trawa

Autor Wątek: Saper rządzi  (Przeczytany 8713 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline karo saveka

Saper rządzi
« dnia: Lipiec 29, 2003, 07:12:25 pm »
Co powiecie o najbanalniejszych gierkach świata a także o saperze mikrosowskim (jedyna porzyteczna rzecz jaką Bill zrobił dla tego świata to właśnie saper   :) )
igdy nie zapominaj o tym, że już samo instnienie jest radością

Offline wiśnia

Saper rządzi
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 29, 2003, 09:11:38 pm »
czy jest ona az tak banalna? jak wiadomo sa gry gdzie nie trzeba wogole mysles, a sadze ze w saperze choc troche trzeba. czy ktos moze probowal rozwiazac saper klikajac nie patrzac gdzie i udalo mu sie?
a sama gra jest bardzo fajna, fabula strasznie wciaga, nieraz na wiele godzin i mozna w nia grac nie przejmujac sie sprzetem
e don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave the kids alone

Offline High Elf

Saper rządzi
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 30, 2003, 01:28:10 pm »
Fabuła w saperze ????? Mhhhhmmmm ciekawe może chodzi tam o rozwalanie min ciemnej strony mocy ? Tam trzeba myśleć przecież walisz na farta w pusty kwadrat lub stawiasz malutkie flagi Ohh yes udało mi się zaminować Kwwwiiiiiik . Ludzie wy  gracie w sapera to do internetu przez atari wchodzicie. Trochę jesteście staromodni.

Dark Elf
ziałam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę ;)


Offline wiśnia

Saper rządzi
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 30, 2003, 09:14:08 pm »
skoro saper jest taki staromodny to czemu wciaz dolaczaja go do wszystkich wersji win poczynajac od... no wlasnie ktos mi moze powiedziec od ktorej? 95 czy wczesniej?
e don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave the kids alone

Offline pomyj=:)

Saper rządzi
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 31, 2003, 06:25:32 pm »
chyba od 95
może jestem "staromodny"
jedyna gra do której wracam tak często
tzn przynajmniej raz dziennie(jeśli włanczam kompa oczywiście)
ngrata patria, ne ossa quidem habebis - niewdzięczna ojczyzno, nie będziesz miała nawet (moich) kości

Offline Pokpoko

Saper rządzi
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 31, 2003, 11:28:34 pm »
saper the best jest....nic tak nie odpręza jak plansza 10x10 i 81 min 8) ....

Offline Ayers

Saper rządzi
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 01, 2003, 06:07:14 am »
Saper jest świetny :)

Cytat: "wiśnia"
czy jest ona az tak banalna? jak wiadomo sa gry gdzie nie trzeba wogole mysles, a sadze ze w saperze choc troche trzeba. czy ktos moze probowal rozwiazac saper klikajac nie patrzac gdzie i udalo mu sie?


Mi tak :P na największej planszy z dziesięcioma minami :D

Cytat: "Hight Elf"
Fabuła w saperze ????? Mhhhhmmmm ciekawe może chodzi tam o rozwalanie min ciemnej strony mocy ? Tam trzeba myśleć przecież walisz na farta w pusty kwadrat lub stawiasz malutkie flagi Ohh yes udało mi się zaminować Kwwwiiiiiik . Ludzie wy gracie w sapera to do internetu przez atari wchodzicie. Trochę jesteście staromodni.


Jak to nie trzeba myśleć?! A te cyferki na planszy to myślisz, że dano dla ozdoby?
Jak byś nie wiedział, to w Windows XP Professional do gier również jest dodany saper.
I złego słowa użyłeś nie staromodni, a sentymentalni. Przecież do starych gier nie wraca się przez staromodność  :roll:

Cytat: "Pokpoko"
saper the best jest....nic tak nie odpręza jak plansza 10x10 i 81 min 8) ....

hehe :D
Co to jest Chaos? Jest to Ład, który zniszczono przy Stworzeniu Świata." - St. J. Lec
"Chaos zawsze pokonuje porządek, gdyż jest lepiej zorganizowany." - T. Pratchett
"Na początku był Chaos..." I Chaos wiedział, że jest dobry.

Offline karo saveka

Saper rządzi
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 02, 2003, 03:57:43 pm »
Jak dla mnie to ci którzy uwarzają że saper jest staromodny nigdy nie prubowali nawet w niego pograć - TA GRA JEST PONAD CZASOWA   :twisted:
igdy nie zapominaj o tym, że już samo instnienie jest radością

Offline Falcon

Saper rządzi
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 05, 2003, 09:27:40 pm »
Cytat: "karo saveka"
TA GRA JEST PONAD CZASOWA   :twisted:

podobnie jak Tetris:)
ttp://s10.bitefight.pl/c.php?uid=35130

http://r1.bloodwars.pl/r.php?r=38420

Offline wiśnia

Saper rządzi
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 08, 2003, 04:03:18 pm »
zgadzam sie Ayersem, Karo Sevkiem i Falconem.

Sentymentalnosc ponad czasowa :wink:
e don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave the kids alone

Offline Spajder

Saper rządzi
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 10, 2003, 08:00:46 pm »
Dołączam swój głos. Kiedyś miałem nieźle ćwieka zabitego z rozszyfrowywaniem ile boków dotyka i gdzie. Pomysł jest oryginalny. Z pewnością jest to gra dla ambitnych ludzi.

I co High Elf, łyso ci?
ruga Mutująca Teczka ruszyła - www.nstm.w8w.pl

http://www.nowaps.za.pl

Offline Dark Elf king

Saper rządzi
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 14, 2003, 03:41:07 pm »
Tetris też jest ponad czasowy a muze wam przyznać że jak nie mam w co grać to popykam w sapera. Fakt HE nie ma tam fabuły ale jest co inego

Offline High Elf

Saper rządzi
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 14, 2003, 04:07:35 pm »
Gra bez zarąbistej fabuły to chała. A saper? Ja to wolę pasjansa!
ziałam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę ;)


Offline Khorne

Saper rządzi
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 14, 2003, 06:58:24 pm »
buhaha i tak wiadomo że wymiata 3D Ultra Pinball na Win2000
tak a propos tytułu:nie Saper żądzi tylko Rzydzi!  :D  :wink:  :wink:
ej dżoe, dokąd idziesz z pistoletem w swojej ręce

Offline Boodzik

Saper rządzi
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 14, 2003, 07:13:23 pm »
Nie Rzydzi tylko Żydzi, a dokładniej rada 12 Żydów stojąca za wielkimi tego świata. Ale zaraz... Skad ty o nas wiesz? :)

A saper obok Kazik rlz 4ever. :!:  :!:
______________________
One more beer and heavy metal and I'm just fine.

Zgodnie z doktryną i kodeksem naszej partii, chamstwu i kolesiostwu mówimy zdecydowane RACZEJ NIE.

 

anything