Autor Wątek: Narodziny bohatera  (Przeczytany 9236 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Girwan

Narodziny bohatera
« dnia: Sierpień 15, 2010, 01:59:25 pm »
Zapraszam do pierwszych informacji na temat tworzenia postaci w Drakensang 2. Powiem tak - to co mnie zaskoczyło to brak profesji magicznych dla gracza - mamy tylko wojownika, żołnierza i łucznika .... mało :(


Filmik -> http://www.gry.gildia.pl/news/2010/08/drakensang_river_of_time_jak_powstaje_postac



Offline Ferreto

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 15, 2010, 03:52:05 pm »
Niemożliwe. Opierając się na recenzji z gram.pl, a konkretnie na słowach: "Już na wstępie widać, że w Drakensang: River of Time wzbogacono etap tworzenia postaci. Teraz, oprócz skorzystania z jednego z archetypów - w tym kilku nowych jak na przykład geomanty, krasnoludzkiego odpowiednika druida posługującego się magią ziemi" ograniczenie do 3 klas jedynie możemy wykluczyć. Zresztą byłoby to totalnie przegięcie,żeby tak się cofnąć.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2010, 03:56:24 pm wysłana przez Ferreto »

Offline Girwan

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 15, 2010, 07:41:13 pm »
Niemożliwe. Opierając się na recenzji z gram.pl, a konkretnie na słowach: "Już na wstępie widać, że w Drakensang: River of Time wzbogacono etap tworzenia postaci. Teraz, oprócz skorzystania z jednego z archetypów - w tym kilku nowych jak na przykład geomanty, krasnoludzkiego odpowiednika druida posługującego się magią ziemi" ograniczenie do 3 klas jedynie możemy wykluczyć. Zresztą byłoby to totalnie przegięcie,żeby tak się cofnąć.


Mea culepa ... W gorączce chęci poznania gry nie sprawdziłem dokładnie dostępnych profesji. Też mi nie pasowało, że są tylko 3, pewnie sugerowałem się też tym, że ponieważ jest to przed premierą gra może mieć pewne ograniczenia - myliłem się.
Dostępne są profesje:
wojownik, łucznik, żołnierz
mag bitewny, uzdrowiciel, szarlatan,
łotr, włamywacz, złodziej
elementalista, metamag, alchemik
pirat, barbarzyńca
amazonka, łowca, Tkacz magii
bojownik, najemnik, saper
poszukiwacz
geomanta

w sumie -> 22 profesje

ależ ze mnie gapa :):):)

Jutro pojawi się zaktualizowany filmik :)



Offline Girwan

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 16, 2010, 05:15:15 pm »



Offline Ferreto

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 16, 2010, 06:30:25 pm »
Pozwolę sobie na mały komentarz.
Z tego co widzę,nowe postacie to barbarzyńca i geomanta. Pierwszy z nich prawdopodobnie będzie mało interesujący - tak szczerze w Drakensangu typowe mięśniaki jakoś szczególnie się między sobą nie różniły. Jak do tego dodamy sporo większy zakres modyfikacji parametrów początkowych,tym bardziej może być trudno zauważyć różnice. Za to Geomanta może być ciekawy.Połączenie krasnoludzkiej wytrzymałości z możliwościami magicznymi (a więc lepsza defensywa dzięki Magizbroi) może być interesujące.
W każdym razie dobrze wiedzieć,że "będę się czuł jak w domu" na tym ekranie,a te występujące różnice są na plus.Szczególnie miłym jest poprawiony tryb ekspercki - bohater zrobiony "po mojemu" to to,co tygryski lubią najbardziej  :biggrin:   

Offline Girwan

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 16, 2010, 06:35:24 pm »
Pozwolę sobie na mały komentarz.
Z tego co widzę,nowe postacie to barbarzyńca i geomanta. Pierwszy z nich prawdopodobnie będzie mało interesujący - tak szczerze w Drakensangu typowe mięśniaki jakoś szczególnie się między sobą nie różniły. Jak do tego dodamy sporo większy zakres modyfikacji parametrów początkowych,tym bardziej może być trudno zauważyć różnice. Za to Geomanta może być ciekawy.Połączenie krasnoludzkiej wytrzymałości z możliwościami magicznymi (a więc lepsza defensywa dzięki Magizbroi) może być interesujące.
W każdym razie dobrze wiedzieć,że "będę się czuł jak w domu" na tym ekranie,a te występujące różnice są na plus.Szczególnie miłym jest poprawiony tryb ekspercki - bohater zrobiony "po mojemu" to to,co tygryski lubią najbardziej  :biggrin:   

a w pierwszej części był Pirat? Mam krótką pamięć więc nie pamiętam :) Niemniej jest sporo profesji typowo krasnoludzkich np saper :)
nie wiem czy nie sprawdzę twej postaci. Może będzie mogła robić jakieś wybuchowe bombki? :)



Offline Ferreto

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 16, 2010, 10:54:17 pm »
Owszem był pirat,choć jak widać nie był za popularny,skoro się o nim nie pamięta. ;-)
Czy ja wiem,czy tak sporo krasnoludzkich? Wcześniej 3 z 20,teraz 4 z 22,to wciąż nie jakaś znacząca ilość,choć też nie powód do narzekań.Ciekawostką może być jedynie ten geomanta,bo jak już wspominałem wielokrotnie,różnice pośród "pakerów" wcześniej nazbyt w oczy się nie rzucały.
Bombki? To mi zalatuje ochotą na zdolności rzemieślnicze,a powszechnie wiadomo,że te lepiej zostawiać nieużywanym towarzyszom.  :biggrin:

Offline Girwan

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 17, 2010, 06:05:25 am »
Bombki? To mi zalatuje ochotą na zdolności rzemieślnicze,a powszechnie wiadomo,że te lepiej zostawiać nieużywanym towarzyszom.  :biggrin:

Ja tam lubiłem mieć pod ręką rzemieślników - zawsze jakaś dobra zupka się przyda w podróży :)



Offline kocu

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 17, 2010, 10:06:29 am »
Girwanie widzę, że już grałeś. Więc moje pytanie brzmi tak:
Czy są jednak romanse? :P

Offline Girwan

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 17, 2010, 11:29:32 am »
Girwanie widzę, że już grałeś. Więc moje pytanie brzmi tak:
Czy są jednak romanse? :P

tak daleko jeszcze nie zaszedłem :)

a co chcesz grać tylko dla romansów? :)



Offline kocu

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 17, 2010, 01:59:11 pm »
Nie, ale bez czegoś takiego RPG traci dla mnie sens, oczywiście są wyjątki  :smile:  *przypomina sobie Viconię*
Spoiler: pokaż
A ta cała Fayris nie wykazuję jakiegoś zainteresowania?  :cool:

Offline Girwan

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 17, 2010, 02:02:53 pm »
Nie, ale bez czegoś takiego RPG traci dla mnie sens, oczywiście są wyjątki  :smile:  *przypomina sobie Viconię*
Spoiler: pokaż
A ta cała Fayris nie wykazuję jakiegoś zainteresowania?  :cool:


widzisz .. z Fayris jest tak, że to zimna półelfka parajaca się czarami hehehe...

a tak na marginesie .. a w zasadzie dwóch :)

pierwszy margines: od Twojego wyboru w grze już na wstępnym etapie zależy czy będzie Fayris czy jej nie będzie w grze :) Dalej nie mówię bo będzie spoiler :P

drugi margines: uwierz .. jest to czyste RPG, czasem nawet do przesady ... heheh wczoraj odwiedziłem wyspę, po której odbyłem spacerek z gospodarzem - on cały czas mówił, ja szedłem (uwaga szedłem nie biegłem), a on gadał, gadał, gadał ... a potem mnie pożegnał heheheh..



Offline kocu

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 17, 2010, 06:44:27 pm »
A to prawda, że jest tylko czterech towarzyszy?? :smile:

Offline Girwan

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 17, 2010, 09:46:17 pm »
A to prawda, że jest tylko czterech towarzyszy?? :smile:
w zasadzie zawsze tak było



Offline kocu

Odp: Narodziny bohatera
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 17, 2010, 10:39:19 pm »
Yyyy... w jedynce(o ile dobrze pamiętam) to było więcej towarzyszy. A w "dwójce" jest podobno tylko czterech.
A i jeszcze parę pytań(mam nadzieję, że ostatnich :) ):
-Czy jest więcej opcji do wyboru podczas rozmów?
-Czy wszystkie odpowiedzi jakie może powiedzieć postać główna są nadal takie "grzeczne" jak w jedynce?
-Czy jest wpływ na towarzyszy? ( jak w DA czy NWN 2)