trawa

Autor Wątek: Anime, Manga - pomoc  (Przeczytany 2167 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adi.r

Anime, Manga - pomoc
« dnia: Luty 18, 2011, 02:51:10 pm »
Siema, z anime oglądałem naruto i naruto shippuuden, gantz, school days. Z mangi czytałem naruto, gantz, one piece. Kilka miesięcy temu przestałem obcować z dziełami japońskimi i po za tym nie znam się, więc proszę o pomoc bardziej doświadczonych w A&M użytkowników, mianowicie :
Jakie anime moglibyście mi polecić ? Najlepiej żeby nie było niekończącym się tasiemcem jak np. One piece.
Mangi też możecie polecać.

PS. Oglądałem  Full metal alchemist i DB.

Offline Jackal

Odp: Anime, Manga - pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 18, 2011, 03:09:06 pm »
W sumie to niedawno tu był podobny temat, a  jeszcze lepiej jak wjedziesz na temat "dobre anime", który tu gdzieś jest nie daleko tam na pewno coś dla siebie znajdziesz. Nawet co ciekawego oglądacie 2.0 - można coś dla siebie znaleźć. zazwyczaj każdy opisywał po krotce o co chodzi.

Offline Hollow

Odp: Anime, Manga - pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 18, 2011, 05:52:18 pm »
Obejrzyj sobie Bleach, Fate/Stay Night i Soul Eater.

Offline Hunter Killer

Odp: Anime, Manga - pomoc
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 18, 2011, 08:57:35 pm »
Aleś mu polecił, Bleach to taki sam tasiemiec jak One Piece, jakby miał lawirować między właściwą fabułą o "wstawkami" to równie dobrze można wbić sobie mistrzostwo w wymijaniu pachołków tirem.

Podpowiedz kolego co Ciebie interesuje, jakie gatunki lubisz, co byś chciał widzieć w anime/mandze. Na przykład czy lubisz hentajce, romanse, bardziej komediowe, czy poważne, wolisz realistyczną kreskę, czy SD. Cięzko jest komuś coś doradzić na zasadzie "interesuje się samochodami, jaki model byście mi polecili".
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline Konował

Odp: Anime, Manga - pomoc