 1 zdanie, Inkq poprosił o wyjaśnienie mojego subiektywnego punktu widzenia. Z mojego wytłumaczenia wyszedł jakiś flame i jeżdżenie po mnie. Nie można mieć swojego zdania na żaden temat? Nigdzie nie podważyłem kandydatury Gorzowa ani przebiegu głosowania. Włóżcie czasem luźniejsze majty/czapki.


@Thurion: Jasne, ale można połączyć jedno z drugim. Tak jak jedzie się na Olimpiadę czy mistrzostwa w piłce nożnej i nie spędzasz całego czasu na obiektach sportowych, prawda? :smile:  A gadanie o ludzikach przed turniejem, w trakcie turnieju i po turnieju to nie mój klimat, dlatego jak już się gdzieś wybieram to lubię sobie inne rozrywki zapewnić. Nikt nie musi tego podzielać ani się ze mną zgadzać.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2010, 08:11:29 pm wysłana przez metalfan »
SW / GK / BA

Offline thurion

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #529 dnia: Grudzień 15, 2010, 08:06:54 pm »
bylem 3x na euro, co prawda w wfb, gralem i w Gorzowie i we Wloszech i w Niemczech
zdecydowanie najlepszy turniej zarowno pod katem organizacji, warunkow jak i samej okolo turniejowej imprezy byl dla mnie w Gorzowie - super pochlej z Dunczykami, tanio, tesco
Modena, koniec swiata, miasto murzynow, hardkorowa podroz (chociaz dzieki Modenie poznalem polswiatek reprezentantow 40k :wink: )
Munster, totalne zadupie i wygwizdowo gdzie psy dupami szczekaja

czyli w kazdym przypadku (oczywiscie bez urazy!) cos ala Gorzow (no centrum swiata to to nie jest co by nie mowic), jezeli mam jechac do zagranicznej Psciny Dolnej to wole pojechac do swojej porzadnie zorganizowanej i ogarnietej psciny dolnej

p.s.
metalfan, jechanie na ETC pozwiedzac i pogladac zabytki to tak jak isc na mecz pilkarski zeby pograc w szachy

p.s.2
metalfan, sęk w tym ze ETC nigdy nie bylo i pewnie nie bedzie organizowane w centrach kultury czy metropoliach, z tego samego powodu z jakiego nie mozecie zorganizowac DMP w Warszawie, jakby ktos chcial zrobic turniej w Berlinie, Genewie czy Mediolanie to by wejsciowka kosztowala kazylion Euro, stad turniej organizowany jest w miastach o mniejszej atrakcyjnosci  turystycznej o ktorych istnieniu czesc osob (napewno amerykanie xD), gdyby nie ETC,pewnie nawet by nie wiedziala

pozdro
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2010, 08:22:48 pm wysłana przez thurion »

Offline Eman

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #530 dnia: Grudzień 15, 2010, 08:21:17 pm »
Metalfan, czepiam sie, bo po raz kolejny trollujesz ... do tego jeszcze trollujesz w ekstremalnie denerwujacy sposob.
Nie byles na zadnym ETC, na turniejach wyjazdowych praktycznie nie bywasz - a wypowiadasz sie w tonie kogos, kto byl prawie wszedzie, prawie wszystko widzial i jest zadny nowych, ekscytujacych wrazen.
Do tego jestem w stanie zalozyc sie o bardzo wiele, ze niezaleznie od tego, gdzie bedzie sie ETC odbywac, to i tak na nim nie bedziesz - w 2011 bedzie w Szwajcarii - to bardzo piekny, warty zobaczenia kraj - wybierasz sie tak BTW?
Takze daruj sobie, bo az rece opadaja.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Yedli

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #531 dnia: Grudzień 15, 2010, 09:35:27 pm »
Na razie 22:20 dla Gorzowa.
W sumie i tu i tam nie byłem, ale do Gorzowa taniej, i łatwiej ekipę na wyjazd złożyć. I tyle mojego jeśli chodzi o wybór miejscówki (o poziomie przygotowania organizacyjnego Serbów nie napiszę, bo nie mam pojęcia jak to u nich wygląda).
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline metalfan

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #532 dnia: Grudzień 15, 2010, 09:56:10 pm »
Do tego jestem w stanie zalozyc sie o bardzo wiele, ze niezaleznie od tego, gdzie bedzie sie ETC odbywac, to i tak na nim nie bedziesz - w 2011 bedzie w Szwajcarii - to bardzo piekny, warty zobaczenia kraj - wybierasz sie tak BTW?
Tu totalnie nie chodzi o to gdzie to będzie i czy ja się pojawię. W 2011 raczej nie, bo już mam raczej zaplanowane wakacje w przyszłym roku, ale w 2012... kto wie.
SW / GK / BA

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #533 dnia: Grudzień 15, 2010, 11:08:28 pm »
23:22

Gorąco się robi. :smile:

Offline Vladdi

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #534 dnia: Grudzień 16, 2010, 12:00:14 am »
Zdaje sie nasi wygrali jednym glosem
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Dropsik

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 137
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • For the Emperor!
Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #535 dnia: Grudzień 16, 2010, 02:15:49 am »
Cytuj
Ty się zachowujesz jak pieniacz i burak
w ogole eman to sie zachowujesz jak burak, i sorki, ale strapon arena 2k11 nie dostanie glosu na mastera od szczecina. i w ogole co ty tam wiesz o turniejach. ja mysle ze mozna jakis masterek trzasnac w tej fajnej wiezy w Dubaju, bedzie supcio.
pozdro
- Zapiałes?
- z rozbiciem...

Offline Hem'Ahn

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #536 dnia: Grudzień 16, 2010, 07:12:13 am »
w ogole eman to sie zachowujesz jak burak, i sorki, ale strapon arena 2k11 nie dostanie glosu na mastera od szczecina. i w ogole co ty tam wiesz o turniejach. ja mysle ze mozna jakis masterek trzasnac w tej fajnej wiezy w Dubaju, bedzie supcio.
pozdro
I za strefe parkowania w tym roku też wam dowalimy, a co :-D
a w ogóle to bardzo kibicuję Gorzowowi... bo z mojej ostatniej wizyty tam na ETC niewiele pamiętam :-D
Michałku
PKGB Sztab

Offline Raca

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #537 dnia: Grudzień 16, 2010, 07:40:45 am »
Z tego co widze to juz wygralismy, wiec za rok szykuje sie niezla impreza  :wink:

Offline afruniu

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #538 dnia: Grudzień 16, 2010, 09:59:23 am »
a w ogóle to bardzo kibicuję Gorzowowi... bo z mojej ostatniej wizyty tam na ETC niewiele pamiętam :-D
ja pamiętam nieco więcej. m. in. to, że jeszcze wtedy z Vodeckim "cementowaliśmy" przyjaźń polsko-angielską gdzieś tak do 4-5 AM ;)
super, strasznie się cieszę. myślę, że będziemy w stanie chłopakom pomóc przy organizacji :)
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Yedli

Odp: Euro 2010 - raport z przygotowań
« Odpowiedź #539 dnia: Grudzień 16, 2010, 10:19:04 am »
Tu totalnie nie chodzi o to gdzie to będzie
W dyskusji czy Gorzów czy Nowy Sad nie chodzi o to gdzie to będzie? Sorry, ale pewne rzeczy zaczynają mnie przerastać.  :roll:

Gratulacje dla Gorzowa (aczkolwiek gdyby Gorzów miał przygotowaną jakąś prezentację pewnie poszłoby łatwiej).  :cool:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

 

anything