Zależy co pod pojęciem "silniejszy" rozumiemy.
Spryt, inteligencja, percepcja, ogólnie intelekt+ magia z dobrą znajomością władania kosturem mogą równać się sile fizycznej i metalowej oręży z ciężką zbroją.
Ludzie od dawna marzyli o magii , czarach, cudach co widać w literaturze, filmie no i grach / z ładnymi efektami graficznymi /. Chcemy być silni, niezwyciężeni, "magiczni" i dla tego myślę, że w grach tak łatwo kierować postacią typu "mag", a w tej grze myślę, że jest "skopana" mechanika gry, nakierowana na magię, alchemię.
Pytałem o reguły gry, niedostępne, a z przyjemnością rzuciłbym kości, policzył prawdopodobieństwo sukcesu, a tak zdani jesteśmy na tajemniczego Mistrza Gry Twórców gry. / same parametry narzędzi do zabijania przeciwnika i parametry postaci nie wystarczają /
To tyle po ciężkim dniu w świecie Drakensang.